Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Xp3rt, har du eller nogle gode tips til hvordan man oral-indtager hash, sådan på en nogenlunde fornuftig vis, uden at skulle købe ind og uden at skulle lave den helt store kokkerering. Tænkte mere på at bruge en kop varm (kogende) vand, og så derfra bikse noget sammen?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Søren Putte skrev:
Xp3rt, har du eller nogle gode tips til hvordan man oral-indtager hash, sådan på en nogenlunde fornuftig vis, uden at skulle købe ind og uden at skulle lave den helt store kokkerering. Tænkte mere på at bruge en kop varm (kogende) vand, og så derfra bikse noget sammen?

Er ovenstående opskrift ikke let nok at gå til? Uden den helt store kokkerering.

Titel:
Dedikeret medlem

Jo den er enkel. Men jeg har hverken kakao eller chokolade. Og jeg tror sku de vil lurer lidt herhjemme hvis jeg står og varmer smør og sådan noget op. Har overvejet at lave det til bitte bitte små noller, næsten pulveriseret, tage en kop med en smule kogende vand, og en del mælk til. Og så lade det stå og lune lidt. Derefter mere varmt vand, og evt mere mælk, og til sidst en pose the ned til for at redde smagen lidt. Mon DET kan lade sig gøre? ;)

(når nu det både får varme og mælkefedt)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
plan a) 8)

vær stealthy og put en smule smør i bunden af koppen - hæld en smule varmt/kogende vand oveni så smørret smelter og du har en lille fed væske i bunden af koppen.

tag koppen, vandkogeren, mælk og et te-brev med op til dig selv - "for ikke at hente vand igen", hvis det utænkelig skulle ske at de spørger hvorfor du tager vandkogeren med dig.

smuller dit hash ned i fedt/vand blandingen, lad det slumre og fyld og med vand og mælk :D

EDIT: plan b)

smør dig en 'klap-sammen' rugbrødsmad med MEGET smør, og brug klumpen som pålæg :wink:

Senest rettet af Ganja-Man 09 maj 2007 14:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

haha :lol: nu fik jeg så prøvet med min egen version ;) jo kunne også have brugt smør. Men gad nu ikke bruge smør, så hellere mælk hehe. Det ser nu eller os til at nollerne smelter i vandet, så det er vel et plus. Så nu står det og simre i 5 minutter, indtil jeg hælder mere vand og te i. Håber bare der er nok tjald i, for sys godt nok ikke det så ud af meget. I forhold til en joint ihvertfald. Men ellers har jeg ca 9,5g + en pot joint at supplere op med ;)

og nu er lortet hældt ned ;) det smagte sku ikke alt for godt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor ikke bare bruge Xp3rts opskrift? Ser forholdsvis let tilgængelig ud?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dedikeret medlem

Har ikke det ønskede materiale :roll:

Titel: putte
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
sparker den.. har tilfældigvis osse selv problemet med mine forældre... selvom de tænker som nogle på 12 er det alligevel ikke værd at løbe risikoen...hehe

Titel:
Dedikeret medlem

hehe. Kan mærke den, men det er ikke noget overvældene. Måske kommer den snigene her inden de næste par minutter :wink: ellers så tager jeg hjem til en der har et køkken og prøver en solid gang guldkakao

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Uhh.. dagene hvor man skulle, skjule sine udskejelser for forældrene. Det var ikke altid lige sjovt..
Husker en gang hvor jeg trippede dxm på mit værelse og ikke turde at gå på lokum. Så pissede i et øl krus, som det senere lykkedes mig at få væltet ud på gulvtæppet :(

Titel:
Dedikeret medlem

haha jeg prøvede også lige med smør. Ved ikke om det lige satte skub i det, men jeg er ihvertfald godt stoned nu :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]