Edderrådme mand!! Det var sgu min hidtil fedeste festival - Jeg så vild meget fed musik og havde det bare herligt hele vejen igennem. Især søndag, der brugte jeg hele dagen på festivalpladsen.
Jeg var også ved vestsiden af broen ca. 5 minutter for sent... kiggede og kiggede men så ingen mennesker, endte dog med at møde balle og hans ven hvilket også var hyggeligt.. Men hey.. Hvor skred i hen??
Vil lige dele en god røver fra min lejr: Jeg var oppe at se musik fredag med min kæreste og hendes veninde, så blev vi enige om at gå ned i min lejr og mænge os med gutterne, jeg havde rigtig tænkt at nu skulle de møde mine superflinke venner, da vi så kommer spankulerende, står der fem mennesker og skraldgriner af en af mine venner fordi han er væltet oven i mit telt hvor han så ligger med dilleren i hånden og pisser ud over sig selv og mit telt... Skide hyggeligt!!
Manden er blevet så ufattelig plakat stiv at han ingenting fatter, folk prøver at få ham ind i sit eget telt men han vælter bare rundt og pisser med pikken fremme, han ender med efter en halv times tumlen, fuldemandsrambling og en totalsmadret pavillion at gå kold halvt inde i en anden piges telt.
Det var seriøs god underholdning for os alle, jeg var heldig at redde mine ting og fik husly hos en anden i lejren så der var ingen sure miner... dog lidt fra min kærestes veninde som havde fået kylet en flaske efter sig.. Men hun blev købt god igen dagen efter med nogle bajere og en laaaang sweettalk.
Jeg skal se om jeg kan få uploadet en af de mange videoer af ham så i kan se det, jeg har ingen skrupler med at udstille ham på nettet efter det stunt og det ved han, hehe!
Hvis i andre har haft en bare halv så fed festival som jeg.. Så har i fandme haft det godt!!!