Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
shinsou skrev:
Dog synes jeg, at niveauet i diverse tråde er utroligt lavt i forhold til tidligere - nok netop pga. de manglende, og savnede, ældre medlemmer. Alt for mange tråde ender i absolut ingenting, og jeg synes egentlig, at det er en skam, for det gør det at opholde sig på boardet ret kedeligt og nyttesløst.

Jeg synes at det bølger hvordan stemningen er. En gang imellem kommer sådan en tråd her, og øger stemningen i en tid, men så falder folk desværre tilbage..
Men lad os håbe at den her kan hjælpe lidt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En af de få gode brugere som Infected Cope måtte nu gerne kigge forbi igen.

Hvor er moderatoraktiviteten blevet latterlig efterhånden. Når en tråd bliver misbrugt i "Generel Diskussion" er der en eller flere mod's der altid flytter den til fuck istedet for at irettesætte brugerne der spammer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Visias hvis du kigger på forsiden, kan du se at der allerede er to vi har mistet..

R.I.P.

Men ikke pga. overdosis! ;) "hak hak"

Jeg tror at folk herinde har fået en ændret holdning til boardet fordi de ikke kan finde mere nyt i at sidde her inde. Vi keder os, og håber på at der snart kommer et nyt revulutionerende topic, der ændrer hele verdenssituationen. Men det sker aldrig.

Nogle gange efter at have siddet på boardet i flere timer, spørger jeg mig selv: Hvor vil vi hen med det? Hvorfor følger jeg så intenst med i alt hvad der sker på siden? Og jeg går ud fra at det er fordi jeg søger efter den spænding og nye inspiration, som fandtes da jeg fandt sitet, og alting stadig var nyt!!

Tele-Tons skrev:
Det er simpelthen for meget inderkreds på det her board, der er for mange in-jokes, der er for meget plat med at beskylde hinanden for homosexualitet. Alt dette kan velsagtens skræmme, både nye og gamle, brugere væk fra boardet.

Velkommen til, Tele-tons! (Pænt goddag) ;)

Det var ellers den interne og inderkredslige stil, der til dels fik mig overbevist om at psy var et dejligt sted! At folk kaster forbandelser over hinanden er jeg dog også nogen gange ved at brække mig over! Og jeg mener at der burde slåes hårdere ned på folk, som laver mudderkastning!

Man kunne f.eks fratrække dem i points/indlægstælling, haha!

(Lad venligs vær med at tage det seriøst) !! ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Haey haey haey!!!

Er down under pt. saa.. Men jeg vil da til at se noget mere herind fremover.. Nogen skal jo passe paa dem der er for u-konspiratoriske og anti-spirituelle :D

Naa bitches.. saa i savner Cope.. Saa kom herned og lad os danse i bushen og danne vores invasions-doof-agtig-noget :oops:

Spoeg og daarlig humor til side.. saa elsker jeg jer allesammen ret meget.. isaer drengene!!

Ej okay :lol: Men hvad er der egentligt sket af nyt siden min ellers saa aktive tid? Jeg har vaeret forbi et par gange det sidste halve aars tid.. og indlaegene synes mest at blive stilt af uvidende "lad os blive blabbede"-folk ( :roll: ) som alle handlede om ukendte pharmakologiske stoffer og spoergsmaal til professorerne.. Det er lidt svaert som en filosofisk og generelt "andet end ovenstaaende-soegende" at finde den slags indlaeg interessante. Og nu er jeg af den mening at hvis man ikke ved hvad emnet handler om boer man ikke udtale sig, saa jeg har bare holdt mig til mig selv til jeg tilsidst mistede lysten.. Men jeg vil da godt give det en chance igen.. Tror bare jeg hoerer til paa et forum der handler mere om filosofi og videnskab i en mix en et forum hvor der ofte ses ned paa at blande disse emner sammen.. Ved ikke om i kan foelge mig der? Jeg skriver ofte paa en misforstaaelig maade, saa der er vist ingen tvivl om at det er mig der er paa banen igen hu?

I oevrigt er det over et halvt aar siden jeg har taget noget psychedelisk, saa.. foelte mig ikke helt som en bruger.. Men nu vil jeg gerne vaere det igen :twisted:

Tootels :P

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Son, we live in a world that has walls, and those walls have to be guarded by men with guns. Whose gonna do it? You? You, Troll? I have a greater responsibility than you could possibly fathom. You don't want the truth because deep down in places you don't talk about at parties, you want me on that wall, you need me on that wall. We use words like honor, code, loyalty. We use these words as the backbone of a life spent defending something. You use them as a punchline. I have neither the time nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom that I provide, and then questions the manner in which I provide it. I would rather you just said thank you, and went on your way, Otherwise, I suggest you pick up a weapon, and stand a post. Either way, I don't give a damn what you think you are entitled to.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:27, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
DoYouSpeakWak?? skrev:
Savner også Cone og Fenriz, dem har jeg ikke set herinde siden august.

Mvh Mikkel

Hej!
Jeg er flyttet hjemmefra (til en lejlighed der indtil sidste uge var uden internet :shock: ) og er startet på studier, derfor har jeg ikke været på det sidste stykke tid. Men nu er jeg tilbage, og har da ingen planer om at smutte foreløbig, selv om niveauet måske ikke er det højeste herinde... Dog synes jeg egentlig ikke det er værre end det altid har været. Der er en hel masse uvidende folk der poster for meget, og få vidende der poster for lidt (og det inkluderer også mig). Og ja, det kan sgu godt blive for meget bøssepjat og offtopic.

Det er rigtigt at der bliver kørt meget på nye brugere der ikke laver research først, men nu ligger det altså sådan at hvis alle bare ville bruge søgemaskinen (nej, ikke den i toppen der ikke virker... google, erowid, bluelight, whatever) inden de spurgte, så ville det faglige niveau være væsentligt højere og der ville være væsentligt mindre misinformation på psychedelia.

Mvh. Christian

Titel:
Quarrelsome sponser

................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Troll skrev:
Lyder som et gammelt ”trauma”, den der! ”prøv-søgemaskine-inden-du-spørger” – Så kommer det typiske spørgsmål. Hvorledes formes brugerfladen, så det virker logisk, at søge inden man spørger/skriver?

Nu er der nogen der korser sig * :D

Der skulle være sådan en javascript alert-kommando, som skriver "Søg, før du spørger!". ;)

Titel:
Quarrelsome sponser

................

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Hvad med yeti? Er det ikke også lang tid siden, man har set noget til ham!?

Er han i træningslejr ( http://www.yetisports.org )?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
ManFromAnotherPlace skrev:
Hvad med yeti? Er det ikke også lang tid siden, man har set noget til ham!?
Er han i træningslejr ( http://www.yetisports.org )?

Yeti har svjv lagt stofferne på hylden for at kunne fokusere 100% på at være spirituel uden..
Jeg kender ham ike personligt, men mener han sagde det til mig på IRC en dag

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nå, jamen jeg vil da benytte lejligheden til at byde de hjemvendte psychonauter velkommen tilbage :)

Cope, hva faen laver du i Australien?

Titel:
Quarrelsome sponser

................

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Troll skrev:
shinsou skrev:

Gæt :D

Er han straffefange, tror du? Surfer? Hampdyrker? Basejumper han fra Ayers Rock?
Muligheder er der nok af.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Djohn Djohnson skrev:
Troll skrev:
shinsou skrev:

Gæt :D

Er han straffefange, tror du? Surfer? Hampdyrker? Basejumper han fra Ayers Rock?
Muligheder er der nok af.

Måske den nye crock-Steve!

(fx ham, der stjæler dyr fra fortiden :P)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:

Æh. What?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
R. Girk skrev:
Frugthat skrev:

Æh. What?

Det er den nye dokumentar på TV2 hvor nogle forskere har opfundet en tidsmaskine, og de så rejser tilbage og stjæler nogle dinosauere, og tager dem med tilbage til nutiden. Så fodrer de dem bl.a. med sten, for ellers går de amok.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Troll skrev:
Så skal Psychedelia blive bedre og ikke dårliger som nu. Ja så tror jeg det ville hjælpe, at lade friske komme til ”i toppen”……………

Det sker helt af sig selv Troll. Jeg tror du er den eneste bruger herinde som har forsøgt at opbygge en konspirationsteori omkring dem som "styrer" psychedelia. Bl.a. er vi blevet beskyldt for at have "dobbelt identiteter" (hvad det end skulle gøre godt for?) og meget andet. Jeg synes du skal slappe lidt af og møde verden (og psychedelia) med åbenhed og kærlighed. Selvom vi ordkløver og flueknepper af og til, og slet ikke er enige, holder vi faktisk alle sammen af hinanden.

Hilsen Fanny :joint:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]