Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 05:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Portuz skrev:
Hold da op, vejret ser ud til at blive fantastisk dette år :D

Fantastisk vejr er mudder vejr. Alt andet vil skuffe mig 8)

Mudstock festival 08!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Ja det er fucking lækkert. Fra tirsdag kommer jeg til at rende rundt med konstant jern på altså..
Hvis vejret holder bliver det en sindssyg festival!

Come on everybody, get down! Vi ses på cosmopol til MAJORS!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Fandme så om det ikke ser ud til at blive skidegodt vejr i næste uge og jeg bare skal være herhjemme fordi jeg skal spare op til rejse. ØV!

Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
tror osse jeg vil forsøge at komme hen til broen der om tirsdagen!
kender dog ingen herindefra og har ikk skrevet særlig meget og har sikkert osse været en online-spadser af og til. men jeg har med garanti nogle potjoints vi kan ryge! :D
go roskilde til alle! tar derop imorgen når jeg vågner. oh yeah

Medlem

Yesss så kører jeg om ti min. vi ses tirsdag klokken femten ved broen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fedt møde :D 24 mødte op det var stort og vi hyggede os

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kunne ikke finde jer :(.
Ankom om tirsdagen kvart over 15 ca., gik ned på vestsiden af broen med min ven, men der var ingen.

meh. Det var sku fedt aliveller.
Nogen der boede ved h eller g?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg boede i H!

Vi (min lejr) fik dog problemer med nogle voldelige tumper og et 50 Cent flag som jeg fandt i en agora.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Boede du ud mod toget?
Hvis nogen så en camp med en smadret pavillon, senere hen så ingen pavillon, en masse skrald og nogle teenagere rende rundt - skriv. Kunne være sjovt hvis man havde mødt en herinde fra uden at være bevidst om det.

Anyways; hvilke koncerter var de fedeste for jer?
Slagsmålsklubben - sindssygt.
Albertslund - Endnu mere sindssygt.
Skream og Benga reddede min ellers mega nedturs aften så godt. Kæft det lød fedt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kommer lige fra Jay-Z og fuck det var lækkert :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
nogen der så The Chemical Brothers?
det var så fedt, også med det lys show!
det var virkelig fedt, men meget underligt med det der ansigt der var på scenen..

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Tak for en fed RF gutter, det var virkelig godt. Specielt Jay-Z, Liam, Orquestra Imperial, La Kinky Beat og Dunkelbunt.
...Til næste møde skal jeg nok holde igen med ketaminen, så jeg kan hilse på folk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Edderrådme mand!! Det var sgu min hidtil fedeste festival - Jeg så vild meget fed musik og havde det bare herligt hele vejen igennem. Især søndag, der brugte jeg hele dagen på festivalpladsen.

Jeg var også ved vestsiden af broen ca. 5 minutter for sent... kiggede og kiggede men så ingen mennesker, endte dog med at møde balle og hans ven hvilket også var hyggeligt.. Men hey.. Hvor skred i hen??

Vil lige dele en god røver fra min lejr: Jeg var oppe at se musik fredag med min kæreste og hendes veninde, så blev vi enige om at gå ned i min lejr og mænge os med gutterne, jeg havde rigtig tænkt at nu skulle de møde mine superflinke venner, da vi så kommer spankulerende, står der fem mennesker og skraldgriner af en af mine venner fordi han er væltet oven i mit telt hvor han så ligger med dilleren i hånden og pisser ud over sig selv og mit telt... Skide hyggeligt!! :lol:
Manden er blevet så ufattelig plakat stiv at han ingenting fatter, folk prøver at få ham ind i sit eget telt men han vælter bare rundt og pisser med pikken fremme, han ender med efter en halv times tumlen, fuldemandsrambling og en totalsmadret pavillion at gå kold halvt inde i en anden piges telt.
Det var seriøs god underholdning for os alle, jeg var heldig at redde mine ting og fik husly hos en anden i lejren så der var ingen sure miner... dog lidt fra min kærestes veninde som havde fået kylet en flaske efter sig.. Men hun blev købt god igen dagen efter med nogle bajere og en laaaang sweettalk.

Jeg skal se om jeg kan få uploadet en af de mange videoer af ham så i kan se det, jeg har ingen skrupler med at udstille ham på nettet efter det stunt og det ved han, hehe!

Hvis i andre har haft en bare halv så fed festival som jeg.. Så har i fandme haft det godt!!!

:peace:

In our memories
Brugeravatar

Det var et rigtig godt møde, vi sad ca. 15 meter fra broen i et stykke tid, så hvis du kun var 5 min forsinket, Cubensis, har du nok stået lige ved siden af.

Slagsmålsklubben var virkelig fedt! Og det var fedt at se så mange mennesker være så gakkede!

Jeg tror, vores Byggemand Bob-lejr var festivalens midtpunkt op ad Servicecenter Øst med høj musik 24 timet i døgnet og en stor trampolin for alle. Vi kom også i avisen og blev interviewet af DR og kom på tv. Eneste nederen var, at man aldrig kunne få søvn, så det var bare hårde sovepiller, ørepropper og GHB for ikke at blive psykotisk. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ah, det var jer med trampolinen... Boede der en lidt rødhåret pige i jeres camp?

In our memories
Brugeravatar

John Doe skrev:
Ah, det var jer med trampolinen... Boede der en lidt rødhåret pige i jeres camp?

Ikke nogen, jeg ville kalde rødhårede. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmm.. Nå okay, hun blev bare ved med at spørge min ven om han ikke ville være nøgen..

Men jeg stiller altså lige Cubbes spørgsmål igen, hvor satos blev I af? Jeg kom ganske vidst 15 minutter for sent, men alligevel.. Kunne ikke se nogen store grupper eller noget..

In our memories
Brugeravatar

John Doe skrev:
Hmm.. Nå okay, hun blev bare ved med at spørge min ven om han ikke ville være nøgen..

Men jeg stiller altså lige Cubbes spørgsmål igen, hvor satos blev I af? Jeg kom ganske vidst 15 minutter for sent, men alligevel.. Kunne ikke se nogen store grupper eller noget..

Så har det helt sikkert været en fra lejren... Men der var også mange gæster hele tiden jo.

Gruppen flyttede sig ca. 15-20 meter væk fra trappen og sad ned. Efter noget (ikke så lang) tid gik vi et godt stykke væk derfra, over under en pavillon, med Jago som gruppeleder med kongekrone på hovedet og scepter i hånden stikkende op i luften. I må være kommet mindst et kvarter for sent, hvis ikke I har set os.

Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Super fedt der kom så mange til mødet :)
Var ham med den pink hat 8)
Vi ses til næste år!

Medlem

fuck man den eneste jeg kunne finde var cubensis. Jeg rendte rundt i bar overkrop og badebukser og med en fløjte om halsen.
men det er den bedste roskilde jeg nogensinde har været til!!!!!!
fuck hvor var det sindsygt at være til slayer og judas priest i moshpit :twisted: og at rave rundt til ATK og fedde le grand og chemical brothers.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]