For sejt mand! Jeg lytter (tror jeg). Fyr den af med HR propaganda også!
Jeg mener seriøst at folk her inde burde tage sig lidt sammen og gå op i det studie og sige hvordan verden virkelig er. I stedet for at sidde og mugge her inde med en masse ligesindede og synes at resten af verden ikke fatter noget og ingen vil lytte. Der er mange der lytter til den radio der! Og efterhånden er det live næsten hele døgnet. Og der er frit slag for at være annonym. Og denne gang er det ikke 3 minutter eller noget i den stil. Der er så lang tid man vil have, stort set. Og lortet er jo ulovligt i forvejen, så der er heller ingen grund til at holde sig tilbage hvis man vil sige noget, der kan tolkes som opfordring til at bryde loven, eller hvad man nu kunne finde på.
I Danmark er det en unik historisk mulighed. Vi har aldrig før haft en så stabil pirat radio. Vi har aldrig haft en pirat radio der har kørt så længe (Merkur sendte som bekendt fra internationalt farvand). Og jeg tror helt ærligt at man skal til at skynde sig, hvis man vil nå at benytte sig af legligheden.
UNGEREN BLIR! Spørgsmålet er bare hvor længe...
Kontakt radioen via
http://www.myspace.com/piratradio69 og book en tid. Og husk at Ungeren er imod hårde stoffer. Men det er jo også et fortolknings spørgsmål hvorvidt psykedelia er hårde stoffer ikke?
Men hold jer lige tilbage med at hylde kokain og hero i æteren, for så kommer der sikkert en punker og skælder ud.