BlueDove skrev:
JEL skrev:
BlueDove skrev:
sjovt = misbrug
ta' dig dog sammen

Hvad fanden er det for en latterlig måde du citerer mig på? Hvad med at put hele sætningen i citatboksen, istedet for at få det til at se ud som om at jeg skriver noget andet. Knold.
Lad mig citere hele sætningen jeg skrev:
BlueDove skrev:
En gut uden DAMP tager 36mg Methylphenidat for at have det sjovt = misbrug.
Jo, men det er vel det samme?
Det du si'r er jo bare at det er misbrug hvis en almindelig person bruger et psykologisk (følelses-stimulerende) værktøj for underholdningen's skyld. Det er vel dét du si'r?
Jeg ka' godt fornemme det stadig er ret kontroversielt for en del, det her med at det er iorden at ha' det sjovt, men kom nu bare over det.
Hvis du får det dejligt, hvad har du så mistet? Om du får et endorfin-rush af at danse, eller et rush af det der damp-halløj medicin du nævner (som jeg ikke selv har prøvet, og derfor ikke ved hvilket rush gi'r), ka' det ikke være pisse-ligemeget? Du vælger _din_ måde at ha' det sjovt på, og alle andre vælger _deres_. La' vær' med at kalde andre's 'sjov' for mis-brug (sålænge det selvfølgelig, som altid, ikke skader andre). Du ka' nøjes med at kalde dit eget forbrug for mis-brug hvis du vil. Ha' mere respekt for forskelligheden i hvordan vi lever.