Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Køb 2 chips poser, den ene åbner du til turen og æder halvdelen af, den anden åbner du stille og roligt, smækker amfen i, og limer toppen sammen, og har den liggende ved siden af dig eller noget.. 8)

Titel:
Medlem

bivoks. Moder naturs bedste lugtforsegler.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg havde noget med sidst jeg var på bustur. Der skruede jeg en gammel mobiloplader op, tog "indevoldene" ud og gemte det inde i selve opladeren, og så skruede jeg den sammen igen, og satte den mærkat på igen, som dækkede skruen. Så man kunne slet ikke se at den havde været skilt ad.
Syntes selv det var meget smart :)

Titel:
Flueknepper kongen

BlueDove skrev:
Jeg havde noget med sidst jeg var på bustur. Der skruede jeg en gammel mobiloplader op, tog "indevoldene" ud og gemte det inde i selve opladeren, og så skruede jeg den sammen igen, og satte den mærkat på igen, som dækkede skruen. Så man kunne slet ikke se at den havde været skilt ad.
Syntes selv det var meget smart :)

Det var også noget ala det jeg havde i tankerne i går aftes da jeg gennemgik planen for 5. gang :lol: :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Et ord!

VAKUMPAKNING!!!

Titel: Knarque
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Jeg ved godt i har noia på, og at det ville være stor neder for jer at blive smidt ud af jeres uddannelse og at jeres forældre evt. skulle konfronteres med jeres narko forbrug.

Men hvis du vil høre min ærlige og uforbeholdne mening, så tag og slap af. Der er ikke ret stor sandsynlighed for at nogle former for toldvæsen gennemsøger jeres gear + bus på vej fra danmark til slovakiet. Helt ærligt, så er de nok pisse kolde. Hvis de tjekker jer er det for at se jeres pas. (og det tror jeg ikke engang sker.)
Hvorfor virker jeg mon så skråsikker? Det er rimeligt ligetil: jeg har rejst i hele europa (incl. amsterdam flere gange) og det ca. 7-10 gange årligt de sidste 10 år. Jeg er ikke blevet stoppet eller tjekket EN eneste gang.

På vej hjem ville jeg nok være mere opmærksom, men der er jo ikke tale om at i skal smugle noget med hjem, vel?

Husk på at efter schengen-samarbejdets ikrafftræden er grænserne stort set åbne i hele EU.

Titel:
Flueknepper kongen

Ja, det er også bare for at helgardere! Men som yeti pointerede i går på IRC-chatten, så er risikoen der, og hvis man er uheldig er det noget lort. Straffen i slovakiet er fængsel fra 3-12 mdr. for besiddelse af under 10 doser til personligt brug.

Slovakiet er indtrådt i Schengen-samarbejdet, men har ikke fuldt ud implementeret det endnu, hvilket betyder paskontrol.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
I sommers var jeg til Sonica-psytrance-festival i Italien.

Lige inden vi kommer hen til festival-indgangen blev bussen stoppet af nogle fascist-lignende italienske politibetjente.
Vi blev én efter én gænnet ud af bussen, og en schaeffer-hund lugtede til os.
Selvom jeg havde 2 g coke gaffatapet til mellemkødet (er det ikke dét som stedet mellem røvhul og nosser hedder?) og hunden stak snuden direkte op i skridtet på mig, lugtede den intet.

Nu lugter amf måske mere end coke (afhængig af diverse rester fra syntesen osv.) men jeg vil som Prometheus sige, at hundenes evner er klart overvurderede.

Jeg har hørt, at det er en god idé at gemme hash (og sikkert også andre former for lugtende knark) i en pose pakket ind i en beholder med kaffe.
Den stærke lugt fra kaffen burde "overdøve" knarken.

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg er i gang med at specialmodificere et ældgammelt kompakt videokamera som ikke fungerer. Hvis man skruer ca. 30 skruer af er der lige plads nok til noget knark dybt begravet i elektronik.

Hvis man smider det i en unavngiven taske i bussens lastrum burde det satemer være rigeligt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
En af mine venner "smuglede" 12g hash gennem Kastrup Lufthavn til Prag. Han benyttede den smarte metode, at han lagde det i sin pung, hvorefter pungen blev kørt gennem deres røngten-maskine uden de opdagede det... :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Levose skrev:
Jeg er i gang med at specialmodificere et ældgammelt kompakt videokamera som ikke fungerer. Hvis man skruer ca. 30 skruer af er der lige plads nok til noget knark dybt begravet i elektronik.

Hvis man smider det i en unavngiven taske i bussens lastrum burde det satemer være rigeligt.

Lyder da til at være fint gemt så. Det eneste de kan knalde dig på nu er fingeraftryk...

Titel:
Flueknepper kongen

Neglen skrev:
Levose skrev:

Lyder da til at være fint gemt så. Det eneste de kan knalde dig på nu er fingeraftryk...

Jeg vasker videokameraet og poserne med ethanol mens jeg har spritvaskede vinylhandsker på ^^

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Levose skrev:
Neglen skrev:
Levose skrev:

Jeg vasker videokameraet og poserne med ethanol mens jeg har spritvaskede vinylhandsker på ^^

Er ret sikker på de ikke kunne finde på at tage fingeraftryk pga. en smule amfetamin..
Ellers ville der måske også være risiko for at de kunne finde på at få hunden til at lugte til tasken og udpege ejeren ud fra lugten, men tror ikke det ville være noget særligt holdbart bevis..

Ellers hvis man skulle være lidt kreativ, kunne man opløse sit stof i en lille mængde vodka og injicere nogle mandariner eller anden velegnet frugt med det i passende doser. Når man så er nået derned, skal man bare spise en frugt når man skal være påvirket. :)
Det skjuler måske ikke lugten så godt, men det er nok alligevel ret svært at opdage. Hvis hunden skulle udpege tasken man har dem i, kan man jo bare forklare at den muligvis lugter lidt af cannabis fra en anden gang, men at man ikke har noget med og at de selv kan se efter.
Man skal bare være påpasselig med, at andre ikke kommer til at spise nogen af frugterne.
Har dog ikke selv prøvet denne metode endnu..

Titel:
Junior medlem

Jeg og en kammerat vil ihvertfald forsøge os den med den 'anonyme' taske. Det virker som det mest pålidelige..

Titel:
Junior medlem

Pulveriser en masse meget tørt trim, og drus det ud i hele bussen;)

Evt. blandet godt op med stødt peber..

Se lige den køter gå amok.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Citat:

Deres evner til at finde skunk i åbne 1½L flasker er direkte forfærdelige hvis der er mange rester efter fx trim over det hele ;)

Den drønede flere gange forbi, og var vildt forvirret (store trimme-dag lidt tid før)

Forstår jeg det sådan at du siger at en overvældende lugt skulle skabe forvirring?

Levose>> dem anonyme rygsæk er sgu da ellers oplagt, eller er det en skoletur? Der er jo sladrerhanke derude...

Titel: Hunde?????
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Der findes ikke særlig mange rigtige narkohunde, men hvad der findes rigtig mange af er almindlige familie/jagthunde, som kommer med på job - selvfølgelig har de lært lidt, men det trikset består i er som regel et samspil mellem hund og betjent, hvor betjente ser efter hundes signaler mens han påvirker sit offer hunden registre ofret reaktion, hvilket betjenten ser og fortsætter med sit spil.

Hunden bruges til at aflæse den mistænkte persons reaktioner og hvis han/hun er pisse ligeglade er der ikke noget og aflæse.

Selvfølgelig findes der gode hunde, men de blive nok ikke brugt ind i dette land, men ok gennemtænk taktik - selvom jeg havde nøjs med underbukserne, man skal vel også leve mens man rejser? :wink:

Titel:
MEGATRON

hvad mener i med "trim" :S ?

Titel:
Dedikeret medlem

Madblindboy: der findes dog 4-9 narkohunde i danmark, mindst, og de kan sku godt lugte ting og sager :D, har mQdt 2 hunde i aarhus der hed snif og amfi, den ene er dog dQd nu.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dopamin skrev:
hvad mener i med "trim" :S ?

Når du klipper topskud/cannabis for at få blade uden harpiks væk, så kalder man det afklippede for "trim".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]