Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha! Se kunstværket!

Billede
Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Det var jo alt alt for sindsygt igår :D Fuck et lækkert lys show og hvad sker der lige for det der springvand der kom lige pludselig??
Totalt nice aften der ! thumbs up for tiesto

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jaspar skrev:
Methylon, og så senere lidt røg. Var en rigtig lækker koncert, selvom jeg synes der var lidt for mange skinheads med lidt for store overarme, men ingen konflikter, though.

Lagde kun mærke til alle de søde damer der var til stede. Neeeeej hvor var det dog ufatterligt latterligt. Så er det godt de 17årige tøser er vilde med NARens vandmenuer!! 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Slet

Senest rettet af snufkin 11 nov 2007 17:21, rettet i alt 4 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Haha, så kan I fanme lære det i rookies. "I will never worship djs any more" HAHAHAHAHHAHAHA[/quote]

Titel:
Medlem

ja okay ;) kan godt se pointen, det er ikke det samme som rigtig Rave til sådan en koncert men samtidig vil jeg også sige det er fedt på en anden måde... Men hvor finder jeg et ordentligt sted at rave i KBH området? Har ledt men uden held.. Hvad kan i anbefale?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Drugejogge skrev:
ja okay ;) kan godt se pointen, det er ikke det samme som rigtig Rave til sådan en koncert men samtidig vil jeg også sige det er fedt på en anden måde... Men hvor finder jeg et ordentligt sted at rave i KBH området? Har ledt men uden held.. Hvad kan i anbefale?

Med rave mener du vel technofester, der er amager bio og halvandet feks.

Der er tit fester. http://www.komaz.dk der står hvor der er fest, hvor og hvornår :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ellers tjek trancetunnel.dk, electrobeat.dk eller hifly.dk

Mit favoritsted er Nadsat eller Culture-Box. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg vil sku også sige tak for en fed aften :D .. hahahha
det fede var jo at alle (sjovt nok) havde samme musik smag, og alle var helt oppe og dinge , og var i godt humør .. jeg mødte overhoved ikke nogen sure miner ;)

alt i alt en super fed aften..

valget af drug, blev til methylon ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lilleso skrev:
Hvis der var nogen der så en enormt blæst dreng med et par kaninører på hovedet og et kæmpe kunstværk fra halsen og ned, altsammen lavet af knæklys, så var det mig! AHAHA! :p

Jeg så dig bagfra så. :wink: :wink:

Masser af sprut, methylon og ketamin... først en times druk, så 6 timers Tiesto, så 2 timers gåtur i København, så 5 timer på IN og efterfølgende morgenkaos... Fuck, hvor har det været fedt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Det lyder som om du har haft en fantastisk nat Minimal.

Jeg vil også lige dele min begejstring over aftenens koncert. Fuck hvor var det nogle fede timer. Der var virkelig go stemning hele vejen rundt, og lyden var meget bedre end jeg havde forestillet mig.
Folk var smukke og smilende, og det var fantastisk at se så mange mennesker der bare hyggede sig og ga den gas!
(Du sgu ha været der tribe79 :D )

Nar - Jeg var flere gange henne hvor i stod, og fik hilst på alle sammen, undtagen dig, hehe. Hvor var du :lol: ?

Jeg nåede at tage en enkelt streg amfetamin, før min veninde valgte at hælde resten af det ud i hendes lomme :cry: . Hehe, men det gik. Ellers var jeg kun på sprut.

Selvom det var en super fed oplevelse, vil jeg stadig sige at musikken generelt er for sødt og blødt til mig. Det blir hurtigt lidt kvalm med alle de store dur klangflader, og for dreamdance agtigt. Specielt alle de numre med kvindevokal, puha, de var slemme.

Senest rettet af MethylOle 11 nov 2007 19:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

mit valg blev ecstasy og amf, og det virkede helt fint på min "tramper muskel". GAS! :twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Intet mindre, Ole... Er enig angående musikken. Tiesto er ikke lige det fedeste musik, men festen alt i alt var så overdrevet fed, at det var okay. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kunne forresten godt lige tænke mig at hører om jeg har mødt nogen af jer derinde? :)

Må man linke til et billed af sig selv? for så kan det jo være i kan genkende mig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Du må gerne poste billeder af dig selv. Det bestemmer du selv. Men anonymitet kan jo være en rar ting i et vist omfang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Lilleso skrev:
Hvis der var nogen der så en enormt blæst dreng med et par kaninører på hovedet og et kæmpe kunstværk fra halsen og ned, altsammen lavet af knæklys, så var det mig! AHAHA! :p

Jeg så dig bagfra så. :wink: :wink

Der var vist flere der havde ørerne, men den der halskæde værk var vist ikke så mange der havde. Vil også sige at jeg fik ideen da jeg var godt ramt af M1, så tænkte jeg.. MASSERE AF KNÆKLYS.. så købte 42 af de normale, 2 halskæder og hatten :) Tog lidt tid at samle hele lortet men det blev fandme også nice! Har også fået taget et billede på DKBN med hele molesjavsen, og bloppere der er så store at mine øjne er væk for bare pupiller, der desuden er røde. NICE!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg havde en fin base-farvet bøllehat på. Så hvis i har hilst på en eller anden tosse med bøllehat, har det nok været mig i har hilst på ;)

Jeg kan ikke huske navnene på alle dem jeg fik hilst på, men jeg fik hilst på en del.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Ole skrev:

Nar - Jeg var flere gange henne hvor i stod, og fik hilst på alle sammen, undtagen dig, hehe. Hvor var du :lol: ?

Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ik meget idé om hvad jeg har rendt rundt og lavet. Det var umuligt at holde styr på folk i den tilstand. "Heldigvis" har jeg masser af billeder af min færden. Dejligt med et diasshow af halv svundne minder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
eedeolla <- Den postede tegneserie er guld :) Lige mine ord.
Gad vide hvem der er bedst til lidt; Oakie, Tiësto eller Buren? Indrømmet, de har lavet nogle gode sange i tidens løb, men er de ligefrem de halvguder mange gør dem til?

Det var sateme koldt de første timer, og der var tilmed et par der gik i vinterhi midt på gulvet, med deres venners jakker i et bjerg over sig!
Men det var en god aften, især efter lidt methylon varmede kroppen op. Har aldrig været på noget som helst stof til en "koncert" før, så det i sig selv var en oplevelse for mig og venner.

Jeg savnede et lidt mere houset og psykedelisk musikindslag, for Tiëstos valg blev lidt for fesent til tider, men lasershowet tog kegler.

Forresten lidt skræmmende så mange skallede pumpedyr med deres brintede piger, der var til stede. De er sikkert rare nok, men gode studieobjekter i antropologi og musikmålgrupper ;)

Titel:
Medlem

Det er sku fint nok med sådan en Tiesto koncert.. Det viser også at den danske elektroniske scene kommer længere og længere frem. En koncert med Tiesto er også med til skabe interesse for folk som måske ikke kommer til sådan noget normalt, og det er kun godt da vi i Danmark mangler interesse fra en noget mere bred skare af befolkningen, til sådan nogle fester.

Når det er sagt, så kan Tiesto godt gå hjem og vugge.

Qlimax 2007 - 17 nov.

1. Fausto
2. Dj Ghost
3. Brennan Heart
4. Showtek ft. DV8
5. Headhunterz
6. Zany & The Prophet
7. Technoboy
8. Neophyte

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: VRRROOOOOOOMMMM!!!!!!!!!! FUCK jeg glæder mig endnu en gang wahahaha !!!! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]