Astral skrev:
Treasure skrev:
Jeg vil råde alle til ikke at tage Astrals post seriøs, da den på alle leder og kanter skriger af at han ikke har en skid forstand på hjernens forskellige mekanismer og samspillet mellem receptorer og transmitterstoffer. Han læser noget, der kan bruges i hans evindelige kamp for at overbevise andre om hvor meget stoffer kan helbrede og forsøger at underbygge det med videnskabelig fakta, men den eneste fakta er at Astral ingen forstand har på de ting han snakker om, whatsoever.
Astral der er ikke noget, der hedder en partiel serotonin antagonist!
Ret mig lige, hvad er forkert i det jeg skriver?
Mvh. Astral
Ok...
Undskyld...
Men tror faktisk at der gør
selv om det måske ikke er så kendt, vi ved alle hist og pist og du ved helt sikkert en masse om neurologi som jeg ikke ved...
Men det betyder ikke at vi ikke kan komplementere hinandens faktiske viden...
Prøv og check her, jeg har en dårlig vane med ikke at give kildeanvisninger
Men nu må du ikke tro at jeg går ind for pharmaceut-medicin
Jeg er af den romantiske tro, at naturen gemmer på hemeligheder som stadig ikke er blevet kendt indenfor den almene nutidige naturvidenskab
Ikke at jeg ikke beundre det enorme arbejde som ligger i at fremstille det, men vi må se i øjnene at vi er tilpasset efter naturen og det er svært at tilpasse mennesket efter noget unaturligt
forlag.fadl.dk/sample/farmax/log.txt
[qoute]partiel serotonin antagonist[qotue/]
Hvor mange pharmaceut-medicin
Er både
Serotonin Optagnings hæmmer
(partiel) Serotonin antagonis
Og Mao-a og b-hæmmer
antioxidant
Og som samtidig er kendt for at upregulere 5-htp optagnings stederne i det præfrontale cortex
Uden bivirkninger
Giver udvidet bevidsthed/intelligens og forståelse af naturen og som oven ikøbet stimulere og afspejler neurotransmittere som kroppen selv producere
Har ik tid til at skrive mere...
Men tror ik du finder meget som er så godt
Har du foresten selv prøvet ?
Mvh. Astral