Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvad får dig til at tro, at piratradioen bruger det kommercielt?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Stonez skrev:
Hvad får dig til at tro, at piratradioen bruger det kommercielt?

Kommercielt var lige helt forkert ord, mente bare der er forskel på at bruge det personligt og så distribuerer det. Gennem radio eller andet medie, det er lige meget.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Billede

Billede
http://82.143.236.240/Piratfest_-_11-11_kl11.rar

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Djohn Djohnson skrev:
Meget tyder jo på det efterhånden. 25 år på skatteydernes nåde er da alligevel en del.

Jeg tror altså ikke du skal være bange for at en masse af din skat går til financiering af det hus. De betaler selv el og vand og alt det der. Og hvis de bare kunne få lov at beholde huset, er jeg sikker på at de også gerne betaler husleje.

Mht. det med at lave en radio for psy. trance og HR snak, så kunne man evt. prøve at henvende sig til Pirat 69 via myspace og høre om ikke man skal komme og lave et program om den frihedskamp som mange folk her inde står for. Jeg er sikker på at der nok skal komme en masse sms'er.
Hvis ikke de svarer så PM mig, jeg tror jeg kender nogle af dem der roder med det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
----

Senest rettet af MethylOle 11 jan 2007 01:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
For sejt mand! Jeg lytter (tror jeg). Fyr den af med HR propaganda også!
Jeg mener seriøst at folk her inde burde tage sig lidt sammen og gå op i det studie og sige hvordan verden virkelig er. I stedet for at sidde og mugge her inde med en masse ligesindede og synes at resten af verden ikke fatter noget og ingen vil lytte. Der er mange der lytter til den radio der! Og efterhånden er det live næsten hele døgnet. Og der er frit slag for at være annonym. Og denne gang er det ikke 3 minutter eller noget i den stil. Der er så lang tid man vil have, stort set. Og lortet er jo ulovligt i forvejen, så der er heller ingen grund til at holde sig tilbage hvis man vil sige noget, der kan tolkes som opfordring til at bryde loven, eller hvad man nu kunne finde på.
I Danmark er det en unik historisk mulighed. Vi har aldrig før haft en så stabil pirat radio. Vi har aldrig haft en pirat radio der har kørt så længe (Merkur sendte som bekendt fra internationalt farvand). Og jeg tror helt ærligt at man skal til at skynde sig, hvis man vil nå at benytte sig af legligheden.
UNGEREN BLIR! Spørgsmålet er bare hvor længe...

Kontakt radioen via http://www.myspace.com/piratradio69 og book en tid. Og husk at Ungeren er imod hårde stoffer. Men det er jo også et fortolknings spørgsmål hvorvidt psykedelia er hårde stoffer ikke?
Men hold jer lige tilbage med at hylde kokain og hero i æteren, for så kommer der sikkert en punker og skælder ud.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
--

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]