Nu hvor vi diskuterer det her, synes jeg lige at nogle PMs skal med.
Jeg ved ikke hvorfor, men pludselig får jeg en vred PM fra smurf3k. Jeg har aldrig snakket med manden, aldrig diskuteret med ham eller nærmet mig ham. Hvad han har ondt i røven over, ved jeg ikke.
Er hans beskyldninger og måde at håndtere sagen på fair?
Første PM fik jeg pludselig:
1. PM: smurf3000 skrev:
husk du er gået langt over stregen for længe siden, og du bliver ved med at spille smart, men det gør du jo ikke i virkeligheden/offline, hvordan kan det være at du bliver ved med at spille så bred herinde ALI?????
hvad er grunden til din magtliderlighed, er du undertrykt i virkeligheden, hvad gør at du skal spille smart ass og ødelægge psychedelia.dk for os andre. ?????
på forhånd drop din latterlige perker attitude!
Det var så mit svar til ham:
2. PM: Ali skrev:
Jeg er glad for at du skriver dette til mig, men du kunne godt ha gjort det i en mere imødekommende retorik.
Kan du uddybe og komme med eksempler, istedet for at beskylde mig for noget uden at komme med belæg?
-Ali
På trods af mit rolige svar, får jeg dette i hovedet, UDEN at han kommer med eksempler på hvad jeg har gjort galt:
3. PM: smurf3000 skrev:
jeg skal gi dig imødekommende homo retorik med et baseball bat hvis du ønsker. husk at ringe til falck.
hvis du ikke kan andet end at sidde og slå danske ord op, fordi du er blevet undertrykt hele dit liv pga. af din manglende intelligens og dansk kundskaber, for at opnå opmærksomhed på internettet, så syntes jeg du skal holde dig langt væk fra psychedelia, det går ikke ud på at have mindst stavefejl eller bruge de længste ord, det går ud på at sige noget fornuftigt ,, og når jeg beder dig om at tage dit lort og få dig væk fra psychedelia, så mener jeg det. for du er talentløs og du kan ikke tilbyde andet end lort og balladefis, din lille wanker... fuck off
PERKER ALI, skrid væk fra psychedelia.dk og hold dig hjemme.
Og hans svar har jeg ikke svaret på, men smidt herinde i dette topic.
Jeg synes det siger lidt om hvem der er rådden ved psychedelia. Er det i orden at han skriver dette til mig? Er det i orden at han truer mig med at smadre mig med et baseball bat, uden at jeg har gjort ham noget som helst? Er det i orden med hans angribende, racistiske sprog og beskyldninger, uden at han har noget at have det i (eller i det mindste komme med konkrete eksempler)?
@Smurf3k: Det her viser tydeligt hvem af os to der er undertrykt. Jeg forstår ikke dit problem, men dit problem er måske dit liv.