Psyko skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Citat:
...så har aldrig rigtig lavet hærværk eller kommet og og slås med vilje...
Er det da dit store ønske?
Jeg undrede mig også over det statement, men hvis Dokat seriøst ønsker at få blackouts og lave ballade, så er mine værste fordomme om hans person blevet bekræftet. Dokat, du lader til at være en idiot, og jeg beder dig overveje hvorvidt Psychedelia.dk er det rigtige sted for dig.
Vores primære formål er at fremme Harm Reduction og oplyse unge mennesker om stoffer, ikke at give råd om hvordan man kommer til skade med diverse rusmidler lovlige såvel som ulovlige.
Umiddelbart så tolker jeg også hans udsagn få den facon, men håber vitterligt det ikke hænger sådan sammen. Jeg kan ikke se noget som helst ønskværdigt i at ende i en sådan tilstand. Personligt har jeg selv misbrugt sprut + amf i lange perioder af mit liv, nogen få gange med benzo'er blandet oveni i, men er bestemt ikke noget jeg er stolt af den dag i dag.
Hvad får man ud af det? ingenting overhovedet! udover det er begrænset hvad man kan huske dagen efter så er ens handlinger ikræft af det delvis undskyldt? Jeg dyrkede blackouts én masse en overgang, men retrospekt set, hvad fik jeg ud af dem? intet, for når hjernen er gået i sort har man tendens til at lave ting som man bestemt ikke ville i normal tilstand, og sjældent noget man vil være sønderligt stolt over sidenhen. Jeg har lavet ting jeg stadig skammer mig over fordi det ligger så fjernt fra hvem jeg ellers er etc. Benzo'er + druk er IMHO den mest elendige kombination, uanset hvad, ender du som det mest blæste uintelligente individ i nærheden, hvilket ikke kan være en ønskelig situation i mine øjne. Tag det da som noget positivt at du ikke bliver stiv og lam som alle andre, for deres tilstand er ikke ønskværdig medmindre man tænker i Darwin awards. Jeg havde en overgang hvor jeg kunne drikke som et svin, flere flasker sprut på én nat, men fandt ud af at man får intet ud af det, udover værthus-regningen bliver det dyrere. Mit råd er hold en go' solid lang pause fra alkohol! Jeg drikker sjældent efterhånden, og når jeg gør det, bliver jeg mere stiv end gennemsnittet, og det har jeg det sgu godt med. Billigere for mig, mindre pinligt for mig og dem der er i nærheden.
Alkohol kan være et ok rusmiddel, så længe man gør det med måde.
Men hvis du ikke føler du bliver stiv er det IMO et tegn på du har behov for en pause, den slags kan komme når som helst, og har ingen relation til hvor meget dine kammerater nu engang drikker i løbet af en weekend, det er DIG det handler om.
OK laaaang jabben, hvis jeg var for stiv og usammenhængende, bliver der lige redigeret lidt groft i det i morgen tidlig'