Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Selvfølgelig er det ikke videre høfligt at gå offtopic, men boardets kvalitet højnes ikke af at tonen herinde bliver hårdere. Der tages som regel også bedre imod en irettesættelse hvis den formuleres på en pæn måde.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Lidt offtopic er en ting, spørgsmål som ligger op til en helt ny debat er noget andet og til dels skyld i rod og uoptimal søgefunktion på forummet.. Men nuvel, jeg har selv været lidt utilfreds med tonen herinde til tider.
Og nu er vi vist også godt på vej til en værre gang OT. Det skal ikke ske igen :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
OT kan sgu da være ganske underholdende....

Mrmojo - fuck forumet er næsten alt tilladt - hvis folk stødes må de sgu smutte....

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Arrrr en matros der kan li Doors ... Aaaarrr...

<3 Ship of fools ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
HopIFjorden skrev:
OT kan sgu da være ganske underholdende....

Mrmojo - fuck forumet er næsten alt tilladt - hvis folk stødes må de sgu smutte....

Det var jo ikke MrMojo jeg skrev til.. Var til Harnz fordi at han nok ikke ville få noget seriøst ud af at spørge i dette emne. Hvis jeg opretter et emne her i fuck, som er bare en smule seriøst, så vil jeg da heller ikke have det smadret af at en eller anden stiller et helt andet spørgsmål. Men nok om det, det er jo trods alt fuck...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det her er generel diskussion :P :roll: :lol:

Men velkommen til Mojo! Håber you've got your mojo working, just not working on me:P

Titel:
Dedikeret medlem

Ehm, okay... Det kan være at det vil være lidt kontroversielt det jeg skriver her, men skidt nu med det.

Jeg har indtil flere gange haft god skunk med mig hjem, når jeg har fløjet til Amsterdam (1-5g)... Hvordan fik jeg det igennem Kastrup lufthavn?

Jeg havde det enten i lommen, eller nede i sokkerne. Ingen vacuumpakning, udover den plastikpose det kom i.

Narkohunde er rimeligt sjældne i Danmark, og jeg har endnu ikke set dem stå og sniffe ved gates'ne man kommer ud fra. (Told kigger istedet efter mønstre, som de analyserer med databaser. Er du lige fløjet hjem fra Columbia, har du været der tre gange før, er din billet betalt kontant? Okay, ham hiver vi ind til et tjeck!)

Som regel står der slet ingen i kontrollen, efter baggagebåndene, når man skal igennem "Intet at fortolde"...

Jeg tror det vigtigste er at være cool, og ikke se nervøs ud, når man skal igennem lufthavnen. Og så eller se nogenlunde respektabel ud. Husk at der passerer mange tusinde mennesker igennem Kastrup hver eneste dag. Hvor stor er chancen lige for at de vil kigge i DINE lommer?
Hvis der er noget der bliver gennemlyst, så er det kufferterne, så hellere have det i lommen.

Og angående narkohunde, så tvivler jeg stærkt på at alle hunde er lige effektive. Jeg har et par gange skulle gå forbi narkohunde med hash eller skunk på mig (Ikke til smugling, et par gram til eget forbrug), uden at den kom med så meget som et bjæf.

Der var en, som havde en god pointe med at tolderne reagerer når der er nogen der opfører sig misænktsomt, når der er en hund. Afskrækkelse af evt. smuglere er helt sikkert en del af taktikken med at bruge narkohunde.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Hep, enig Entheo det var off-topic - både spørgsmålet og skipperverset. - Og faktisk har jeg fået kontakt til en der kender lidt til Hekla-sagen.

Titel:
Medlem

jeg har taget lidt hash med ind i england i bh'en.. min veninde gjorde samme trick :D men synes det er lidt riski i lommerne, og ville være en sur måde at ødelægge sin ferie på, at blive busted

Titel:
Dedikeret medlem

Lithium skrev:
jeg har taget lidt hash med ind i england i bh'en.. min veninde gjorde samme trick :D men synes det er lidt riski i lommerne, og ville være en sur måde at ødelægge sin ferie på, at blive busted

lavede samme trick på en tur til frankrig:?: :?: :?: :!: :?

Titel:
Medlem

SiCriS skrev:
Lithium skrev:

går du med bh? :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Lithium skrev:
SiCriS skrev:
Lithium skrev:

går du med bh? :shock:

jaa, men kun om vinteren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]