Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Vil bare sige skrev:
Kender I ikke hinandens rigtige navne?

Han spillede meget Quake2 og har boet i Ruds-vedby i næsten et år. Han flyttede hjem til københavn for få uger siden, og nu er han altså død.

Jeg tror ikke der er særlig mange der kender hinandens rigtige navne - har du snakkes med han venner evt? måske de kan informere dig yderligere mht hans bruger på psy.dk..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
HopIFjorden skrev:
Ferret>> tror næppe hun prøver at prakke dig en historie på ærmet, så tag dog og spænd hjelmen...

Ville ikke være første gang det er set, men nu har jeg jo også trukket mine ytringer tilbage.

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
Vil bare sige skrev:
Kender I ikke hinandens rigtige navne?

Han spillede meget Quake2 og har boet i Ruds-vedby i næsten et år. Han flyttede hjem til københavn for få uger siden, og nu er han altså død.

Jeg tror ikke der er særlig mange der kender hinandens rigtige navne - har du snakkes med han venner evt? måske de kan informere dig yderligere mht hans bruger på psy.dk..

Han havde ikke så mange venner IRL, og dem han kendte, kom ikke herinde.

Grunden til at jeg skriver herinde, er fordi at nettet var en stor del af hans liv, og han havde flere bekendtskaber på diverse fora, end IRL.

Titel:
Junior medlem

Citat:
Håber du vil fortælle os lidt mere om omstændighederne Kamilla - det kan være at hans historie kan forebygge andre i samme/lignende situation...

Okay, here it comes...

Nicho fik lykkepiller, for at dulme den angst han fik, da han fik et bad trip helt tilbage i 2001. Det var dog først i 2006 han startede på lykkepiller - i mange, mange år sad han klistret til skærmen, nærmest uden kontakt til omverdenen pga den sociofobi/social-angst han tillagde sig pga hans bad trip. Nettet var hans liv. Efter hans bad-trip prøvede han flere forskellige ting; salvie, eckstasy, coke, hash... Men alle de stoffer gjorde hans angst værre, så han holdt op med at tage dem, og startede i stedet med at tage beroligende stoffer, som han blev afhængig af. I slutningen af 2005 kom han på behandlingshjem i ruds-vedby, hvor de hjalp ham med at håndtere den sociale-angst, gjorde ham stoffri og gav ham lykkepiller.... For et par uger siden flyttede han så hjem til københavn igen, men hans socialangst kom tilbage, og Nicho kunne kun holde ud at være sammen med andre mennesker, hvis han tog dexofan (selvfølgelig mere end doseringen tillod, men ikke så meget at han kom "på trip"). Han vidste, at blandingen af lykkepiller og dexofan kunne slå ham ihjel, men han så åbenbart ikke noget alternativ. Natten til onsdag gik han i koma, og om morgenen var han død :(

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hey Kamilla,
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg kondolerer. Det er ikke nemt at miste en ven.

Jeg har linket til en bruger der hedder Caligula længere oppe. Han har været en 20 år gammel her i 2006. han er født i 1986 efter hvad jeg kunne læse i en af de poster han har skrevet.
Er det ham?
Trippede han allerede som 15 årig?

Titel:
Junior medlem

Det var historien, sådan kort fortalt... Hvis nogen af jer kender ham, og ved hvad hans brugernavn er, så er I velkomne til at sende mig en mail på arrense@ofir.dk - dette forum er jo ikke helt "min type" forum, men jeg vil da alligevel lige kigge forbi engang imellem :idea:

Det er bare vigtigt for os pårørende, at dem der kendte Nicho, får besked om hans bortgang :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sere mere og mere ud som om jeg må æde mie tidligere ord, undskylder mange gange. Kunne egentlig være fedt hvis de der har citeret min..er..ja den post kunne fjerne den.

Jeg husker en fyr der postede herinde om at han havde ekstrem social angst, kan ikke helt huske hans navn. Prøver lige at finde det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ikke en rar historie - bliver nødt til at spørge om han nogensinde snakkede om selvmord?

Titel:
Junior medlem

Odden skrev:
Hey Kamilla,
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg kondolerer. Det er ikke nemt at miste en ven.

Jeg har linket til en bruger der hedder Caligula længere oppe. Han har været en 20 år gammel her i 2006. han er født i 1986 efter hvad jeg kunne læse i en af de poster han har skrevet.
Er det ham?
Trippede han allerede som 15 årig?

Han var ihvertfald født i 1986 og havde fødselsdag d. 18/10

Ja, han trippede da han var 15... Han startede (for) tidligt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Vil bare sige skrev:
Det var historien, sådan kort fortalt... Hvis nogen af jer kender ham, og ved hvad hans brugernavn er, så er I velkomne til at sende mig en mail på arrense@ofir.dk - dette forum er jo ikke helt "min type" forum, men jeg vil da alligevel lige kigge forbi engang imellem :idea:

Det er bare vigtigt for os pårørende, at dem der kendte Nicho, får besked om hans bortgang :(

Linker lige til det igen. Det virker ikke som du har set det.

http://psychedelia.dk/forum/profile.ph ... file&u=785

Citat:
Han var ihvertfald født i 1986 og havde fødselsdag d. 18/10

Ja, han trippede da han var 15... Han startede (for) tidligt.

Det virker meget godt til at være ham jeg har linket til, som hedder Caligula. Han skriver et sted, at han er 19 i 2005...
Synes dog ikke jeg kan se noget om angst nogen steder, men har heller ikke nærlæst alle hans poster.. bare lige skimmet overfladisk.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ved ikke om det hjælper overhovedet, men her er den post jeg snakkede om http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... m%E6rkelig

Titel:
Junior medlem

Citat:

Jeg har set det, men der står jo ikke hvor gammel han er osv. Synes bare der er flere ting han skriver i sine indlæg, der ikke helt stemmer overens med det jeg kender :S

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Vil bare sige skrev:
Citat:

Jeg har set det, men der står jo ikke hvor gammel han er osv. Synes bare der er flere ting han skriver i sine indlæg, der ikke helt stemmer overens med det jeg kender :S

Nej, han skriver det i en tråd. Så du skal ind og se hans poster igennem for at finde det.
Og ja, der er nok en del der ikke passer. Men hvis det er sandt det du siger, at han ikke kunne være sammen med folk IRL uden at være på dex, må man gå ud fra, at der nok er en tendens til dobbeltliv på nettet, og IRL. Og nok også forskellige former for ageren på forskellige fora'er.
Men hvorfor skulle han hedde noget andet end Caligula her?
Medmindre der er en anden der hedder det selvf. Men det er et lidt specielt nick.

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
Ikke en rar historie - bliver nødt til at spørge om han nogensinde snakkede om selvmord?

Ikke med mig, nej... Men han er da kommet med hentydninger til det engang imellem. Vi troede bare allesammen at han var glad, nu hvor han skulle til at starte på en frisk. Det er kun hans eks-kæreste der vidste at han var begyndt at få social-angst igen og derfor tog dexofan, men han sagde at hun ikke måtte sige det til nogen, så det er først kommet ud her efter at han er død.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vil bare sige skrev:
HopIFjorden skrev:

Ikke med mig, nej... Men han er da kommet med hentydninger til det engang imellem. Vi troede bare allesammen at han var glad, nu hvor han skulle til at starte på en frisk. Det er kun hans eks-kæreste der vidste at han var begyndt at få social-angst igen og derfor tog dexofan, men han sagde at hun ikke måtte sige det til nogen, så det er først kommet ud her efter at han er død.

Jeg vil passe på med at komme med teorier, men bevidst overdosering popper da frem i mit hoved...

Titel:
Junior medlem

ferret skrev:
Ved ikke om det hjælper overhovedet, men her er den post jeg snakkede om http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... m%E6rkelig

Tak for hjælpen, men efter at have læst det igennem, kan jeg sige, at det bestemt ikke er ham der har skrevet de indlæg. Men det var pænt af dig alligevel :)

Titel:
Junior medlem

Odden skrev:
Vil bare sige skrev:
Citat:

Nej, han skriver det i en tråd. Så du skal ind og se hans poster igennem for at finde det.
Og ja, der er nok en del der ikke passer. Men hvis det er sandt det du siger, at han ikke kunne være sammen med folk IRL uden at være på dex, må man gå ud fra, at der nok er en tendens til dobbeltliv på nettet, og IRL. Og nok også forskellige former for ageren på forskellige fora'er.
Men hvorfor skulle han hedde noget andet end Caligula her?
Medmindre der er en anden der hedder det selvf. Men det er et lidt specielt nick.

Det har du selvfølgelig ret i. Jeg kan ikke udelukke at han har haft sin fantasi med i spillet, når han har skrevet herinde.

Kan ikke forestille mig, at han skulle hedde andet end Caligula, når det nu er det han ellers kalder sig, men som du siger, så kan det jo være at navnet var optaget, og han derfor kalder sig noget andet.

Nogen der kan se hvornår Caligula sidst var logget på herinde?

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
Vil bare sige skrev:
HopIFjorden skrev:

Jeg vil passe på med at komme med teorier, men bevidst overdosering popper da frem i mit hoved...

Det har vi allesammen tænkt på, men vi får først svar på obduktionen om 2-3 mdr. så nu må vi vente og se hvad de siger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg kondolerer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hans sidste post : 26 aug 2006 22:37

kan dog ikke se hvornår han sidst var logget ind - måske en admin. kan!?!?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]