Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 06:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
Kaptajn Kaffeøre: helt rigtigt tror de fleste psymedlemmer er klar på at hjælpe hvis det skulle være

Jah! vi laver et "Psy tæske hold"..!

Hva med lidt psykologisk krigsførelse? Skriv til mig hvis du vil have nogle tips.. Jeg har ikke været igennem det samme som dig, men jeg fik nogle folk til at holde sig fra mig, ved at få dem til at tro at jeg var skingrende sindsyg.. Det virker utroligt godt!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
ja et psy tæskehold wouw ej altså ikke sådan,men der er jo nok nogle der er parate til at hjælpe og tror da de fleste herinde fra vil undgå slagsmål hvis de kan

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
sekstoi skrev:
ja et psy tæskehold wouw ej altså ikke sådan,men der er jo nok nogle der er parate til at hjælpe og tror da de fleste herinde fra vil undgå slagsmål hvis de kan

Hvad I bliver enige om via email vedkommer sådan set ikke os, men der skal fandme ikke lavet opretholdes noget tæskehold via debatterne herinde. Skriv til hinanden privat, hvis I partout vil føre det ud i livet, men lad være med at bruge psychedelia til rekruttering eller noget som helst andet.

mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja hvordan skal folk herfra boardet hjælpe når vi er spredt over det ganske land..?

Hjælpen kan i hvert fald næppe blive (det som jeg håber psyko forstod som en joke) et tæskehold.. Men derimod smide gode muligheder til en løsning på staklens problem..

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det tætteste vi kan komme på et tæskehold må vel være et slags åndeligt ét, altså prøve på at overtale brian'erne til at ta' lidt psykedelika, så kommer de nok ud over det dér tæske-smadre noget... :)

Titel:
Dedikeret medlem

Psyko: chill det var en joke heh troede jeg vi alle vidste,men undskyld jeg vidst ikke lige fik det gjort klart nok sorry mate

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er noget om det... I provinsen er der altid en gruppe, der tror, de kan styre det hele - og det irriterende er, at de rent faktisk kan styre det hele, uden at de bliver pillet ned. Åndssvag, meningsløs vold, som mest handler om at skabe et rygte i en ikke så stor by, og man kan få tæsk for ingenting, bare fordi der er nogle mennesker, der føler sig større end andre, fordi de har opbygget et farligt ry og en forskruet selvopfattelse, det er provinsens største last, hader det simpelthen... Hvis nogen hører et rygte, så vil de smadre én... Hvis du råbte luder af en pige, fordi hun havde råbt bøsserøv til dig i en halv time, så vil et tæskehold smadre dig. Retfærdighed er der ikke noget af. Personligt har jeg uden nogensinde at have gjort mig fortjent til tæsk, haft alverdens grupper og rockersupportere efter mig og har fået slag nogle gange... Jeg har en frisk trussel fra nogle Black Cobra-drenge hængende over hovedet, fordi jeg har haft sex med en tøs under lavalderen, herregud... Det er fuldstændig latterligt, at man ikke kan få lov at passe sig selv.

Men til selve emnets spørgsmål, så er jeg enig i, at de sikkert ville have gjort noget ved det, hvis de ville give dig tæv. Det er bare ikke fedt at leve i usikkerhed.

Titel:
Dedikeret medlem

Minimal: hvis det er michella tøsen hed så hold dig fra hende hendes mor er syg i skalden :) , men ja jeg har også fået trusler og sådan det da ikke det fedeste men jeg gider ikk alt det pis med den slags menesker de skal bare have et lag tæsk hvis de er sådan

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
sekstoi, man får lidt det indtryk, at du er ret god til at rode dig ud i problemer. Har du overvejet, at det er dig, den er helt galt med? Jeg har.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sekstoi - Hun hedder ikke Michella. Det er faktisk ikke ret sandsynligt, at det er den samme pige, når vi ikke engang bor i samme landsdel. I øvrigt har hendes mor ikke noget problem med mig, jeg rister hendes fede og får lov at køre i hendes bil og tømme mig i hendes datter. :lol: Men hun er bestemt syg i skallen.

Folk, der truer, skal have nogle tæsk?

Titel:
Dedikeret medlem

Gachine: hehe forstår skam godt folk får det índtryk, men sandheden er at der er mange der er mere såkaldte normale end mig der kommer i problemer. Jeg er ganske fredelig
Minimal: hvad eh du er gode venner med svigermor eller hvad?. Det der med et lav tæsk er min opdragelse der kommer til udtryk der, men nu mente jeg lige i dokat's tilfælde

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]