Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 03:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har lidt erfaring med at indtage hash oralt, så lidt guide-lines:

Køb større mængde af lidt mørkere hash, standard/ryger synes jeg virker bedst.

Vej af og spis 1 g. Dette skulle helt sikkert kunne mærkes efter ca. ½ time, max. 1 time.

Spis hashen rå. Virker 100% sikkert, og ingen tvivl på om det er forberedt ordenligt, som man jo kan have, når hashen er bagt ind i kager eller sjokolade. Hvis hashen synes at smage for dårligt, kan man bare skylle den ned med f.eks. lidt juice.

Det er godt at have spist/spise lidt mad i forbindelse med man spiser hashen, da dette kan lette kroppens optagelse af hashen en smule..

Lad der helst gå minimum 24 timer inden du spiser hash igen. Næste gang du spiser bruger du samme hash. Nu ved du hvordan et gram virker, og at du kan tåle det. Nu kan du jo så prøve med højere dosis, f.eks. 1.4 g.

0.5/0.6 g oplever jeg som en svag rus.

Ved 1g er jeg ikke i tvivl om jeg er skæv. Bliver temmelig skæv af at spise 1 gram, meget mere end hvis jeg ryger det.

1.4g oplever jeg som en stærk rus, og vil anbefale man er lidt forsigtig her. Har aldrig prøvet at spise mere end 1.4g.

Min kropsvægt er 97 kg. Hvis du vejer mindre, så spis lidt mindre, og naturligvis omvendt hvis du er federe..

Oplever virkningen af at spise hash som helt anderledes end at ryge det. Spisning frisker mig op, hvor rygning godt kan sløve lidt, synes jeg..

Håber ovennævnte kan bruges af nogen :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]