Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
Nah er ikke så vigtig længere.. Jeg gider ikke hendes julelege længere.. det bare for underligt..

Der er simpelthen ingen grund til at invitere mig efter 4 år for lige at se mig også kan jeg bare ta hjem igen .. det er simpelthen for mærkeligt især når jeg ved at hun ved jeg vil mere.. men fuck det hun har alligevel en gylden regel der siger at hun ikke vil være sammen med nogen der bor for langt væk.. der kan man så også undre sig over hvorfor jeg så skal op og besøge hende.. Hun må elske at pine andre eller noget

Sådan er kvinder efter min erfaring. De elsker at gøre fyre jaloux. For nogen kvinder er det for at føle sig trygge, samt blot at se hvordan fyren reagerer.

Man lærer aldrig at forstå dem :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Resist skrev:
godz skrev:
Nah er ikke så vigtig længere.. Jeg gider ikke hendes julelege længere.. det bare for underligt..

Der er simpelthen ingen grund til at invitere mig efter 4 år for lige at se mig også kan jeg bare ta hjem igen .. det er simpelthen for mærkeligt især når jeg ved at hun ved jeg vil mere.. men fuck det hun har alligevel en gylden regel der siger at hun ikke vil være sammen med nogen der bor for langt væk.. der kan man så også undre sig over hvorfor jeg så skal op og besøge hende.. Hun må elske at pine andre eller noget

Sådan er kvinder efter min erfaring. De elsker at gøre fyre jaloux. For nogen kvinder er det for at føle sig trygge, samt blot at se hvordan fyren reagerer.

Man lærer aldrig at forstå dem :P

Det kan godt være at mænd er liderlige og kun tænker med pikken. Men kvinder er bare underlige og man kommer aldrig til at forstå dem.

Titel:
Medlem

hehe ja præcis man forstår dem virkelig ikke .. men er nok heller ikke rigtig meningen måske :D .. Man skal nok bare være lidt mere ligeglad i det og ta det hele som det kommer istedet for at tænke så meget som jeg nu gør.. det ødelægger en og det forstår jeg nu :)

Tak for rådene ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
http://www.arto.dk?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Fuck Bubber.

Kvinder har behov lige som mænd - tag op til fej benene væk under hende fortæl hende at hun er den eneste og sådan har det været længe og hvis hun ikke bider på så find en anden andedam og smid din orm i - og hvis hun kun vil være venner er det ok sålænge det er BOLLEVENNER.

Undskyld den med bubber - har over hovedet ikke lyst til at dyrke lagengym med ham, men ku du ikke hilse ham igen og sig at han skal passe på med det der lim.

Arg hvor det regner jeg er morgen ond. :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!

Badblindboy skrev:
tag op til fej benene væk under hende fortæl hende at hun er den eneste og sådan har det været længe

Virkeligt smooth. Eller bare totalt creepy.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
waggafnipsen skrev:
men bare tænkt, hvis hun hellere vil have en klam popfucker som aldrig har haft jord under neglene, så er hun heller ikke din tid værd i den forstand :wink: .

Præcis det der sagde jeg altid da jeg blev jaloux, dengang jeg var single, men nu hvor jeg har fast kæreste jeg bor sammen med og som jeg ved elsker mig, så bliver jeg faktisk ikke rigtigt jaloux mere? Og når jeg gør så tænker jeg bare at det er noget pjat, for selvfølgelig er det mig hun vil have, ellers ville hun da sige det..

Men godz, forstår dig godt, det lyder ikke rart, tror jeg ville tænke som waggafnipsen og som jeg gjorde dengang jeg var single i din situation :)

min eks gjorde faktisk lidt af det samme, jeg var dog ligeglad da jeg var kommet MEGET videre, men det vidste sig så at være mere eller mindre fordi hun ville have mig tilbage, tam måde at gøre det på dog :D

Især når jeg ikke blev jaloux haha :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
I am creepy - you of all should know that my dear Dr. Phibes :P :P :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
godz skrev:
en kvinde .. jeg burde ikke være jaloux da det er over 4 år siden vi sidst har set hinanden .. men er begyndt at snakke med hende igen og hun har inviteret mig op til hende.. Men ikke på en fræk måde hvis du forstår.. men så her idag så skal hun sende mig et billede af en grim popdreng og spørger om jeg kender ham fordi hun har snakket med ham her i stykke tid og har lige mødtes med ham i weekenden.. Kan bare ikke forstå hun skal sende et billede .. jeg kender hende så godt til at vide at hun VED at jeg vil noget mere end bare at sidde og snakke hvis jeg besøger hende.. Hun er heller ikke billig ved jeg..

aaah, den er neder...

men bare tænkt, hvis hun hellere vil have en klam popfucker som aldrig har haft jord under neglene, så er hun heller ikke din tid værd i den forstand :wink:

bare vær din egen herre!

ps. synes tit at kvinder har en tedens til at blive mere intereseret i én hvis man virker mere afvisene og ligeglad i trækket..

Er man en taber hvis man bruger hovedet i stedet for hænderne?

Det nederste giver jeg dig forresten ret i.

nej overhovedet ikke.. har ikke lyst til at forklare nærmere for jeg skal nok få trådt en del over tæerne :lol:

bare tag det som et udtryk...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Drop hende hvis hun vækker en masse lorte følelser op i dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Winta skrev:
waggafnipsen skrev:
men bare tænkt, hvis hun hellere vil have en klam popfucker som aldrig har haft jord under neglene, så er hun heller ikke din tid værd i den forstand :wink: .

Præcis det der sagde jeg altid da jeg blev jaloux, dengang jeg var single, men nu hvor jeg har fast kæreste jeg bor sammen med og som jeg ved elsker mig, så bliver jeg faktisk ikke rigtigt jaloux mere? Og når jeg gør så tænker jeg bare at det er noget pjat, for selvfølgelig er det mig hun vil have, ellers ville hun da sige det..

Men godz, forstår dig godt, det lyder ikke rart, tror jeg ville tænke som waggafnipsen og som jeg gjorde dengang jeg var single i din situation :)

min eks gjorde faktisk lidt af det samme, jeg var dog ligeglad da jeg var kommet MEGET videre, men det vidste sig så at være mere eller mindre fordi hun ville have mig tilbage, tam måde at gøre det på dog :D

Især når jeg ikke blev jaloux haha :D

det kan godt være det er en selvfed måde at tænke på, men det virker jo :wink:

Titel:
Medlem

Jeg har hende stadig på MSN osv .. men jeg skriver ikke til hende og hvis hun skriver til mig så svarer jeg bare sån meget sjældent og koldt..

SÅå men tak for rådene gutter :D:D

Titel:
Insane psychedelia user!

tribe79 skrev:

Eller vær en mand og lad vær med at tillade små tøser at vække en masse negative følelser i en 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
tribe79 skrev:

Eller vær en mand og lad vær med at tillade små tøser at vække en masse negative følelser i en 8)

Nårh ja, for følelser kan man jo også kontrollere.

Titel:
Insane psychedelia user!

Måske ikke hvis man er en tøs.

Dumsmarte kommentarer får dumsmarte svar :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Resist skrev:
Nårh ja, for følelser kan man jo også kontrollere.

Det kan man faktisk godt.. eller ikke.. (Det må man lade folks opfattelse af ordets betydning bestemme) Man kan ihvertfald bearbejde den. Det gøres ikke på en mekanisk fortrængende måde således som Phibes i mine øjne udtrykker men derimod ved at acceptere følelsen af jalousi, tab eller sorg. Lad den komme til udtryk, f.eks. ved at tale med eller græde ud ved en god ven, på den måde har man levet den igennem og er fortrolig med den. (Det gør ikke en til en mindre mand at græde, men derimod en mindre machomand..)
Hvis følelsen så igen opstår kender man dens dynamik og har derved lettere ved at hitte ud af hvordan man håndterer den så den ikke kommer til udtryk i form af vrede verbale udbrud, spydigheder og i nogen tilfælde vold.

Min pointe er at man ikke er total magtesløs over følelser. Dog kan man heller ikke feje dem ind under gulvtæppet som noget umandigt vås.

Phibes: Hvis du gerne vil snakke så er jeg der for dig mayn. :lol:

Yours truly - Cubensis

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Måske ikke hvis man er en tøs.

Dumsmarte kommentarer får dumsmarte svar :roll:

Eller også har du bare aldrig været forelsket.

Titel:
Insane psychedelia user!

Fra dumsmart til bare dum...

Sidst jeg tjekkede datingmarkedet gik efterspørgslen på rigtige mænd, ikke følebøsser. Men vælg den strategi du vil, femi.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jalousi er et svært begreb og kan være svært at håndtere. Hvis jeg har taget mig selv i at blive småjaloux, prøver jeg at ignorere det og siger ikke noget, da det som regel ødelægger mere end det gavner, hvis man nævner det, når man ikke har et rigtig godt grundlag for at være det. Der går som regel heller ikke længe, før hun igen bekræfter dig i, at det er dig, det drejer sig om. Og så var der ingen grund til at have sagt noget. Men i dit tilfælde er det jo lidt anderledes. Du vil have bekræftelsen fra hende, som ikke kommer. Du kan sådan set gå og vente på den resten af livet. Det er ikke sikkert, at den nogensinde kommer fra hende. Så det er bare at gøre op med dig selv, hvor længe du gider prøve - og hvis det ikke lykkes, så er det bare at komme over hende og finde en anden. Man kan som sådan ikke rationalisere sig ud af sin jalousi, men du kan bearbejde den, prøve at fortrænge den eller komme over den.

Man skal jo være klar over, at en del piger lever højt på at have så mange beundrere som muligt. Jo flere der vil have dem (og jo mere jo bedre), jo federe har de det med dem selv. Nogle er helt ligeglade med andres følelser, så længe de får et boost i deres selvtillid, så det er ikke sådan en pige, man skal bruge sit krudt på, selvom de typer gerne er skidecharmerende.

Nogle gange synes jeg så også, at der er god grund til at være jaloux, og så skal pigen bare have det forklaret, så hun forstår det, da hun i disse tilfælde burde kunne se det - hvis ikke hun kan, så har vi et problem. Hun bliver jo også nødt til at vide, at hun overtråder dine grænser, når det sker stødt. Men igen er din situation en lidt anden, da hun ikke er nødt til at respektere dine grænser og behov, da I jo ikke er sammen.

Senest rettet af Minimal 18 okt 2007 21:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Fra dumsmart til bare dum...

Sidst jeg tjekkede datingmarkedet gik efterspørgslen på rigtige mænd, ikke følebøsser. Men vælg den strategi du vil, femi.

Hahaha, hvad fanden har det med noget som helst at gøre?

Og du tjekkede datingmarkedet? Arto.dk?

Føler du dig krænket nu, siden du kommer med personlige angreb? :D

Min "strategi", hvilket går ud på at være mig selv virker helt fint. Får mere end hvad jeg skal ha', men tak for din omsorg, landmand.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]