Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Indigo Spinx skrev:
sekstoi skrev:
Imp: jeg vil delvist give dig ret, men jeg har også svært ved at komme udenfor mine pupiller er store ligesom der er mørkt når det er lyst og de trækker sig næsten ikke sammen det ekstremt lidt hvis de overhovedet gør det

Har du overvejet at købe et par briller der regulerer sig efter lyset?
Lige af ren nysgerrighed - har du svært ved at fokusere og styre dine øjenbevægelser?

jeg går med solbriller ret så tit de kan dog undværes på mit værelse men har også rullet ned, at fokusere kan værre ret belastende for mine øjne, skal nok til at ha kontaktlinser(har brugt briller før)

ZlazkeDågge skrev:
Det lyder trist du har det sådan, du må godt nok gå og have nederen på når du ikke kommer ud og ser andre mennesker. Er du i nogen form for behandling?

Bliver du mobbet når du er sammen med andre mennnesker(til fest osv..), du er jo autist, men ved dog ikke om du er specielt socialt hæmmet pga det, nogle autister kan man ikke mærke på at de er autister. Måske du trænger til at komme lidt væk fra din "tidligere" omgangskreds?

For det har da ikke altid været sådan? Du har jo haft kæreste fx.

Men du virker lidt forstyrret i dit hoved, at du ikke vil gå ud fordi du har store pupiller kan jeg ikke sætte mig ind i, og dine andre meninger du lufter fremstår for mig også som meget mystiske. Tror du ikke alt det psykedeliske du har gået og taget har skadet dig?

den 6 september skal jeg ind og have tjekket mine øjne og skal muligvis i narkose senere. Ved ikke om jeg bliver decideret mobbet men folk bagtaler mig mere eller mindre når det er og det er de forresten ret gode til. Min tidligere omgangskreds er jeg mere eller mindre holdt op med at snakke med fordi de har ændret sig til noget værre. Og ja jeg har haft kæreste, men det hjælper jo ikke noget når ens eks bare udnyttede en og fandt ud af en som jeg lærte og kende igennem min eks og min kusine aligevel ikke rigtigt var en ven. Han inviterede kun piger til fest hjemme ved ham for at komme i bukserne på dem også selvom de havde kæreste på. Nogle gange vil jeg også mene jeg er lidt forstyrret i mit hovede men det sker som regel af en eller anden form for pres. Dem jeg skrev for lang tiden var blæst ja, men var også ude af mig selv, skammer mig over de beskeder i dag. Nej det gør jeg ikke, jeg har tænkt sådan som jeg gør længe inden jeg begyndte at tage psychedelika.

SiCriS skrev:
OT. sekstoi: hvorfor i helvede er det du ikke vil gå ud fordi dine pupiller er store ? :S er lyset for skarpt eller er du bange for at folk tror du er konstant påvirket ? :S jeg forstår det simpelt hen ikke. nu har jeg så lige studeret dig på arto. dine pupiller er ikke store ? :S

ja lyset er for skarpt har det ligesom hvis i har kigget ind i noget skarpt lys hvor der kommer sådan halvvejs nogle af de der pletter, og nej folk snakker aligevel altid om jeg tar stoffer og ditten og datten og siger jeg sku da tar det ofte, men sandheden er at de ikke ved en skid om det. Ikke der? hvilket billede kigger du på? alle de der mørke billeder var før jeg fik det sådan og der var jeg desuden på smertestillende. Havde halsbetændelse og feber

Nashet skrev:
Sekstoi -> Er det ikke bare dårlige undskyldninger? Kender dig ikke, men din måde at begrunde dit problem på, lugter langt væk af fortrængning.. Er det ikke bare noget du enten bilder dig selv eller os ind, fordi du godt kan se, at det ikke er særlig hensigtsmæssigt at stene tiden væk i sit eget selskab?
Er du socialt angst? Depressiv?

jeg ved godt det nok ikke lige er det sundeste at stene tiden væk i mit eget selvskab, selvom jeg må indrømme jeg nyder det nogen gang, jeg er normalt ikke socialt angst men mange af dem på min egen alder er jeg slet ikke på bølgelængde med og nogle af dem som er noget ældre er jeg heller ikke på bølgelængde med fordi jeg jo som sagt er teenager

håber i allesammen forstår sådan nogenlunde hvad jeg skriver ellers må i spørge

og Andreas/Saiko-Pod tak fordi du flyttede den så vi ikke kapre en anden tråd og jo tak

Titel:
Dedikeret medlem

Well det er vel ikke så fedt then. håber du får løst det problem med dine øjne :)

Insane psychedelia user!

JESUS CHRIST! Ikke engang jeg var sådan en attention whore i mine ellers så stupide unge dage på dette forum. Stop tuderiet. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. Jeg synes at erindre, at du er autist - Guess what? Det er ingen undskyldning; jeg ser relativt ofte autister, og så vidt jeg ved sidder de ikke og opretter tåbelige topics om dem selv på narkoforums.

Billede

Aerosmith og Chuck Palahniuk i samme indlæg, I rule.

Titel:
Tidligere holdmedlem

selvom at jeg ikke bryder mig om det, bliver jeg lige nødt til at sige at han faktisk ikke oprettede topiccet.....det blev splittet fra et andet, men anyway

:sucks:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Men stadig... han har jo før oprettet topics om sig selv.

Sådan noget som "Kan i li mig? Tihi fniz"

Alt opmærksomhed er ikke god opmærksomhed.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

heh får både støtte og kritik i det her forum, men tror nu nok lige ikke i skal kalde mig en attention whore har aldrig hørt andre end måske nok lige nogle af jer herindefra sige det

Titel:
Dedikeret medlem

stress. pga dit tidligere emne " hvad syntes i om mig" lign. bliver du jo nok stemplet som attentionwhore. osse fra min side. men hey gi gas det kan trækkes fra :=).

Med hensyn til alt det halløj der med øjnene. hvis du har haft problemet i flere år hvorfor så først gøre noget ved det nu ? :S

Titel:
Dedikeret medlem

har kun haft det med lysfølsomheden ca siden vinter, ved ikke om midlertidig sneblindhed kan gi en alt for lysfølsomme øjne?. Og ja jeg ved godt den var sådan lidt, men så kunne folk jo sige hvad de syntes om mig i stedet for at påpege det i en hver tråd

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er ikke bare fordi du er konstant blæst at du har store pupiller? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Dextrose skrev:
Det er ikke bare fordi du er konstant blæst at du har store pupiller? Razz

hehe nej dog ikke, tror sku heller ikke jeg ligefrem har råd til at være blæst tit :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes du er social MF!
Jeg kan huske dengang vi nussede hinandens tær i timevis indtil du bare ikke kunne holde dig fra blomsterbinding.. Det var ellers nogle flotte træsko vi havde sammen os to.. vi to.. og datid!

YIhaaa..

Anyway.. Sekstoi.. Jeg har hørt mange af de rygter der går om dig, og jeg ved godt man ikke skal tro dem alle sammen, men.. Holy shit du er forskruet efter det jeg ved af og har oplevet!
Jeg ved ikke om du er u- eller a-social..
Én ting jeg ved om dig er at du godt kan lide at prale om hvor fucked up dit liv er.. Så jeg tror også jeg vil stemple dig som ATTENTION WHORE :D :wink:

So STFU 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Infected Cope skrev:
Jeg synes du er social MF!
Jeg kan huske dengang vi nussede hinandens tær i timevis indtil du bare ikke kunne holde dig fra blomsterbinding.. Det var ellers nogle flotte træsko vi havde sammen os to.. vi to.. og datid!

det var tider

Infected Cope skrev:
Anyway.. Sekstoi.. Jeg har hørt mange af de rygter der går om dig, og jeg ved godt man ikke skal tro dem alle sammen, men.. Holy shit du er forskruet efter det jeg ved af og har oplevet!
Jeg ved ikke om du er u- eller a-social..
Én ting jeg ved om dig er at du godt kan lide at prale om hvor fucked up dit liv er.. Så jeg tror også jeg vil stemple dig som ATTENTION WHORE Very Happy Wink

hvordan forskruet?, jeg praler skam ikke og de rygter der går om mig kommer ikke fra nogen der rigtigt har snakket med mig sjovt som folk dømmer mig udfra min værremåde. Hvad for nogle rygter har du hørt? kunne være ret interessant og vide hvilke der er om mig :) aner som regel ikke selv hvad folk snakker om når de taler til mig især ikke hvis jeg knapt nok ved hvem de er

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Sekstoi, Jeg har før skrevet sarkastisk til dig, men dette her er mere seriøst ment.. Jeg faldt over dette som du tidligere skrev:

sekstoi skrev:
Xp3rt: jeg er skam meget rolig siger næsten ingenting mange syntes jeg er spooky fordi jeg blandt andet feks kan sidde til en fest med diverse blinkende lys og folk der kommer og river i mig og jeg sidder fuldstændig stille bevæger mig overhovedet ikke,man kan ikke se jeg trækker vejret blinker ikke og sådan kan jeg sidde en time uden problemer

-så kan jeg ikke lade være med at undre mig. Du skriver at folk bagtaler dig og synes du er mærkelig. Du skriver at folk tror du er på stoffer hele tiden. Hvad tror du, får dem til det? Den adfærd du beskriver ovenfor, sætter da alle alarmberedskaber igang i folk!!
Du vil aksepteres på trods af at du vil have lov til at udsende nogle totalt fuck up signaler til dine omgivelser. Selvfølgelig bedømme folk dig ud fra dine handlinger! Det er sådan vi mennesker danner os billeder af hinanden.
Hvor er din empati med andre? Du gemmer dig bag en sygelig facade og forventer at folk kan se ind bag den. Hvorfor viser du dem ikke bare hvem du er istedet for det maskespil? Du vil elskes på trods afistedet for på grund af.
Jeg tror i virkeligheden at det er dig, som er bange for at møde de andre. Bange for at vise din sårbarhed.

Håber du vil tænke lidt over dette.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Fanny skrev:
-så kan jeg ikke lade være med at undre mig. Du skriver at folk bagtaler dig og synes du er mærkelig. Du skriver at folk tror du er på stoffer hele tiden. Hvad tror du, får dem til det? Den adfærd du beskriver ovenfor, sætter da alle alarmberedskaber igang i folk!!
Du vil aksepteres på trods af at du vil have lov til at udsende nogle totalt fuck up signaler til dine omgivelser. Selvfølgelig bedømme folk dig ud fra dine handlinger! Det er sådan vi mennesker danner os billeder af hinanden.
Hvor er din empati med andre? Du gemmer dig bag en sygelig facade og forventer at folk kan se ind bag den. Hvorfor viser du dem ikke bare hvem du er istedet for det maskespil? Du vil elskes på trods afistedet for på grund af.
Jeg tror i virkeligheden at det er dig, som er bange for at møde de andre. Bange for at vise din sårbarhed.

Håber du vil tænke lidt over dette.

Hilsen Fanny

Jeg kan også sagtens danse og sådan, der er bare lige det jeg tænker fænamonalt på alkohol tro det eller ej, Det er lidt svært at vise dem hvem jeg er, for selvom jeg nogle gange prøver at komme i kontakt med dem længere tid af gangen så undgår de mig, og så har jeg det sådan at det kan jeg ikke bruge til noget(minder for meget om min far på det punkt), men tak fordi du satte det lidt i perspektiv og tak fordi det er noget konstruktivt sagt på en vennelig måde

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg ved ikke om det er den rette løsning, men har du overvejet en form for terapi? Hvis du snakker med en terapuet kan han/hun "lære" dig hvordan man er mere udadvendt og bliver bedre til at komme i kontakt med folk, eller i det mindste få dig på rette vej :) Nu kender jeg dig jo ikke så jeg ved ikke om det er det du har brug for eller det blot er lidt samtale/vedledning af venner. Du har da lyst til at være mere social og snakke mere med folk omkring dig, ikke?

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

dengang jeg var indlagt på sygehuset for ikke så længe siden syntes alle jeg var social og meget åben, det kommer meget an på hvordan de andre menesker er

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
har lidt svært ved at se hvad du vil med denne tråd? det lidt som om du faktisk gerne vil være mystisk eller speciel, og gerne vil have opmærksomhed der om..
må jeg spørge hvor gammel du er?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Hei sekstoi. Jeg kender deg ikke og vet ingenting om deg. Men det lyder som du burde skaffe deg et band, som du selv kan være frontfigur i..Da kan du godt være wierd og arrogant, mystisk og spesiell. Kansje ikke ditt liv blir bedre, men uttrykk for dine fremmedgjorte følelser får du gitt...Ikke minst er fungerer solbriller godt på scenen.

Håper du bærer over med min norsk.

:wink:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Sterling skrev:
Hei sekstoi. Jeg kender deg ikke og vet ingenting om deg. Men det lyder som du burde skaffe deg et band, som du selv kan være frontfigur i..Da kan du godt være wierd og arrogant, mystisk og spesiell. Kansje ikke ditt liv blir bedre, men uttrykk for dine fremmedgjorte følelser får du gitt...Ikke minst er fungerer solbriller godt på scenen.

:wink:

Haha ja du vil passe perfekt i Rock Hard Power Spray! :D

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Der Maan: jeg har ikke oprettet den her tråd :wink:

Sterling skrev:

Wink

haha et band, det har jeg ikke villet i mange år og hvis jeg ikke kan lave gode penge på det så kan det være lige meget, og jo jeg kan sagtens bære over med dit norsk det er vidst ikke nynorsk så vidt jeg kan se :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]