Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Badblindboy skrev:
Tror jeg på at enhver form for humor er død - eller lever i en skygge verden, hvor kun de udvalgte kan se den. :x :x :x

Jeg ved ikke hvad du tror på

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jeg ved at indlæg forsvinder af og til uden noget spor lidt træls - et pm ville til tider være påskønnet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
altså nu synes jeg at det kunne have været på sin plads og ikke gjort spor hvis dit indlæg hvor du svinede mig til forsvand.

Bad bad blind boy.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Moderatere har retten til at slette indlæg af typen 'lort' uden videre forklaring.

Titel:
Flueknepper kongen

Stonez skrev:
Moderatere har retten til at slette indlæg af typen 'lort' uden videre forklaring.

Og det ved du, jeg gør :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Det havde jeg sådan set regnet ud at de havde, kan en admin slette indlæg i andre forum end det personen sidder i? Eller er det kun i det forum administratoren sidder i at han/hun kan slette.
Synes til tider denne evne bliver misbrugt måske en anelse, men måske er livet for kort til psy?

Titel:
Medlem

Badblindboy skrev:
Det havde jeg sådan set regnet ud at de havde, kan en admin slette indlæg i andre forum end det personen sidder i? Eller er det kun i det forum administratoren sidder i at han/hun kan slette.
Synes til tider denne evne bliver misbrugt måske en anelse, men måske er livet for kort til psy?

Hvorimod jeg synes der er MANGE flere indlæg der ikke har det fornødne niveau til boardet. Der er i mine øjne alt for meget off-topic pis (der hører til andre steder f.eks. Fuck) og man er nogle gange nødsaget til at bladre vildt lange tråde igennem i sin søgen efter svar, for at indse at hele tråden er fyldt med lort.

Titel:
Dedikeret medlem

Kan jeg kun give dig ret i også selv om jeg er en af de skyldige i at poste lort. På et tidspunkt være der et fornuftigt indlæg om ændring af struktur af psy-forrummet ligger nu i fuck pga munghuggeri, men der var ellers ok ideer.
Jeg kom lige til at tænke på det igen - indlæg kunne forgå i et intro-forum i forskellige kategorier, og efter noget tid så kunne forum admin beslutte om det var relevant for det egentlige forum, men skal forum kun være database? Synes jeg heller ikke.

Mit problem med forsvundne indlæg er nærmere at det efterlader ubesvarede spørgsmål som ikke bliver mindre af at jeg end ikke ved hvem som har slettet dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Badblindboy skrev:
Mit problem med forsvundne indlæg er nærmere at det efterlader ubesvarede spørgsmål som ikke bliver mindre af at jeg end ikke ved hvem som har slettet dem.

Så lang tid dine spørgsmål er sobre og ikke er bedre egnede til selvet.dk er jeg overbevidst om at ingen sletter dem.

Titel:
Dedikeret medlem

Øh?

Hm måske jeg forstår - tror jeg jeg gør, men selvet.dk er fuldt op med ubesvarede spørgsmål i forvejen, hviulket resultere i overload situationer - meget usundt for domænet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

personen som opretter sin egen tråd burde kunne slette indlæg som bare er lort. Det er ret trist når man har et seriøst spørgsmål som betyder noget for en og tråden bare bliver fyldt med lort. Men måske man før skulle få den rettighed efter et par hundrede indlæg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Portuz skrev:
personen som opretter sin egen tråd burde kunne slette indlæg som bare er lort. Det er ret trist når man har et seriøst spørgsmål som betyder noget for en og tråden bare bliver fyldt med lort. Men måske man før skulle få den rettighed efter et par hundrede indlæg

Jeg er helt med på din tanke bag dette, da jeg også er træt af at søge efter info i tråde der mest af alt minder om et dump fra en IRC kanal. Det var også ret slemt for nogle måneder siden, men efter at nogle personer steg i postcount var det som om det stilende en smule af.

Jeg tror dog ikke ideen er holdbar for dette board - der er for stor risiko for at HR indlæg kunne blive slettede hvis de f.eks. kritiserer trådtarters brug af stoffer el. lign.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Så fik jeg endelig titlen – Ooooog læg lige mærke til mit! ønske om for titlen ” Quarrelsome” .......... *Hoppe hoppe – jeg er for glad *Fnis

:tnx:

NB: (så lalle glad. At jeg banket 200 mere ind på Kontoen til STØT PSYCHEDELIA..... )

Kontonummer: 4033823
Reg nummer: 6610

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Sponser? Er det klingon?

:lol: :lol: :lol:

Titel:
Flueknepper kongen

Nu er der blevet tudet og smisket for meget i den her tråd. Consider it locked.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]