Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 14:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Citat:
...så har aldrig rigtig lavet hærværk eller kommet og og slås med vilje...

Er det da dit store ønske?

Jeg undrede mig også over det statement, men hvis Dokat seriøst ønsker at få blackouts og lave ballade, så er mine værste fordomme om hans person blevet bekræftet. Dokat, du lader til at være en idiot, og jeg beder dig overveje hvorvidt Psychedelia.dk er det rigtige sted for dig.
Vores primære formål er at fremme Harm Reduction og oplyse unge mennesker om stoffer, ikke at give råd om hvordan man kommer til skade med diverse rusmidler lovlige såvel som ulovlige.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Psyko skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Citat:
...så har aldrig rigtig lavet hærværk eller kommet og og slås med vilje...

Er det da dit store ønske?

Jeg undrede mig også over det statement, men hvis Dokat seriøst ønsker at få blackouts og lave ballade, så er mine værste fordomme om hans person blevet bekræftet. Dokat, du lader til at være en idiot, og jeg beder dig overveje hvorvidt Psychedelia.dk er det rigtige sted for dig.
Vores primære formål er at fremme Harm Reduction og oplyse unge mennesker om stoffer, ikke at give råd om hvordan man kommer til skade med diverse rusmidler lovlige såvel som ulovlige.

Umiddelbart så tolker jeg også hans udsagn få den facon, men håber vitterligt det ikke hænger sådan sammen. Jeg kan ikke se noget som helst ønskværdigt i at ende i en sådan tilstand. Personligt har jeg selv misbrugt sprut + amf i lange perioder af mit liv, nogen få gange med benzo'er blandet oveni i, men er bestemt ikke noget jeg er stolt af den dag i dag.
Hvad får man ud af det? ingenting overhovedet! udover det er begrænset hvad man kan huske dagen efter så er ens handlinger ikræft af det delvis undskyldt? Jeg dyrkede blackouts én masse en overgang, men retrospekt set, hvad fik jeg ud af dem? intet, for når hjernen er gået i sort har man tendens til at lave ting som man bestemt ikke ville i normal tilstand, og sjældent noget man vil være sønderligt stolt over sidenhen. Jeg har lavet ting jeg stadig skammer mig over fordi det ligger så fjernt fra hvem jeg ellers er etc. Benzo'er + druk er IMHO den mest elendige kombination, uanset hvad, ender du som det mest blæste uintelligente individ i nærheden, hvilket ikke kan være en ønskelig situation i mine øjne. Tag det da som noget positivt at du ikke bliver stiv og lam som alle andre, for deres tilstand er ikke ønskværdig medmindre man tænker i Darwin awards. Jeg havde en overgang hvor jeg kunne drikke som et svin, flere flasker sprut på én nat, men fandt ud af at man får intet ud af det, udover værthus-regningen bliver det dyrere. Mit råd er hold en go' solid lang pause fra alkohol! Jeg drikker sjældent efterhånden, og når jeg gør det, bliver jeg mere stiv end gennemsnittet, og det har jeg det sgu godt med. Billigere for mig, mindre pinligt for mig og dem der er i nærheden.
Alkohol kan være et ok rusmiddel, så længe man gør det med måde.
Men hvis du ikke føler du bliver stiv er det IMO et tegn på du har behov for en pause, den slags kan komme når som helst, og har ingen relation til hvor meget dine kammerater nu engang drikker i løbet af en weekend, det er DIG det handler om.

OK laaaang jabben, hvis jeg var for stiv og usammenhængende, bliver der lige redigeret lidt groft i det i morgen tidlig'

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Der er bestemt ingen grund til at lave hærværk eller komme i slagsmål. Må jeg foreslå, at du kun laver dumheder, hvor det er dig selv, det går ud over.

Ps. Off-topic:
Erk-Irk skrev:
I løbet af 10-15 opkast, vil man derfor opleve vabler vokse ud af det rene ingenting, hvorefter man de følgende 3 dage oplever intens, og bidende smerte lige så snart man skal putte noget i munden. Det være sig mad, drikke eller helt tredje objekter.

Så som hvad? :P

Titel:
Medlem

Citat:
Alkohol kan være et ok rusmiddel, så længe man gør det med måde.

Word. Det lader bare til at være gået forbi næsen på mange teens og unge. Lissom med andre stoffer. Alt med fucking måde! Så undgår du at få fysiske og psykiske skader, såsom (livslange) depressioner, alt for mange døde hjerneceller, forgiftet lever og egentlig krop i det hele taget, samt sjæl.

Der må virkelig være noget galt, med enten opdragelse, samfunds og livsopfattelse, sjælen, psyken, socialt netværk etc, når man fra hver fre-lør (nogle gange torsdag med) drikker flere liter fad, sprut og måske sniffer klamt brunt amf, og tilmed ryger 8 pinde med soapbar, popper de søde små og så videre og så videre. Eller måske bare drikker alt alt for meget...
Måske kender jeg bare for mange af denne mindre(?) skare og opfatter derfor verden som et hul på vej i den forkerte retning...
Hm, pizza med sprød bund, kebab, rød peberfrugt, hvidløg, chili og smeltende varm ost...

Vil ha mere skunk. Nu!

Peace.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Offtopic indlæg slettet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Nu har jeg ikke læst alle indlæggene, MEN, jeg siger kun en ting

ABSINTHE! og ikke dem på 50-70 % det har ikke noget med absinthe at gøre, 80 < ? %, så vil jeg mene der er STOR change for både blackouts og fuldskab i en ekstrem grad.

Kan self. ikke sige hvordan det virker på dig, men efter egne erfaringer, skal du drikke det med stil, IKKE RENT, bland det op med noget, og drik det langsomt. Der er seriøs change for at du ender til udpumpning!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Okay, læs lige det her!

Du skal bestemt ikke ønske dig tømmermænd eller blackouts. Betragt det hellere som et mirakel at du ikke har det sådan.

Jeg er typen der får tømmermænd af stort set ingenting. Nogengange kan jeg drikke 2 til 6 øl og få tømmermænd af dem. Det har også fået mig til at tro, at jeg muligvis er allergisk over for øl, for det er ikke bare tømmermænd, det er ekstreme smerter i skallen som var ens hjerne to størrelser større. Det ender tit med hovedet i toilettet, mens jeg græder snottet ud af hovedet. Ja, jeg ved det, det er sørgeligt.

Mht. til hærværk, så lad være. Kan godt være man kan være "sej" overfor vennerne, men når man bliver ældre så kan man pludselig se hvor nytteløst det er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]