waggafnipsen skrev:
HAHA, og så i min tråd cubensis...kan du huske hva du sendte pm til mig omkring?
styr dig lige før det begynder at flå andre...
Ja tydeligt, det var om at holde sig til topic, det skulle jeg mene jeg stadig gør.. Ikke sandt? At vi er dybt uenige og fører en hård tone umuliggør ikke at diskutionen fortsætter på rette spor.
Cubensis skrev:
At man efter en heftig 'amf-koger' tager svampe og stadig får et sjovt trip er imø, et utryk for at trippet har været præget af en lettere overfladisk social omgangstone og det lidt dybere spind af tanker der vil opstå med en sådan kombi er således holdt i ave til en anden gang..
Måske dets udtryk i den lange ende vil være en del mere dramatisk og uhåndterligt fordi at det hober sig op.. (Pure spekulationer)
Læg mærke til minimal at jeg skriver MAN og slutter af med at pointere at det er spekulationer, altså ikke en analyse af dig. Rigtig nok tog jeg udgangspunkt i dine udtalelser da de satte nogle tanker igang. Og det med at du er en pralhals.. Tjah, det lyder bare lidt sådan. Beklager hvis jeg tager fejl.
Jeg vil mene at det som UDGANGSPUNKT er en skod ide at blande amf og svampe så længe man ikke er 100% fortrolig med stofferne hver for sig, hvilket jeg bestemt tror er de færreste mennesker. Måske tror man, men man VED ikke, derfor stritter jeg imod din udtalelse.
Når nu flere folk beretter om at det er en risikabel kombination for både erfarne og uerfarne, hvorfor så overhovedet prøve? Waggafnipsen vil gerne have mere love/happiness og der bliver pointeret at det ikke vil manifestere sig således. Hvis udgangspunktet for at prøve kombien er at man bare vil prøve noget vildere fordi man ikke er tilfreds med svampene i sig selv og forventer en bestemt følelse så har man autoprojekteret et scenarie i hovedet som ikke vil ske, dvs. at man vil opleve det meget fjernt fra det man havde forestillet sig og det kan godt blive ubehageligt. Her burde man holde sig til ét stof ad gangen.
Og så til offtopic:
Minimal skrev:
Dit indlæg er faktisk pure lort, som tydeligvis bunder i indebrændte følelser fra sidste gang, vi diskuterede.
På ingen måde, mit indlæg bunder i en bekymring om nogle menneskers lemfældige omgang med stoffer. Du utrykker at du sagtens kan blande whatever og at generelle anbefalinger er en ret stor gråzone som man sagtens kan overskride hvis man ellers mener man besidder psyken til det, det syns jeg er en uheldig vinkel da det er et harm redution board. Dertil prøver jeg naturligvis at udtrykke en opponerende holdning så tråden ikke bliver så enstemmig at random brugere af boardet skulle få den ide at der ingen fare var ved at tage en heftig amftur og derefter indtage klodens stærkeste psilocybinsvampe. At det er lykkedes for dig er jo glimrende og glad på dine vegne, det er jeg. Men jeg forbeholder mig retten til at kritisere.
Du udviser desuden en stor vilje til at få ret og lille vilje til at være åben for andre perspektiver af en sag end dit egen, det gør det utrolig svært at føre en debat med dig og da jeg selv er yderst stædig afføder det nogle i visse tilfælde nogle grimme vendinger som jeg naturligvis beklager og prøver at begrænse.