Levose skrev:
Neglen skrev:
Levose skrev:
Jeg er i gang med at specialmodificere et ældgammelt kompakt videokamera som ikke fungerer. Hvis man skruer ca. 30 skruer af er der lige plads nok til noget knark dybt begravet i elektronik.
Hvis man smider det i en unavngiven taske i bussens lastrum burde det satemer være rigeligt.
Lyder da til at være fint gemt så. Det eneste de kan knalde dig på nu er fingeraftryk...
Jeg vasker videokameraet og poserne med ethanol mens jeg har spritvaskede vinylhandsker på ^^
Er ret sikker på de ikke kunne finde på at tage fingeraftryk pga. en smule amfetamin..
Ellers ville der måske også være risiko for at de kunne finde på at få hunden til at lugte til tasken og udpege ejeren ud fra lugten, men tror ikke det ville være noget særligt holdbart bevis..
Ellers hvis man skulle være lidt kreativ, kunne man opløse sit stof i en lille mængde vodka og injicere nogle mandariner eller anden velegnet frugt med det i passende doser. Når man så er nået derned, skal man bare spise en frugt når man skal være påvirket.

Det skjuler måske ikke lugten så godt, men det er nok alligevel ret svært at opdage. Hvis hunden skulle udpege tasken man har dem i, kan man jo bare forklare at den muligvis lugter lidt af cannabis fra en anden gang, men at man ikke har noget med og at de selv kan se efter.
Man skal bare være påpasselig med, at andre ikke kommer til at spise nogen af frugterne.
Har dog ikke selv prøvet denne metode endnu..