Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Nope - Den føres ikke på nettet.... kun blandt nogen organiseret som møder retsvæsnet hele tiden og har gjort det i mange mange år *b

Det ville da også være dumt, at offentliggøre ”forsvars-våben” over for systemet.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: west of Bat Country
Troll skrev:
Med min erfaring som tidligere KBH'ner med et meget aktivt! og stort K. Vil jeg kraftig anmode ALLE huske på en simpel hovedregel når man møder politiet.

HOLD DIN MUND LUKKET!!! og tal KUN! med din advokat.

Denne regel gælder 24 timer i døgnet året rundt. Erfaringer og statistikken viser, at dommen hos folk der overholder denne regel, er de mildeste domme inden for hver art af kriminalitet.

Tjaee... Eller fortæl sandheden (eller så meget af den som de kender til), samarbejd med politiet og få dem til, at køre en meget mildere sigtelse imod dig.
Således at hvis du bliver sigtet og ryger for en dommer som der dømmer dig, så får du en meget mildere straf!
Desuden skal man ikke undervurdere de danske domsmænds fornuft og retfærdighed!
Jeg har været sigtet i en sag hvor jeg rent faktisk havde aflagt tilståelse til politiet, den blev afvist af 2 dommere både i byretten og landsretten pga. manglende beviser!

Om det var en retfærdig afgørelse vil jeg ikke ytre mig om her. Jeg var personligt glad for den. Men den har helt klart givet mig mere tillid til det danske retssystem, da politiet ikke bare kan få smidt enhver idiot i fængsel. "3 systemet" eller hvad det nu hedder med den lovgivende, udøvende og dømmende magt virker rent faktisk!

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
pHarmacy> - Jeg forstår hvad du siger. Men kig tilbage i tråden til hovedperson. Han kunne få 10 dobbelt straf hvis han bare kom til, at nævne posens indhold også var til hans venner isteden for, at sige det hele var til eget forbrug.

Da de unge ikke kender til loven, er det bedre at være stille til en prof kommer til hjælp. Så din tillid til de unges viden, er meget farlig for dem selv da de hurtigt kan komme til, at sige to ord for meget og få flere års fængsel ”for meget”.

Så hellere opleve en politimand der får ballade fra hans chef over han ikke kan få den mistænkte til at tale. Altså han er dårlig til sit job og ved han kan miste sin stilling hvis for mange tavse ”rammer” ham.

Dem af os som de ved! køre denne politik, undgår os en del da de ved, at de mennesker trækker deres omdømme ned. Og det er altså bedre end ti gange straf at være en af dem der ”arbejder” for folket

– Og igen til sidst, nogen VED det virker. Og hva, en dommer forstår også systemskræk og er ikke interesseret i at det skal komme ud, at dem der kun taler med en advokat som er deres ret, bliver kanøflet …. Eller!!!!!!!??

Din tro på retssystemet kommer af en sjælen oplevelse. Lad ikke det blive til en norm tro som kan rive mange ned.

Husk også at de der håndhæver lovel rigtigt er oki, men hvad med lovel. Er lovels regler mon nu også til alle menneskers bedste????????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]