Schizophreniak skrev:
Nej, Roskilde sucks IMO.
Altså musikken fejlede ikke noget. Metallica, Guano Apes, Hammerfall, R.E.M, Placebo, Marilyn Manson, Glucifer og faithless + selvfølgelig mange flere fede, men huskeren har glemt dem.
Nej det er selv det der med at feste, sove i telt, gå i dårligt bad, feste, feste, feste. Det er bare ikke mig, jeg er nok den lidt mere stille type som hellere vil hygge med en lille flok venner.
Jeg tog hjem dagen før det sluttede med noget fed og nogle svampe. Festen vi afholdte da jeg kom hjem, var federe end hele roskilde combined.
Jeg er satme ked af der er så mange mennesker der direkte afskyr Roskilde som det bla bliver udtrykt i denne tråd(EDIT: ikke i dit indlæg direkte). Roskilde er for mig noget helt specielt man ikke får NOGLE andre steder i verden. Et mangfoldighedens paradis. Men vi er selvfølgelig alle forskellige, og lige så meget som der skal være plads til os Roskilde-bumser skal der også være plads til alle andre
MHT panserne på Roskilde tror jeg ikke du skal være nervøs. Som der bliver skrevet kører de disse skræmmekampagner år efter år efter år. Hvis bare du tænker dig om og lader være med at rende rundt med 100 gram cola på dig og en hel cm tyk rand af hvidt støv rundt om hvert næsebor og ligne et frådende narkomonster, BLIVER du IKKE taget med mindre du er ekstremt uheldig. Alle folk ser jo helt væk ud på Roskilde, og ostene vil hellere gå og hygge end at tjekke hver eneste person der ligner han/hun har taget noget. For efter 24 timer ligner måske 90% af alle på Roskilde folk der er blæst

og det er de højst sandsynligt også