Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Hit me! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
@ Djohn Djohnson

mit syn har alitd været perfekt, først efter nogle år jeg har siddet konstant hver dag foran skærmen at jeg har fået et forringet syn.. :?

og det er helt hundrede at det er derfor ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
ConfusioN skrev:
@ Djohn Djohnson

mit syn har alitd været perfekt, først efter nogle år jeg har siddet konstant hver dag foran skærmen at jeg har fået et forringet syn.. :?

og det er helt hundrede at det er derfor ;)

Well, en enkelt case er næppe nok til en empirisk underbyggelse af udsagnet...Det er desuden meget muligt, at visse typer skærme giver nedsat syn, men det er jo heller ikke den vildeste af Astral's påstande...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har brugt computere intensivt (dvs. gloet på CRT-skærme) de sidste 14-15 år sådan cirka.
For et par år siden bemærkede jeg at jeg var nærsynet, hvilket resulterede i at jeg fik briller i en alder af 20.

Men for det første er jeg nærsynet, så har ingen problemer med at se min skærm uden briller, og for det andet er jeg alle gange blevet målt til at have bygningsfejl.

Så jeg vil ikke umiddelbart tilskrive det til hinanden. :)

Medlem

Geografisk sted: hellerup
Astral skrev:
Her er et meget varmt emne og det sidste fra mig af den næste måneds tid!

Pas godt på jer selv så længe!

Dette er en samling film af forfatteren og livsstilsforskeren Morten Julius Bøgh

Sandhedens time:
http://video.google.com/videoplay?docid ... +b%C3%B8gh

Indførelsen af det trådløse samfund har en gennemgribende påvirkning på os alle. Det er muligt, at det er smart og nemt med mobiltelefoner, ... all » mikrobølgeovne, babyalarmer,og Dect-telefoner, men der er en meget alvorlig pris at betale for dette rent sundhedsmæssigt, og der er måske i virkeligheden en helt anden agenda bag udbygningen af disse teknologier, end vi formoder. Forfatter og forsker Morten Julius Bøgh tager os med på en tur rundt omkring landets hovedstad, så vi kan se - og høre! - hvor galt det står til herhjemme. En tankevækkende dokumentar...

Appellen:

Et program om energimedicin og elektrosmog. Forfatter og forsker Morten Julius Bøgh taler med lektor i Biokemi fra Århus Universitet, ... all » Sianette Kwee om hendes forskning gennem et helt liv, i skadevirkningerne fra pulserende mikrobølger - også kendt som de frekvenser vore mobiltelefoner og master benytter! Men også trådløse telefoner i folks hjem(DECT) og trådløse internetforbindelser(WLAN) udgør en betydelig sundhedsrisiko for alle mennesker, og ikke mindst blandt de mest sårbare; børnene. Carsten Vagn-Hansen, læge med hollistisk islæt, fortæller i denne varme og levende samtale om den måde, vi mennesker lever på i dag, hvordan vi tager ting for givet, og ikke stopper op og tænker os om en ekstra gang. Gjorde vi det, ville meget se anderledes ud. Og det kommer det måske til...

Ansvar_og_sund_fornuft.wmv

Man siger, at det går ufatteligt godt i Danmark - men gør det nu også det? Forfatter Sten Faurschou spørger Morten Julius Bøgh, "Hvad ... all » mener du, at der er galt?" 32 min dokumentar, der kommer rundt om emner som stress, mobiltelefoni, vort skolesystem, og det at brænde ud..

Den råde tråd:

I forbindelse med udgivelsen af bogen "Hvorfor stress og udbrændthed stiger" fortæller forfatter og forsker Morten Julius Bøgh om baggrunden for bogen, og om sin forskning på området.

Den skjulte faktor:

Forfatter og forsker Morten Julius Bøgh fortæller om alle faldgruberne ved at indrette os som vi har gjort det i dagens moderne samfund. ... all » Det får nogle alvorlige konsekvenser, hvis ikke vi vågner op og får gjort op med bæstet...

Mvh. Astral

EHEM .. JEG VENTER STADIG PÅ DIT SVAR ASTRAL..?
ER DET NOGET SOM FANGER DIN INTERESSE???
MVH MICK :)

Titel:
Junior medlem

Tak for de mange fascinerende omtaler og vurderinger - det er vigtigt
at fokusere på BUDSKABERNE og ikke manden. Gør man det sidste,
fanges man i sit eget spind af dualisme i det mentale fængsel!

Lidt stof til eftertanke til de, der evner at tænke selv og sammenhængende:

Der er i dag 2 milliarder mobiltelefonbrugere i verden. I 2005 søgte 3 af de største mobiltelefonproducenter at få nedlagt forbud mod, at nogen vil kunne sagsøge dem for erstatning for sundhedsmæssige skader - altså de søgte ved Højesteret i USA på forhånd at få lukket det ned. Hvorfor gør man det, når det "ikke" er farligt?

Leg videre med tankeeksperimentet her:
Forestil dig at 0,5% af alle mobiltelefonbrugere lægger sag an kollektivt mod industrien og kræver 1 million i erstatning hver, da bliver tallet:
10 mill. brugere x 1 mill. kr. = 10.000.000.000,- (10.000 milliarder)
Dette tal svarer til 8 x den totale årsomsætning i verdens teleindustri.

Begynder nogle ting at blive klare nu, hvorfor det ikke må komme frem,
og hvorfor man gør alt for at holde "fårene i folden" med alle mulige
floskler og konditionere "fårene" til at tro på videnskabeligt pladder,
der intet har med videnskab at gøre? De færreste har sat sig ind i,
hvordan tingene egentlig hænger sammen, og hvordan ting er struktu-
reret, og hvordan "spillet" er... De kommer blot med de samme forgøg-
lede svar, som man netop ønsker, de skal udtrykke.

Dette er ikke så svært reelt:
Man kan jo begynde at spørge indad i sig selv, frem for at leve sit liv
ud fra ydre autoriteter, der pudsigt ikke har formået at forbedre dette
samfund eller verden - endda selvom det meste af "systemet" i dag er
domineret af de videnskabelige discipliner.

Det er tid til at vågne kraftigt op NU:
Om fokus fortsat er på om mobilstråling er farlig eller ikke farlig, da vil
mange ganske snart få sig en brat opvågnen, når alt vælter frem og
splittes fra hinanden. Dermed vil flertallet i løbet af et splitsekund skulle forholde sig til, at de er blevet "taget i røven" og manipuleret. Mit fokus
er slet ikke mobilstråling - det er UINTERESSANT - det er BEVIDSTHEDEN bag, der er det essentielle. Begynder mennesker ikke at søge dybere end "under holdnings" industrien beskriver via medier, etc.... da er de
fanget i MATRIX mentaliltet uden nogensinde at begribe, hvad de er en
del af. Samtidig er det de mennesker, der ødelægger mangt og meget
med deres stereotype og årtusinde gamle DUALISTISKE tankegang, der er en form for MENTAL SYGE, hvor med KÆMPER IMOD frem for at søge at forstå, hvad andre mennesker lægger frem. Der er virkelig en person i dette medie, der har forstået rigtig meget med sin argumentationsform, da han/hun netop opfordrer folk til at tænke selv.

LYVER MEDICINALDIREKTØR JENS KRISTIAN GØTRIK?
Ja, og det har i dag ført til den værst tænkelige situation, i og med at man har fortiet livsvigtige ting omkring 3G teknologi og hele det trådløse samfund siden 2003 og endnu længere tilbage før hans tid. Derfor har han i dag trukket sig og forladt Sundhedsstyrelsen, hvilket dog er en strategi, fordi ansvaret dermed ikke kan hænges op på en person direkte, men blot blive en næse til Sundhedsstyrelsen. Det er blot endnu
et skaktræk for at manipulere "fårene" endnu mere i søvn og tro, at nu
er den hellige grav velforvaret. Vær OBS på Kræftens Bekæmpelse og
KRÆFT - den er en af de mest lukrative forretninger i verden, og de finder aldrig ud af noget, selvom de netop forbruger milliarder på forskning, etc... tankevækkende at de ikke kan finde ud af, at det er farligt med stråling, når f.eks. den førende professor og kræftlæge Lennart Hardell med verdens længste undersøgelse (6 år) har påvist,
at risikoen for hjernekræft stiger med 100-240% ved en times samtale om dagen i mobiltelefon eller trådløs DECT telefon.

DOWNLOAD tankevækkende VIDENSKABELIG ARTIKEL i PDF direkte på http://www.stresslink.dk - den omhandler konfliktende interesser mellem industrien og kræftforskningen... hmmmm...... hallo... se nu klart!

Lektor Sianette Kwee er 71 år nu og på pension:
Det er usmageligt, hvad nogle herinde skriver om hende. Det er så tydeligt at se, at de ikke aner, hvad de taler om. De har ikke sat sig godt nok ind i tingene men taler ud fra standard floskler, og hvad de har kunnet finde i mediernes smedekampagner, etc. BEMÆRK: SIanette Kwee var ikke med i EUs store REFLEX projekt, men allerede inden afslutningen af dette projekt i 2003, havde hun påvist de alvorlige konsekvenser ved strålingen, som REFLEX projektet netop viste, og som iøvrigt er blevet totalt fortiet, da det ikke må komme frem, at det er farligt, hvilket SIanette Kwee også blev pålagt af sin Dekan efter "trusler" fra Sundhedsstyrelsen, Jens Kristian Gøtrik og Kræftens Bekæmpelse, der har gjort alt for at fortie og vildlede befolkningen om disse ting.

DOWNLOAD hele REFLEX projektet i pdf - 271 sider på http://www.appellen.dk

Bemærk bl.a. Professor Ross Adeys forord i projektet, der også ligger til selvstændigt download på websiten under Fri download. Han er altså ikke Anders And, og mistede selv støtte til sin forskning, fordi han sagde, at det er farligt. Han og andre er blevet presset og truet til at ændre på forskningsresultater af mobiltelefonindustrien - det gjorde de ikke, og da blev støtte beskåret eller helt fjernet. Ross Adey skriver netop i forordet, at man er nødt til at kigge på tingene BIOFYSISK, og denne disciplin er så godt som ukendt i Danmark, hvor brillerne er BIOKEMISKE. Biofysik handler om energi, frekvenser og vibrationer.

DOWNLOAD HJERNEBØLGEMODEL direkte i pdf på http://www.stresslab.dk - den forklarer på 1 stykke A4, hvordan tingene hænger sammen. Det er altså ikke særlig svært at forstå disse ting - kun hvis man tænker, thi hvordan skal man kunne forstå noget "nyt" ud fra gamle tankebilleder?

Til de fastlåste personer - tyg lidt på dette her:
I 2003 udsendte jeg den pressemeddelelse, der satte den største debat i gang i 20 år, da jeg fik en 3G sender 45 meter fra mit soveværelses-vindue på Frederiksberg. Indenfor 3 timer stod TDC på SIanette Kwees kontor på Århus Universitet og var meget aggressive, indtil de fandt ud af, at de vist var gået forkert, da hun er ekstrem kompetent og meget videnskabelig. Indenfor 24 timer havde hun fået mere medieomtale end de sidste 2 år, og indenfor 3 måneder var den største debat i 20 år om disse ting skabt i verden. Hallo...... hvorfor blev mit login til Pressbox.dk slettet efter 14 dage, da et stort teleselskab havde truet dem til at smide mig ud, da det ellers ville få repressalier for deres virksomhed?

Herudover kan nævnes, at jeg er gået totalt personlig konkurs - har mistet alt, hvad jeg ejede og tabt alt. Forbrugt 1 million kroner på at OPLYSE "die dumme Dänen", og i dag er parat til at ofre 5 millioner af danskerne, da de alligevel sover så tungt, at de nok ikke mærker, at de går over... barskt men sandhed.

Jeg er blevet latterliggjort, modarbejdet, "alienated", mistet venner, familie og alt og alle..... hvorfor? Fordi Sandheden altid er ilde hørt, og mennesker søger generelt nydelse og vil ikke se virkeligheden i øjnene, uanset hvad det er. Hvorfor? Fordi de er fanget i DUALISME, hvormed de hele tiden er i MODSTAND og reagerer ud fra "BÆSTET" i dem selv - deres skyggeside eller deres SMERTEKROP i Eckhart Tolle termer - det er så let gennemskueligt alt sammen.

Hvad er mobiltelefonien og det trådløse samfund egentlig?
Ja, jeg kan lige så godt side det. Det er ANTIKRIST direkte, og det finder man ud af, når man virkelig formår at se sammenhængene og se, hvad der sker over en bred kam af områder forbundet hermed, hvordan mennesker ændrer adfærd, hvad der reelt sker i hjernen, og hvordan hjernen manipuleres og DNA omskrives/ødelægges - det er facts! Kigger vi på eksploderende stress og udbrændthed i dag og sammenholder med professor Santinis undersøgelse, der kom frem i 2001 som den første af sin art, er der SIGNIFIKANS i et omfang, der kan få enhver til at tabe munden. Det er alt sammen så indlysende i dag, at en kvik 2. klasses elev kan forstå dette første gang. Men hvorfor forstår andre det så ikke? Fordi flertallet i dag lider af "disconnexion syndrome", jvf. neurolog Normann Geschwind). DOWNLOAD ARTIKEL om DISCONNEXION SYNDROME direkte i pdf på http://Www.stresslab.dk eller http://www.disconnexion.dk

Det er EKSTREMT spændende dette område, fordi det drejer sig om en helt ny bevidsthed, der skal til, og i denne tid skilles fårene virkelig fra bukkene - gammel fra ny verden. De fleste er fanget i tankernes begrænsede verden og ser alt ud fra gamle tankemodeller, hvorimod den nye verden er udtryk for en nysgerrig og konstant opmærksom bevidsthed, der søger at forstå eller er åben overfor andre måder at se og forstå Livet på. Det FASCINERENDE i dette er, hvordan det er lykkes at afspore hele menneskeheden og i dag fuldstændigt at have manipuleret ENERGIEN på alle niveauer, uden at "fårene" har set ret meget af det, selvom det foregår for øjnene af dem hver dag.

DUALISME = BÆSTET (666) - læs Johannes Åbenbaringen - VÅGN OP og begynd at tænke selv. Begynd at se sammenhænge - begynd at blive nysgerrig... begynd at lade din bevidsthed trænge igennem og LYT så til den og befri dig selv for tankestøjen og skab det liv, du ønsker.

DOWNLOAD MINE 2 FØRSTE BØGER direkte i pdf på http://www.stresslink.dk - der er delt cirka 6.000 eksemplarer ud det sidste år over hele Danmark.

Der er udsendt 3.000 DVD'ere de sidste 2 måneder, og ja, Morten Julius er blot rabiat, vanvittig, tosset, sindssyg, en skør kugle, uvidenhed, dum, fanatisk - det er helt korrekt, når man ser ud fra dualisme, thi der ser man kun det, man ønsker at se, og det er ofte kun FJENDER, fordi man på ingen måde ønsker at se Sandheden og virkeligheden i øjnene - det er for svært... så hellere leve videre med alle ens lorteproblemer og konflikter, end at tage tyren ved hornene og øge ENERGIEN gennem at være selvopmærksom og kende sig selv bedre.

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES.... normalt ville jeg aldrig have skrevet dette i et debatforum, da DEBAT = DUALISME, præcis som DEMONSTRATION = DEMON (dæmon) eller MODSTAND.
Jeg har skrevet disse ting for at vise, at jeg finder det imponerende, at der er et mennesker, der virkelig opfordrer til at tænke selv og selv søge videre... det TANKEVÆKKENDE er jo, at ingen tilsyneladende har set nogel af videoerne i sin helhed, og hvordan skal man så kunne sige noget som helst, når man ikke en gang ved, hvad det handler om.

Det er FRYGT, FRYGT, FRYGT, der styrer "fårene".... det er for dumt,
hvad der foregår. Folk er forblændet af ANTIKRISTs "under holdnings" industri... de færreste er opmærksomme på, at hele samfundet og Moder Jord er ved at kollapse. At det totale økonomiske kollaps på jorden er lige om hjørnet... at Globalisering er udtryk for New World Order pakket ind i et smart begreb, der gør det mere spiseligt, uden at ret mange ved, hvad det reelt dækker over....

Ding....DONG.... de færreste ser, at alle energiselskaber i Danmark nu er samlet på een hånd, der er ledet af en Bilderberger - se mere herom på http://www.bilderberg.org - det er tilladt at vågne brat op nu....

Medens mange er "kloge" herinde, sidder den "tossede" så her og skriver breve til de mest ansvarlige i dette land, påvirker andre via e-mails og i det hele taget gør en indsats for at vække de, der sover. DOWNLOAD dokumenter direkte på http://Www.stresslab.dk - download de 3 breve til Sundhedsministeren og TÆNK SELV.... hmmm.... nej, det er bare for sjov alt sammen..... fordi jeg ikke har andet at tage mig til. Det er ufatteligt med alle disse uvidende kommentarer.... hvordan går det til, at mennesker kan være så uoplyste eller hjernevaskede? Måske fordi de er "under holdt" af medier og teknologi og dermed bekræfter, hvad der råbes vagt i gevær om....

BØRN og UNGE LIDER I DAG..... 13-årige skal have sovemedicin, og børn på nervemedicin RITALIN eksploderer konstant... LYKKEPILLER er henved 20% af befolkningen på i dag... HVORFOR? Ja, der er så mange faktorer - nå, hvilke? Det er alt sammen totalt SPIND, der skaber for at holde alle fast, hvor de er... endelig ikke tænke selv, thi da er man terrorist - en trussel på demokratiet.... øh..... ¨nå, ja... lad os stemme om, indtil det bliver et ja... vi er så stolte af vort demokrati.... nej, vi bor i en bananrepublik, hvor størstedelen af befolkningen har ondt i røven og travlt med at køre andre ned og sabotere alle gode og sunde initiativer, der gavner alle mennesker. Når jeg læser indlæg herinde spekulerer jeg virkelig på, om det overhovedet er værd mere... naturligvis er det det, men det bekræfter blot, at 80% af befolkningen godt kan forsvinde, fordi de alligevel ikke tilfører denne verden andet end STØJ og DUALISME, der
skaber endnu mere kaos og flere problemer i denne verden - det er så enkelt at se, og temaet er fuldstændig det samme, som da Jesus var her sidst.

TID TIL AFSLØRINGEN - den kommer den 8. december, og løbende op imod da kan der downloades nye videoer på http://www.stresslink.dk - i alt publiceres cirka 4 timer om stærkt essentielle emner og impulser, der kan medvirke til at hæve den kollektive bevidsthed.

VÅGN OP NU OG SE DIG SELV I ØJNENE OG BESLUT DIG FOR, HVORDAN DU VIL GØRE EN FORSKEL FOR ANDRE MENNESKER - gi' det videre...

Kan du kun kritisere og nedgøre andre eller have travlt med, hvad Morten Julius er og ikke er, da KONFRONTER DIT EGET INDRE "BÆST", fordi da er det der, at "koen" ligger begravet. Når vi har travlt med, hvad andre er eller gør, da er vi adskilt fra det, vi er, og dermed reagerer vi faktisk ud fra frygt, aggression og forsvar, hvilket er rendyrket dualisme.

TÆNK OVER FØLGENDE.... mine titler har udviklet sig gennem de sidste år for i dag at have på uafhængig forsker, thi det er een, der er uafhængig af finansierende kilder, der ønsker bestemte resultater, etc. En uafhængig forsker arbejder ud fra empiri præcist som Einstein anbefalede det som eneste vej til erfaringer. En uafhængig forsker ser på tværs af fagskel, brancher, videnskabelige discipliner og forholder sig til det, som er. En uafhængig forsker adskiller sig fra den klassiske videnskab ved at se tingene i større perspektiver, der indbefatter det Åndelige, bevidsthedsmæssige emner og perspektiver samt i det hele taget at være opmærksom på det, der sker í samfundet, verden og i mennesker. I virkeligheden er jeg INGENTING.... ingen titler passer reelt på mig. Forfatter - hvorfor det? Fordi jeg har skrevet 2 bøger... næ. det var jo blot nogle ting, der skulle ud af mig for at gøre plads til noget andet. Direktør kan jeg kalde mig, da jeg er direktør for Sundsikring Danmark, men det er blot en titel. Jeg er INGENTING - jeg er "røv og nøgler", og jeg har det fint med det... jeg har mange spændende ting at kunne skrive på visitkort og CV, men alt er gemt væk... og jeg er uinteressant som person, fordi det er BUDSKABERNE, der er vigtige. Fatter man ikke dette, da misser man totalt meningen med det hele - jeg behøver ikke blive "over bevist" om noget - jeg har fundet den vej, jeg går, og jeg ønsker blot, at flest mulige erkender deres vej og forbinder sig med deres uendelige bevidsthed - det er det, jeg arbejder for. Hvad den ene eller anden mener om mig er underordnet - det er jo alligevel een selv man udstiller, når man peger fingre af andre - DU ER = DUALISME.

Jeg vil blot slutte af med ordene, at hvis man sætter sig ind i disse ting og fortsat mener, at det er ufarligt, så har man allerede taget slemt skade i hjernen, thi da evner man ikke at tænke selvstændigt mere. Om flere så de ting, jeg har set i 3½ år nu, ville vi ikke være kommet så langt ud i dag.....

Pas på dig og din familie. Du afgør selv, om du ønsker at være en levende forsøgskanin og udsætte dine kære for det samme. Det drejer sig om DIG og DINE VALG - ikke mine, dem træffer jeg selv. Om vi alle tager vor personlige POWER tilbage i maven og selv tager ansvaret, så sker der mirakler i samfundet med lynets hast.

GØR DIG SELV EN TJENESTE - TÆNK MERE SELV og TRO IKKE PÅ NOGET AF DET, JEG SIGER. Søg svarene i dig selv - det eneste sted de findes.

Kærlige vibrationer

Morten Julius :-)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
whoa! astral go home! du er blevet slået i tossethed.

Titel:
Dedikeret medlem

Det er ærgerligt, at den slags folk skal ødelægge det for andre. For der foregår sgu massser konspirationer rundt omkring i verden af højst ubehagelig karater, det må man aldrig lukke øjnene for. Mange af fortidens konspirationer er jo allerede bevist i kraft af diverse lækkede CIA-rapporter og den slags, så selvølgelig foregår der lige så mange nu, hvis ikke flere.

Men så kommer fjolser som Astral og Julius og bruger ord som "Antikrist" og påstår, at DNA kan omskrives, og hvad ved jeg, og det eneste de får ud af det er, at man pga. deres usaglige lort begynder at tvivle på sagligheden i ægte samfundsrevseres ellers så rigeligt dokumenterede udsagn.

Fuck af med jer, elendige reptil-idioter! Find nogle ordentlige kilder eller luk jeres forpulede røv!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Julius - De fleste ved, at stråler fra mobiltelefoner er skadelige, og at de også øger risikoen for kræft (hvilket alt snart gør). Det er der da ikke noget nyt i. Folk går bare ikke op i den på sådan en fanatisk måde. Personligt vil jeg hellere beholde min mobiltelefon og så have en større risiko for at få kræft (så vi måske er oppe på 1/100000 i risiko).

Titel:
Psychedelia Sponsor

Kære Julius, grunden til at din konto på pressbox blev lukket var at du udsendte pressemeddeleler fyldt med faktuelle fejl. Jeg ved at folkene bag pressbox.dk kræver, at de pressemeddelelser, de formidler, har en høj grad af troværdighed.

Det var ikke teleindustrien, der truede dem til at lukke din konto. Så desværre - heller ingen konspiration der.

Titel:
Insane psychedelia user!

Minimal skrev:
Julius - De fleste ved, at stråler fra mobiltelefoner er skadelige, og at de også øger risikoen for kræft (hvilket alt snart gør).

Hvor ved de så det fra? Tåbelig udtalelse. http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_pho ... and_health

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Minimal skrev:
Julius - De fleste ved, at stråler fra mobiltelefoner er skadelige, og at de også øger risikoen for kræft (hvilket alt snart gør).

Hvor ved de så det fra? Tåbelig udtalelse. http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_pho ... and_health

Til gengæld er jeg ikke en idiot på et forum. :) Men kunne du ikke bruge lidt af din kostbare tid på at skrive det vigtige i det, du linker til? Du regner vel ikke med, at jeg gider læse så meget for at finde ud af, hvad du mener?

Titel:
Tidligere holdmedlem

tag dig sammen minimal. du lukker lort ud, han dementerer med en kilde, du kalder ham idiot og siger du ikke orker at læse det.................

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:
tag dig sammen minimal. du lukker lort ud, han dementerer med en kilde, du kalder ham idiot og siger du ikke orker at læse det.................

Jeg er da ligeglad med forløbet. Jeg er mere fokuseret på hans person. Er man ikke voksen nok til eventuelt at kunne irettesætte folk uden at være nedladende? Tak for kaffe! Det er ikke engang en irettesættelse, det er bare sur galde og et langt link til en engelsk side, som er temmelig tung læsning. Det er sgu stort! Og nu går jeg så ud fra, at der er lavet nogle undersøgelser, der beviser 100%, at ingen tager skade af strålingen, for at det her skal give nogenlunde mening. Og ud fra dét kan jeg så bare sige, at det i så fald er en meget udbredt misforståelse, at strålingen er skadelig. Det skyldes nok bl.a., at man før har hørt om tests, der har sagt, at de var skadelige.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

:offtopic: :whogives: :hm: :stop:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Langt ude!

Mobil-masters stråling!

Ok, de her sjove master sender noget stråling ud, altså et signal, dette signal er ikke videre sundt for hjernen, vi får alle kræft og dør, mobilindustrien går konkurs, fordi alle er døde, hvem får noget ud af det?

Nej hvor er det noget pjat det her. De der master er afskærmede så de sender singler horizontalt, hvorfor tror i at man logger på en anden mast når man står lige ved siden af en? Nok fordi at der ikke er noget signal at hente, så tæt på en maste. Det vil altså sige, de er temmelig godt afskærmede. Desuden er der lavet nok undersøgelser der beviser at de ikke er farlige.

Men man kan altid brygge en fed teori, hvis man undlader at se på alle facts med samme kritiske øjne.

Bare min mening.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
dankdawg skrev:
whoa! astral go home! du er blevet slået i tossethed.

Og ikke af en hr. hvem-som-helst. Morten Julius er intet mindre end sundhedsmotivator.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:

Slet bare indlægget, admin eller mod. Kunne ikke lade være med at få kvalme over den selvfede attitude.

Titel:
Flueknepper kongen

Nu er det vist endegyldigt bevist i et studium at der ingen kausativ effekt er...

Titel:
Tidligere holdmedlem

http://news.com.com/Study+Cell+phones+d ... 41319.html

Study: Cell phones don't raise cancer risk

Schuz's team studied data on 420,095 Danish cell phone users (357,553 men and 62,542 women) who first subscribed for mobile service between 1982 and 1995 and were followed through 2002--meaning some were tracked for two decades. The researchers then compared their cancer incidence to the rest of Denmark's population.

A total of 14,249 cancer cases were seen among the cell phone users, a number that was lower than would be expected for that population, according to the study appearing in the Journal of the National Cancer Institute.

Klippet og pastet ud i pap for dovne møgfisser, tilfreds?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]