Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Hej c0ne. Siden at du føler at alle synes du er en idiot, tror du så det er dig eller sitet den er galt med? Tror du virkeligt at alle der har været på boardet før du registrerede dig kender hinanden, og dermed deler samme holdning, og at moderatorerne laver lister over folk de skal køre ekstra hårdt på? Forstår du ikke at hvis sitets bagmænd var enige om at du var en idiot, så ville det da være tåbeligt at spilde tid på at fortælle det til dig gang på gang, når de bare kunne banne dig på et splitsekund.

Nu skal jeg skære det ud i pap for dig, når du tilsyneladende nægter at forstår folks budkskab: Lige siden du har joinet det her site har du opført dig utroligt arrogant og bedrevidende, oftest på tyndt grundlag endda. Når man så gør dig opmærksom på problemet går du fuldstændigt i forsvarsposition, og kaster med mudder, og skriver gerne i et tåbeligt sprog (1337 og "hiphopper-dansk" er ikke sejt). Og når du ikke har travlt med at fremhæve hvor bedre et menneske du er end alle andre, så griber du hver en chance for at poste fuldstændigt ligegyldige ting, som hverken er sjove, eller interessante for nogen at læse ("!!!!oneoneone" er bare ikke sjovt). Dine formuleringer og din attitude får dig til at fremstå som en person, langt yngre end du påstår du er, og det gør det utroligt svært at sig seriøst, når ligegyldigt hvad man skriver til dig, så kan man forvente noget i stil med "fuck dit, du humiliater bare dig selv 2TM tabernar, mine venner griner af dig", etc, etc. Det virker bare ikke særligt voksent.

Hvis du føler at folk er trætte af dig, så burde du nok kigge ind ad, det er der, at fejlen skal rettes.

Dextrose skrev:
Jeg er imponeret over pigernes (Evil_Girl, kiksehoved og Fanny) udtalelser i dette topic - dem sku i ta' at lytte til, drenge!

Fedterøv :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan ikke helt - i forhold til andre fora - nikke genkendende til beskyldningerne om kommercielle interesser og magtmisbrug. Men nok om det.

Kritik:

Sommetider burde der være lidt hårdere moderering af avatars og signaturer, der ødelægger oplevelsen for os med kun 1024x768 på den bærbare. Alt for mange avatars og sigs er for store, for lange eller for høje. Det rykker ofte tingene så man skal scrolle horisontalt for at se indholdet på siden.

Der kunne være lidt flere smileys, som folk kunne fornøje sig med.

Ellers er problemet med et site som psy, at der findes for lidt gennemarbejdet materiale. Meget går "tabt" i alenlange tråde, som kan være svære at finde hoved og hale i. Heldigvis bøder den nye HR Wiki kraftigt på dette (også selv om wikien langt fra er færdig endnu). En lækker statisk sektion er en god ting at have.

Lige pt. er det irriterende at man - når man skriver et svar i en tråd - ikke kan se hele indholdet uden at scrolle horisontalt. Det skyldes vist at knapperne B, i, Quote .... etc. nu står på én lang række.

PHP Nuke søgemaskiner er ubrugelige for nye på sitet, fordi indtastede ord fortolkes som den logiske OR operator og ikke - som havde man flyttet indstilling i radio gruppen - AND operatoren. De nye er ikke gode til at søge, men det hjælper ikke at søgemaskinen er ulogisk.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Citat:
hvad syntes i er råddent ved psychedelia.dk, fordi der er sgu mug i kanterne, det tror jeg de fleste kan blive enige om ??

lad os få tingene på bordet, og lad os få fjernet muggen...

jeg syntes der er et problem i at der forsvinder posts og topics fra forummet, og at mange topics bliver lukket alt alt for hurtigt.

der hersker en magtliderlighed og økonomisk interesse blandt mods og admins, som næsten får mig til at klikke væk fra psychedelia. og helt sikkert ligger en kraftig dæmper på ytringsfriheden.

det er en rigtig dårlig udvikling, som vil kunne nedlægge psychedelia helt.
(SAMLER OBJEKTER YOU KNOW)

det er der hvor jeg syntes psychedelia.dk er muggent i kanterne.

kom med jeres mugne kanter..

Tjaaa..

Det meste rådne ved psychedelia.dk er vel folk som dig smurf3000 :)

Du har ikke postet herinde i en lang periode, hvorfor vende tilbage hvis du ikke har andet en negative ting på hjertet ??
Du kunne måske ikke tåle at læse, at nogle rent faktisk har haft gavn af siden her ?.

Og jeg kunne nu også godt tænke mig at vide hvor de økonomiske interesser kommer ind henne ?..

Ellers en udmærket tråd, det er jo med at få "muggen" væk - den kom bare fra en forkert person.

EDIT: beklager smurf3000, havde ikke lagt mærke til at du rent faktisk var begyndt at skrive herinde igen, så det med den lange periode var en fejl fra min side.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Nu hvor vi diskuterer det her, synes jeg lige at nogle PMs skal med.

Jeg ved ikke hvorfor, men pludselig får jeg en vred PM fra smurf3k. Jeg har aldrig snakket med manden, aldrig diskuteret med ham eller nærmet mig ham. Hvad han har ondt i røven over, ved jeg ikke.

Er hans beskyldninger og måde at håndtere sagen på fair?

Første PM fik jeg pludselig:

1. PM: smurf3000 skrev:
husk du er gået langt over stregen for længe siden, og du bliver ved med at spille smart, men det gør du jo ikke i virkeligheden/offline, hvordan kan det være at du bliver ved med at spille så bred herinde ALI?????

hvad er grunden til din magtliderlighed, er du undertrykt i virkeligheden, hvad gør at du skal spille smart ass og ødelægge psychedelia.dk for os andre. ?????

på forhånd drop din latterlige perker attitude!

Det var så mit svar til ham:

2. PM: Ali skrev:
Jeg er glad for at du skriver dette til mig, men du kunne godt ha gjort det i en mere imødekommende retorik.

Kan du uddybe og komme med eksempler, istedet for at beskylde mig for noget uden at komme med belæg?

-Ali

På trods af mit rolige svar, får jeg dette i hovedet, UDEN at han kommer med eksempler på hvad jeg har gjort galt:

3. PM: smurf3000 skrev:
jeg skal gi dig imødekommende homo retorik med et baseball bat hvis du ønsker. husk at ringe til falck.

hvis du ikke kan andet end at sidde og slå danske ord op, fordi du er blevet undertrykt hele dit liv pga. af din manglende intelligens og dansk kundskaber, for at opnå opmærksomhed på internettet, så syntes jeg du skal holde dig langt væk fra psychedelia, det går ikke ud på at have mindst stavefejl eller bruge de længste ord, det går ud på at sige noget fornuftigt ,, og når jeg beder dig om at tage dit lort og få dig væk fra psychedelia, så mener jeg det. for du er talentløs og du kan ikke tilbyde andet end lort og balladefis, din lille wanker... fuck off

PERKER ALI, skrid væk fra psychedelia.dk og hold dig hjemme.

Og hans svar har jeg ikke svaret på, men smidt herinde i dette topic.

Jeg synes det siger lidt om hvem der er rådden ved psychedelia. Er det i orden at han skriver dette til mig? Er det i orden at han truer mig med at smadre mig med et baseball bat, uden at jeg har gjort ham noget som helst? Er det i orden med hans angribende, racistiske sprog og beskyldninger, uden at han har noget at have det i (eller i det mindste komme med konkrete eksempler)?

@Smurf3k: Det her viser tydeligt hvem af os to der er undertrykt. Jeg forstår ikke dit problem, men dit problem er måske dit liv.

Senest rettet af syreperlen 06 mar 2006 15:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
WOW Ali! Der fik jeg lige kaffen galt i halsen!

Nu er der vist ingen længere som kan være i tvivl om, hvem der er rådden på psychedelia.dk!

Smurf300@>> Kend dig selv -og græd!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Tror grunden til at c0ne blir behandlet som han gør kan måske have noget med dit adfærd at gøre ? :) ! men ellers det eneste der er muggent ved psychedelia.. tjah det er vel .. ja der kan man bare se :twisted:

Med hensyn til det med ali og smurf har jeg da ellers altid set Ali som en af de Mest vidende herinde..

(we love u ali :) )

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Smurf: Utrolig dårlig stil...
Håber du får det bedre! :)

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem

ALI> jeg har jo ikke truet dig... og jeg skriver til dig med PM, da det ikke havde relevans for at blive postet.

Grunden til jeg lavede denne post var sådan set, at få luftet folks tanker om hvad de syntes kunne gøres bedre herinde. og jeg vil ikke beskylde eller hænge nogen ud.

Håber det har vakt fokus på hvordan psychedelia er, brugerne herinde kunne gøre det en så meget bedre oplevelse, og det har psychedelia jo præsteret før.

og jeg skal ikke spille hellig, men når folk har taget en tjans som moderator, at de skal holde det i hævd. der er mange gode moderatore herinde og så er der nogle (som altid) dårlige imellem.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

smurf3000 skrev:
ALI> jeg har jo ikke truet dig... og jeg skriver til dig med PM, da det ikke havde relevans for at blive postet.

Det mener du ikke du har? Jeg synes dit svar taler for sig selv - jeg gider ikke engang pointere at du lyver.

Om ikke andet, så har din opførsel og dit sprog relevans for dette topic.

smurf3000 skrev:
Grunden til jeg lavede denne post var sådan set, at få luftet folks tanker om hvad de syntes kunne gøres bedre herinde. og jeg vil ikke beskylde eller hænge nogen ud.

Hvorfor beskylder du mig så mig for ting, som du ikke gider komme med belæg for? Kom med eksempler og bevar din værdighed.

smurf3000 skrev:
Håber det har vakt fokus på hvordan psychedelia er, brugerne herinde kunne gøre det en så meget bedre oplevelse, og det har psychedelia jo præsteret før.

Det har du ret i, men du har altid selv ødelagt det. Hvem husker ikke din opførsel som moderator i cannabis-forumet? Hvordan du svinede folk til, hvordan du kom med påstande som du ikke kunne dokumentere (bl.a. med visuals på cannabis), og din ufattelig barnlig opførsel da det blev vedtaget, at du ikke var egnet som moderator?

smurf3000 skrev:
og jeg skal ikke spille hellig, men når folk har taget en tjans som moderator, at de skal holde det i hævd. der er mange gode moderatore herinde og så er der nogle (som altid) dårlige imellem.

Og du var en af de dårlige. Og du har ikke forandret dig siden.

Senest rettet af syreperlen 06 mar 2006 15:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
jeg skal gi dig imødekommende homo retorik med et baseball bat hvis du ønsker. husk at ringe til falck.

Hvad er det så lige du gør her?

Smurf syntes du ikke bare du skulle være blevet væk efter sidste gang hvor du tydeligt tilsidst ikke var velkommen?

Titel:
Dedikeret medlem

smurf undskylder hvis nogen skulle være blevet stødt.

ALI> flot ekstrablads jounalistik.

Senest rettet af smurf3000 06 mar 2006 15:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Havde du regnet med at den slags PM'er IKKE ville støde nogle???

Og Smurf du har stadig ikke kommet med nogle belæg for dine første påstande.

Titel:
Dedikeret medlem

dr-d> det er et spørgsmål der bliver stillet i den quote du postede...

og jeg skrev før at jeg ikke vil hænge nogen ud. derfor ingen uddybelser, men man kan jo gå på jagt efter easter eggs...

Senest rettet af smurf3000 06 mar 2006 15:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

smurf3000 skrev:
dr-d> det er et spørgsmål der bliver stillet i den quote du postede...

Vil du ikke være sød at lade være med at gøre dig selv mere til grin? Det er spild af servertrafik og strøm.

Hvis du vil diskutere videre, så start ud med at underbygge dine påstande i dine PMs til mig. Ellers luk.

Titel:
Dedikeret medlem

ALI>hvem der er til grin ved jeg ikke, men jeg forsøger ikke at pudse glorien og være flabet.
og jeg gider ikke bruge tid på at uddybe mine påstande når du alligevel ikke har andet i tankerne end at lave et stort nummer ud af ingen ting.

jeg stopper her, tak for debatten.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Træk påstandene tilbage og giv en solid undskyldning eller bak dem op, jeg er sikker på at vi er mange der gerne vil vide hvad denne hetz mod ali går ud på.

Mvh Jonas!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

SmølfeSkak Aka. Farmer skrev:
...jeg er sikker på at vi er mange der gerne vil vide hvad denne hetz mod ali går ud på.

Ditto.

Smurf, hvis du trækker dig ud af diskussion (og endda af en diskussion du selv har startet), så viser du bare at alt hvad du har skrevet er bullshit. Både det her topic og dermed dit første indlæg, men absolut også dine PMs til mig er det rene løgn og tidsspild, hvis du vælger at trække dig ud nu. Du kan ikke bare stikke halen mellem benene og løbe væk.

Jeg ved ikke hvorfor du sviner mig så meget til i de PMs, og endda med et så nedladende og racistisk sprog, hvor det er mere end tydeligt at du har noget personligt imod mig og vil smadre mig.

Jeg forstår ikke hvorfor du har noget imod mig og hvorfor du vil smadre mig, da jeg aldrig har diskutere med dig, snakket til dig, sendt dig PMs, eller noget som helst lignende. Og dette vil nok chokere dig: Vi har aldrig mødt hinanden heller (og alligevel udtaler du dig om hvordan jeg er "offline", for at bruge dit eget ordvalg).

Jeg synes dine PMs er fine... vi kan ikke kræve et bedre sprog fra andre mennesker - det er tydeligvis din absolutte kunnen. Det er mere indholdet af dine PMs og dine beskyldninger, som jeg ikke giver noget som helst for. Hvorfor jeg ikke gør det? Jo, fordi du taler udenom når jeg (og andre) beder dig om at underbygge dine påstande.

Derudover beskylder du psychedelia for den ene og anden ting, også uden at komme med belæg og eksempler. Du beklager dig over mug, men jeg kan finde tonsvis af eksempler på hvor stor en del af muggen du selv er. Jeg har aldrig kommenteret din opførsel, men jeg ser det virkelig som en nødvendighed at gøre det nu, hvor du beskylder psychedelia og mig for diverse ting.

For at citere Fenriz: Kan du ikke komme med konkrete eksempler eller lukke røven?

Og Fenriz's spørgsmål er blot et retorisk spørgsmål til dig fra mig... for du har allerede taget et valg: Nemlig at lukke røven (pga. løgn, tomme beskyldninger og hetz).

Nu har jeg uddybet min side af sagen, og lur mig om det ikke er det rene tidsspild.

Put hvidløg i din mad - så har vi noget tilfælles!
[img]http://www.hatting.dk/Files/Billeder/webgrafik/cd%20C/photo_labaguette_hvidlog/bund/Hvidløg.jpg[/img]

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Siden der bliver postet PMs, så vil jeg lige joine op med Smurfs PM til mig.

Citat:
hvordan kan du poste "glimrende humor" som reply. ... er det måske dig der afgør andres humor .. ????? du er da ik rigtig klog, det er et forum, hvor man udveksler erfaring, og hjælper hinanden, og det hjælper ikke meget at du bare skriver "glimrende humor", det er sgu da lige præcis det modsatte, din evig knold hehehe. jeg vil nærmere kalde det humor at du er så dum at skrive den slags som reply. noname den magtliderlige n00b.

Det reply der refereres til er vist fra http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=12909&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=glimrende
hvor jeg 1. februar gav min mening om Ashokas post...
Jeg synes, at jeg vil lade den PM tale for sig selv (den taler vist lige så godt som dem til Ali).

@Smurf: Spænd hjelmen mester!!!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@noname:
Hvis det var et reply til din post i Ashoka's topic, så er han godt nok ikke helt rask.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
Jeg syndes modering på psy.dk er udemærket, Derud over kan jeg stille mig undernede overfor de medlemmer som virklig mener siden er så skod, Så ku ku man jo bare finde noget andet at lave og ander at snakke med... Et eks fra mit eget liv, Jeg er admin inde på http://www.hapz.dk og fåret masser af vrede poster fra brugere gennem tiden´s løb....Jeg kan fint genkende Proms udlægning om at man gir en masse gratis og ligger en masse work og så får man kun utaknemlighed igen.., Det endste rådne ved psy.dk er medlemmer der græder over at blive irretesat.., man kan jo kun blive klogere så smil :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]