Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
En gang i fremtiden der bliver der åbnet ild imod politiet. Det er helt sikkert.
Jeg er selv færdig med at ringe til dem, næste gang der sker noget i mit hjem, så er jeg tvunget til at gribe til vold, men sådan er Danmark jo i dag.

Jeg er så meget imod politiet, for det første burde uddannelsen tage længere tid og de burde lære flere ting, f.eks EMPATI.

Titel:
Schizophreniak skrev:
En gang i fremtiden der bliver der åbnet ild imod politiet. Det er helt sikkert.
Jeg er selv færdig med at ringe til dem, næste gang der sker noget i mit hjem, så er jeg tvunget til at gribe til vold, men sådan er Danmark jo i dag.

Jeg er så meget imod politiet, for det første burde uddannelsen tage længere tid og de burde lære flere ting, f.eks EMPATI.

:yeah:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
alligevel valgte en af betjentene at tage min mp3 afspiller (til 1200 kr.) og kyle den hårdt ned i asfalten så den smadrede totalt, fordi han troede det var en jeg havde stjålet.. og jeg har aldrig fået erstatning for lortet...

Panser-logik som man må græmmes over. Hvis han virkelig troede, at du havde stjålet den, var det så ikke rimelig kynisk at losse en bestjålet mands mp3-afspiller ned i jorden.

Igen: klag altid over dårlig behandling. Den enkelte klage gør måske ikke det store, men den slags skal sgu frem i lyset.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Hvis man bli'r uretfærdigt behandlet af systemet, kan du lige så godt finde dig i det.. For du kan ikk' gøre en skid..

Hvis du skal ha' afløb for din vrede og frustration over denne uretfærdige episode, så straf synderen, det fulde svin der blandede dig ind i det, uden du havde noget som helst med det at gøre..

Smadr hans bil, pis ind af hans brevsprække, nik ham en skalle.. Whatever works for you..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Chanders skrev:
Hvis man bli'r uretfærdigt behandlet af systemet, kan du lige så godt finde dig i det.. For du kan ikk' gøre en skid..

Hvis du skal ha' afløb for din vrede og frustration over denne uretfærdige episode, så straf synderen, det fulde svin der blandede dig ind i det, uden du havde noget som helst med det at gøre..

Smadr hans bil, pis ind af hans brevsprække, nik ham en skalle.. Whatever works for you..

Ja for det hjælper nemlig os..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
dikki skrev:
Chanders skrev:

Ja for det hjælper nemlig os..

Hvad ville du foreslå? Vrisse af kæresten, fordi man er i dårligt humør? Sparke hunden? Smadre hunden? Gå amok på politistationen med en UZI?

La' det da gå ud over den, der er skyld i det..

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg anbefaler man anskaffer sig et kamera eller en kamera-mobil som altid er klar. Så ka' man filme og dokumentere præcis hvad der er foregået i den periode hvor policen ikke var til stede (og også _mens_ de er til stede, det ka' jo være ligeså vigtigt). Du ku' feks ha' filmen hvordan han gik amok på nabo'ens dør, og han's råb og skrig og chikane, og så hamre ham for hærværk eller noget. Dokumentation-dokumentation-dokumentation, dét virker bedre end ord-mod-ord :)

Titel:
MEGATRON

Synes normalt de gør et godt stykke arbejde men har dog også været ude for en uheldig situation (dog lidt selvforskyldt :P)

Var mega fuld (som sædvanlig) og i det jeg går ind foran en politibil simulerer jeg lige snifning af coke eller lign. Det får den store skaldede politimand til at gå fuldstændig amok og stå og råbe af mig mens hans makker tømmer min lommer (må de det?), han skubbede mig op af en mur og var lige på nippet til at give mig en lussing eller tage mig med (var ret provo.) da en ven kommer og de smutter.

Anyway så tror jeg bare vi skal være glade for at vi ikke har spanske/lign. polititilstande herhjemme.

Og til hvad du skulle gøre, det er forslået tidligere, smæk døren og lad panerne tage sig af ham, så slipper du for noget fis og laver han hærværk på din dør kan du opsøge ham dagen efter med en hækkesaks eller lign. - ikke for at klippe hans fingre men får at true ham så meget at han skider i bukserne :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]