Indigo Spinx skrev:
sekstoi skrev:
Imp: jeg vil delvist give dig ret, men jeg har også svært ved at komme udenfor mine pupiller er store ligesom der er mørkt når det er lyst og de trækker sig næsten ikke sammen det ekstremt lidt hvis de overhovedet gør det
Har du overvejet at købe et par briller der regulerer sig efter lyset?
Lige af ren nysgerrighed - har du svært ved at fokusere og styre dine øjenbevægelser?
jeg går med solbriller ret så tit de kan dog undværes på mit værelse men har også rullet ned, at fokusere kan værre ret belastende for mine øjne, skal nok til at ha kontaktlinser(har brugt briller før)
ZlazkeDågge skrev:
Det lyder trist du har det sådan, du må godt nok gå og have nederen på når du ikke kommer ud og ser andre mennesker. Er du i nogen form for behandling?
Bliver du mobbet når du er sammen med andre mennnesker(til fest osv..), du er jo autist, men ved dog ikke om du er specielt socialt hæmmet pga det, nogle autister kan man ikke mærke på at de er autister. Måske du trænger til at komme lidt væk fra din "tidligere" omgangskreds?
For det har da ikke altid været sådan? Du har jo haft kæreste fx.
Men du virker lidt forstyrret i dit hoved, at du ikke vil gå ud fordi du har store pupiller kan jeg ikke sætte mig ind i, og dine andre meninger du lufter fremstår for mig også som meget mystiske. Tror du ikke alt det psykedeliske du har gået og taget har skadet dig?
den 6 september skal jeg ind og have tjekket mine øjne og skal muligvis i narkose senere. Ved ikke om jeg bliver decideret mobbet men folk bagtaler mig mere eller mindre når det er og det er de forresten ret gode til. Min tidligere omgangskreds er jeg mere eller mindre holdt op med at snakke med fordi de har ændret sig til noget værre. Og ja jeg har haft kæreste, men det hjælper jo ikke noget når ens eks bare udnyttede en og fandt ud af en som jeg lærte og kende igennem min eks og min kusine aligevel ikke rigtigt var en ven. Han inviterede kun piger til fest hjemme ved ham for at komme i bukserne på dem også selvom de havde kæreste på. Nogle gange vil jeg også mene jeg er lidt forstyrret i mit hovede men det sker som regel af en eller anden form for pres. Dem jeg skrev for lang tiden var blæst ja, men var også ude af mig selv, skammer mig over de beskeder i dag. Nej det gør jeg ikke, jeg har tænkt sådan som jeg gør længe inden jeg begyndte at tage psychedelika.
SiCriS skrev:
OT. sekstoi: hvorfor i helvede er det du ikke vil gå ud fordi dine pupiller er store ? :S er lyset for skarpt eller er du bange for at folk tror du er konstant påvirket ? :S jeg forstår det simpelt hen ikke. nu har jeg så lige studeret dig på arto. dine pupiller er ikke store ? :S
ja lyset er for skarpt har det ligesom hvis i har kigget ind i noget skarpt lys hvor der kommer sådan halvvejs nogle af de der pletter, og nej folk snakker aligevel altid om jeg tar stoffer og ditten og datten og siger jeg sku da tar det ofte, men sandheden er at de ikke ved en skid om det. Ikke der? hvilket billede kigger du på? alle de der mørke billeder var før jeg fik det sådan og der var jeg desuden på smertestillende. Havde halsbetændelse og feber
Nashet skrev:
Sekstoi -> Er det ikke bare dårlige undskyldninger? Kender dig ikke, men din måde at begrunde dit problem på, lugter langt væk af fortrængning.. Er det ikke bare noget du enten bilder dig selv eller os ind, fordi du godt kan se, at det ikke er særlig hensigtsmæssigt at stene tiden væk i sit eget selskab?
Er du socialt angst? Depressiv?
jeg ved godt det nok ikke lige er det sundeste at stene tiden væk i mit eget selvskab, selvom jeg må indrømme jeg nyder det nogen gang, jeg er normalt ikke socialt angst men mange af dem på min egen alder er jeg slet ikke på bølgelængde med og nogle af dem som er noget ældre er jeg heller ikke på bølgelængde med fordi jeg jo som sagt er teenager
håber i allesammen forstår sådan nogenlunde hvad jeg skriver ellers må i spørge
og Andreas/Saiko-Pod tak fordi du flyttede den så vi ikke kapre en anden tråd og jo tak