Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Lilleso skrev:
Søren Putte skrev:
Mit debut tog jeg ialt 1½ pille (plus noget andet næsesjav").

Så vidt jeg ved er det meget farligere at blande ecstasy med stimulanser der sætter gang i kroppen(tænker her mest på amf) end det er at cappe to eller lign. Tsk tsk :P

Ved det, men min debut lå også før jeg stødte på psy :wink:

Har ikke poppet siden jeg begyndte på psy, men tror ærligt talt jeg har poppet alt alt alt for meget de gange jeg har gjort det. Nåede op på 12-13 kirsebær på en dag tror jeg det var(over 12 timer eller noget), og det var fucking nederen til sidst. Det var slet ikke fedt. Det eneste det handlede om oppe i mit hoved var at få en pille mere, og sad bare og tænkte sådan nogle nasty ting - også om folk jeg betragter som mine venner. Sad bare og begyndte at synes at de var nogle rigtige nubs.

Næste gang, langt ude i fremtiden, bliver nok et par stykker som jeg kan se herinde at det er normen.

Titel:
Medlem

:roll: Min debut på E gik åd jeg 1 til at begynde med og ca 1½ time efter (stadig uden virkning) åd jeg 1 mere.. der gik derefter ca 1½ time før jeg fik en virkning.

anden gang var jeg fuldkommen ædru og sku bare hygge lidt, så derfor åd jeg én enkelt og der gik rent faktisk 2 timer før den virkede..
(begge gangene var det gule tulipaner)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Hey

Tænkte at jeg lige ville komme med en lille update, efter jeg havde oprettet denne tråd.

Nå, mig og min kammerat fik ikke fat i det ecstasy forleden pga. nogen økonomiske problemer. Derimod er jeg lige vendt hjem fra fest, hvor jeg fik taget noget amfetamin i stedet (selvom de to stoffer ikke rigtig kan sammenlignes).

To af mine venner og jeg tog ca. 4 streger hver, og vi fik en rigtig fed oplevelse ud af det. Vil ikke beskrive selve rusen, men det var hvertfald meget spændende.

Alt i alt, et meget vellykket amf-trip i stedet. :wink:

Mvh, Incinerator

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Min debut på Ecstasy var en halv Pink Star. Det er også ved at være 4 år siden. ;em dengang var en halv pille hvertfald nok til mig.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg ville personligt forsøge mig med insufflering (i.e. snifning) den første gang. På den måde kan man lettere føle sig frem til den rette dosis, og man får en blidere introduktion til stoffet. Desværre har det nogle konsekvenser, der ikke er helt i overensstemmelse med god HR, men det må man jo så afveje.

Mvh. Psyko

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Utroligt så mange der siger en, jeg har aldrig fået et godt trip ud af mindre end 2 kex, men der er selvfølgelig nogen der er stærkere end andre.. Men fik ødelagt min første gange ved kun at tage en.. Så hellere tage to, hvis jeg skulle komme med min mening :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]