Jeg gætter på at det 34 i dit navn står for Hillerød? I såfald lyder det som på piccadilly. Og der har jeg også kun dårlige erfaring med dørmændne, som også efter min mening er meget aggressive, truende (med politi, karantæne, tilhold osv.) og så er de helt vilde med at snakke i køkkenet.

desværre kan man ikke gøre noget ved det, har ingivet en klage som forblev ubesvaret. Man må bare bide tænderne sammen, smile lidt til dem og snakke dem efter munden, det plejer at virke for mig, pånær hvis de har stemplet mig på forhånd.
Har også et spørgsmål andgående club-nattelivet. Her i fredags gik jeg et smut på toilettet for at tage en bane. Lige da jeg havde lagt den op, blev døren revet op af en meget sur stor dørmand, som godt vidste hvad jeg lavede

jeg gik pænt med ned og tog min jakke, undskyldte ulejligheden. Da jeg så kom ud spurgte jeg så en dørmand hvordan de enlig kunne se hvad jeg foretog mig på toilettet. Han svarede at "man kunne se igennem de små revner, og folk snakkede". Men da jeg hverken havde fortalt noget til nogen, og der ingen små revner var mistænker jeg dem for at lurer på toilettet med kamera. Er det lovligt?
Har jeg også været ude for... Stod bare som den næste i køen. En grande dørmand kom farerende og flåede døren op på toilettet hvor der var 2 igang med at sniffe coke. De blev flået ud af toilettet og slæbt med, hvorefter jeg luskede stille og roligt derud og nuppede begge streger
Hvordan de havde set det vidste jeg ikke, var ingen synlige kameraer, og de var ikke særlig lang tid derinde...