Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Og selvom Astrals konspirations teorier virker så dejligt indbydende at tro på så vil lægerne dig kun dit bedste. De tænker ikke på om medicinal industrien tjener kassen.

De gør det de tror er bedst for dig og stol lidt på dem istedet for Astral. Han har sin viden fra dokumenter fundet på nettet mens han sidder og ryger tjald.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Jeg tager imod jeres råd og holder en pause. Jeg mediterer også i forvejen :wink:

Titel:
Medlem

Dyrker du ellers motion udover skating? Det kan anbefales stærkt, da det, efter min mening, er svært at sidde og være dyster og psykotisk, hvis man fx har gang i en omgang street-basket. Eller måske boksning, hvis du mangler kicks. Eller kickboxing. Så sjov jeg er idag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

dyster og psykotisk? Hvad fanden mener du med det ??? :lol: jeg er sku da ikke dyster og psykotisk :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg tror ikke han snakker generelt om dig, men om de følelser man kan få hvis man lukker sig selv inde, og ens hverdag er centreret rundt om den væg man glor på 24/7 :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Lige præcis.

Undskyld, hvis jeg gjorde mig lidt for klog på dig, Psyforce. jeg kender dig jo ikke personligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg fattede ikke posten, men fik griner over den. Bare rolig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
well jeg er også på risperdal og zoloft og jeg ryger et par fede, der sker sku ikke en skid, nogle gange kan jeg få en smule nedtur men nogle gange overhovedet ik... men hvis jeg var dig ville jeg ihvertfald holde mig fra lsd/svampe/kiks/pulver ihvertfald i et godt stykke tid endnu

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
PsyForce\Stener skrev:
Jeg skal til at over på risperdal depot(indsprøjtning) 25mg to gange i måneden, og så kom jeg til at tænke på om det ville have en indvirkning de forskellige stoffer man kunne indtage? Det skal lige siges at jeg har overstaet min psykose og at jeg for medicin mod min egen vilje.

du lyder sku ikke for frisk..Det skal lige siges at jeg har overstaet min psykose?!? hvis du skrøblige hjerne ikke kan klare det hvorfor fanden vil du så udsætte den for mere?

Senest rettet af B3ND 26 mar 2005 21:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hey, Hey, jeg spurgte bare. Jeg er er normal uden medicin eller med medicin.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
B3ND skrev:
du lyder sku ikke for frisk..Det skal lige siges at jeg har overstaet min psykose?!? hvis du skrøblige hjerne ikke kan klare det hvorfor fanden vil du så udsætte den for mere?

Nu skal det lige siges at det ikke er sikkert det bare er hans hjerne der er skrøbelig, psyforce skriver at han siden han var 13-14 år har taget meget dxm, og røget hash næsten dagligt. Og derfor er det ikke sikkert at han fra natur har en skrøbelig hjerne, der er så mange elementer der spiller ind, men ja nu er den...

Det var nok heller ikke det du mente, men vil bare lige fremhæve det overfor PsyForce :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Der er ingen interaktioner imellem risperdal og Ayahuasca som ser ud til at være særlig skadelig, eftersom jeg har set en trip rapport om det på nettet.

Ayahuasca er partiel Serotonin antagonist
og indeholder desuden THH tetrahydroharmine tror jeg det hedder, som er sri, serotonin reuptagnings hæmmer og kan tilsyneæadende upregulere serotonin uptagnings stederne.
Således at det muligvis kan være med til at hæmme for risperdals virkning samtidig med at det måske kan reducere bivirkninger iform af serotonin receptor nedreguleringer.
Risperdal er Serotonin og Dopmain antagonist

Blå Lotus indeholder f.eks. dopamin agonist, aktivere
Som er lidt modsat antagonist, som deaktivere

Det er hva jeg tror jeg er kommet frem til

Ret mig indelig hvis jeg tager fejl

Mvh. Astral

Senest rettet af Astral 02 maj 2005 15:12, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg vil råde alle til ikke at tage Astrals post seriøs, da den på alle leder og kanter skriger af at han ikke har en skid forstand på hjernens forskellige mekanismer og samspillet mellem receptorer og transmitterstoffer. Han læser noget, der kan bruges i hans evindelige kamp for at overbevise andre om hvor meget stoffer kan helbrede og forsøger at underbygge det med videnskabelig fakta, men den eneste fakta er at Astral ingen forstand har på de ting han snakker om, whatsoever.

Astral der er ikke noget, der hedder en partiel serotonin antagonist!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Treasure skrev:
Jeg vil råde alle til ikke at tage Astrals post seriøs, da den på alle leder og kanter skriger af at han ikke har en skid forstand på hjernens forskellige mekanismer og samspillet mellem receptorer og transmitterstoffer. Han læser noget, der kan bruges i hans evindelige kamp for at overbevise andre om hvor meget stoffer kan helbrede og forsøger at underbygge det med videnskabelig fakta, men den eneste fakta er at Astral ingen forstand har på de ting han snakker om, whatsoever.

Ret mig lige, hvad er forkert i det jeg skriver?

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral skrev:
Treasure skrev:

Ret mig lige, hvad er forkert i det jeg skriver?

Mvh. Astral

Ok...

Undskyld...

Men tror faktisk at der gør

selv om det måske ikke er så kendt, vi ved alle hist og pist og du ved helt sikkert en masse om neurologi som jeg ikke ved...

Men det betyder ikke at vi ikke kan komplementere hinandens faktiske viden...

Prøv og check her, jeg har en dårlig vane med ikke at give kildeanvisninger

Men nu må du ikke tro at jeg går ind for pharmaceut-medicin
Jeg er af den romantiske tro, at naturen gemmer på hemeligheder som stadig ikke er blevet kendt indenfor den almene nutidige naturvidenskab

Ikke at jeg ikke beundre det enorme arbejde som ligger i at fremstille det, men vi må se i øjnene at vi er tilpasset efter naturen og det er svært at tilpasse mennesket efter noget unaturligt

forlag.fadl.dk/sample/farmax/log.txt
[qoute]partiel serotonin antagonist[qotue/]

Hvor mange pharmaceut-medicin

Er både
Serotonin Optagnings hæmmer
(partiel) Serotonin antagonis
Og Mao-a og b-hæmmer
antioxidant

Og som samtidig er kendt for at upregulere 5-htp optagnings stederne i det præfrontale cortex

Uden bivirkninger

Giver udvidet bevidsthed/intelligens og forståelse af naturen og som oven ikøbet stimulere og afspejler neurotransmittere som kroppen selv producere

Har ik tid til at skrive mere...

Men tror ik du finder meget som er så godt

Har du foresten selv prøvet ?

Mvh. Astral

Relativistisk båthorn

PsyForce\Stener skrev:
Jeg skal til at over på risperdal depot(indsprøjtning) 25mg to gange i måneden, og så kom jeg til at tænke på om det ville have en indvirkning de forskellige stoffer man kunne indtage?

Til de fanatisk-autoritetstro må jeg hellere starte med at sige jeg _ikke_ er uddannet læge (ellers bli'r man jo bare mobbet, ligesom anima (hvilket egentlig er noget svineri af jer Uanset hvad i synes om ham))

Jeg har engang testet risperdal på mig selv (af egen fri vilje), i omkring 1 uge's tid, og resultatet var at jeg blev mere aggressiv og mindre tolerant.
Ikke dermed sagt at det har samme virkning på alle andre, eller på dig, men dét var altså virkningen det havde på mig (enhver der støtter brugen af tvangs-medicinering, bør efter min mening prøve effekten på sig selv. Det er respektløst at ville tvinge et andet menneske til at ta' feks heroin, hvis man ikke også er villig til at udsætte sig selv for det. "Do not onto others, what you wont have others do to you!". Enhver der bruger tvang mod andre, må finde sig i risikoen for selv at blive tvunget)

PsyForce\Stener skrev:
Det skal lige siges at jeg har overstaet min psykose og at jeg for medicin mod min egen vilje.

Gider du ud-dybe det?
Hvis du får medicin mod din vilje må det jo enten betyde du ikke selv synes du har en psykose, eller at du bare godt ka' li' at ha' en psykose.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]