Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 05:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Citat:
jeg synes, og ikke kun på baggrund af den koncert, at der har været flere 'stoddere' i år.. ignorante fjolser der synes Roskilde er fedt for der-kan-man-gøre-hvad-man-vil agtigt..

Roskilde skoler folk i ikke at kunne tænke selv, med alle deres (lorte) aktiviteter. Som tiden er gået, er der kommet flere og flere tiltag i retning af at underholde folk - og det har virkelig nået et højt stade nu, synes jeg.

Så kommer der en masse, som synes det er fedt at komme og drikke en masse bajere og ellers bare få den i hoved og røv(billedlig talt) og dem, der før har haft en forståelse af, at man SELV skaber den gode oplevelse, har vel efterhånden glemt det.

Ej, jeg ved ikke om det kan siges så firkantet, men det er lidt mit syn på Roskilde lige nu...

Medlem

Andreas/Saiko-Pod skrev:
- Solomon Burke (Til tider lige lovlig røvballe med medleys over alle de gamle motown soul-klassikere, men for fanden, manden sad jo i en trone og fik sine korpiger til at duppe sveden af hans pande... og så sang han skide godt - synd at han blev afbrudt af en emsig administration.)

Nu så jeg desværre ikke starten af koncerten, men for mig var Solomon Burke, sammen med Neil Young, den absolut fedeste koncert. Der var SÅ meget energi på hans stemme, selvom han jo "bare" sad på sin trone. Specielt "None of Us Are Free" var vanvittigt god! :)

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Halugenlampe skrev:
Jeg bliver lige nødt til at give jer muligheden for at høre disse lækkerier som 99% af jer gik glip af:

Kirsten Ketsjer i NY:
http://www.youtube.com/watch?v=P7lLgKGLIsA&feature=related

Yoke & Yohs:
http://www.yoyooyoy.dk/yokeogyohs.htm
Det anbefales at man tager en lytter til 'The Wizard of the Dungeon'. Det kommer dog ikke i nærheden af den onde, onde lyd der kom ud af saxofonen på roskilde.

Jeg nåede også at se Yoke & Yohs. Dog ved et tilfælde. Jeg var iøvrigt ikke til at rive væk, da først jeg kom ind til dem. Nogle gange er man sgu bare heldig ved at gå rundt og tjekke mindre koncerter ud. Nåede desværre ikke Kirsten Ketsjer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ingen der så Fuck Buttons, Den Sorte Skole eller Dub Tractor & Opiate? :)

Udover dem, var mine højdepunkter: Veto, LOC (hans glæde over at spille på den scene, gjorde det næsten for mig), Beardyman, Chemical Brothers, Radiohead og Jay-Z.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Vil lige råbe højt for at sige dunkelbundt var smukt og meget festligt :)

Desværre var jeg en tand for stegt til mødet så følte det ufatteligt forvirrende :)
Men dog meget hyggeligt lige at sige hej til dem jeg kunne huske fra sidste år :D

ellers var det en fantastisk festival.. blev nød til at bruge en masse tid på bare at gå rundt og vise en masse kærlighed til folket ! :D

Best Julleboy (tror jeg råbte peter til mødet :S)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det blev den hidtil bedste festival for mit vedkommende, og vejret gjorde den kun endnu bedre!!

Det var rigtig hyggeligt til mødet, men må da sige der dukkede en del flere op i år.. dog husker jeg ikke hvad der skete efter vi forlod ringen for at smutte op i en lejr. :lol:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Fuck Buttons var så råt den ½ time jeg så. Syge vokaler også.

Det er lidt ærgeligt at han ikke har mere tillid til sit eget materiale(Solomon Burke), for det overgår langt de slatne travere som det meste af concerten bød på. Både noget af hans nyere ting såvel som det gamle. Jeg synes f.eks godt om 'don't give up on me now' hvor han dog fortolker gamle sange, men vælger dem med omhu (bl.a. Tom Waits). Den essentielle udgivelse er opsamlingen 'Home in your Heart', hvor du får alle hans bedste ting fra 60'erne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Tråden er ikke længere sticky da festivallen er overstået. Håber alle havde en god uge og at i fik suget nogen friske inputs til jer på den musikalske horisont. Jeg er en kende ærgerlig over jeg ikke selv kom afsted i år, men var udsat for dårlig indflydelse af en lille vejr-pessimist som fik sneget sig med min mudderkollektion hjem forrige år, den er dog forhåbentlig afgået ved døden inden næste års (solrige) rusgilde

Medlem

Halugenlampe skrev:
Jeg synes f.eks godt om 'don't give up on me now' hvor han dog fortolker gamle sange, men vælger dem med omhu (bl.a. Tom Waits)
Det "sjove" er at solomon burke faktisk var den første til at udgive "Diamond in Your Mind" (den sang Tom Waits havde skrevet) - før end Tom Waits selv gjorde det. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]