Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Er der nogen der kan anbefale nogle gode stener stoffer ud over :

Hash, Kava, baldrian (heroin, nej det skal jeg nok lade være med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Dårlig standard skal nok gøre dig stenet, hvad med GHB eller GAB???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Sgu da også Ketamin, og så vidt jeg kunne læse Passions blomst og katte urt ?

GHB hvordan virker det på en helt præcist, har fået oplyst det virker en smugle som alkohol, og det bliver jeg sgu ikke stenet af bare fuld *GG*

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Nåh ja ok, hvordan definerer du forskellen på stenet og afslappet???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvis du slet ikke vil ind i opiat gruppen har jeg ikke nogle umiddle´bare foreslag, men eller skulle codeinphosfat vist være alt for godt (jfr. Bandillerens AMT rapport)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
og hvor får man så lige fat i det? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg vil helt klart sige hash er det ultimative af alle stoffer. Mig og et par venner har røget for 600kr af stadens hash og skunk i dag =).
Smøger er også dejligt afslappende.
Venlig hilsen
Fråder

Stesolider, Imovane, Ronaler, Ketoganer, Ren Morfin, Tamgetes(tror jeg det hedder) snif dem og slam, steneren, grineren, juhuuu

Men medicin er farligt, for din hjerne, men det er herreskægt!

man bliver SÅ ligeglad!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har en veninde der for nyligt er blevet indlagt på den lukkede (Nordvang) pga. skizofreni og selvmordstanker forsaget af medicin-downers... FYI!

Hun har ligget en del i spændetrøje også...

SÅ ER DET DET DER ER GALT MED MIG, SKAMMA WAKKA KAN, EHHH, COMPRENDE, øeh, shiart, forkert sted, øeh, men det er en god stener, man skal bare ikke gøre det hver dag, vel?

eller osse så skal man, nej, så ender man i stolen , trøjen bukserne og tremmerne, helt fortabt af en skjaldet skumler som bakser fenodids med skralpuslasere.

I SAY TO YOU - HEY MY FRIEND, WE WILL BE ABLE TO WORK TOGETHER, WE WILL BE ABLE TO WAVE TOGETHER, WE WILL BE ABLE TO STRUGGLE TOGETHER, WE WILL BE ABLE TO GO TO JAIL TOGETHER, WE WILL BE ABLE TO STAND UP AND FIGHT FOR FREEDOM TOGETHER!

ARRRRRRGH DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM.

Klart medicin er usundt hvis man er rask.

BTW: er der nogle der har nogle stesolider *lol*

PRØV OPIUM!

Eller ryg noget coke!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg mindes engang hvor EGOs beskeder gav mening... Ak, det var tider [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Lad de syge tage deres medicin og junkierne deres junk, jeg holder mig til den fede hvad downers angår. Den har aldrig skuffet og altid virket =).
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Tjaaah EGO har den særlige evner at han kan lukke alt ude når der kører techno og trance... åbenbart har han glemt at genstarte maskinen efter sidste party [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

BTW fed fest!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det heder Temgesic EGO,og er et sjovt opiat.
Jeg elsker også opioider,alt for meget,men heldigvis har jeg en forstående læge(!)
Opiater styrer(og cannabis)!

Ja kapz det var en fed fest, ved ikke om du var vågen da jeg satte goa på, fordi jeg ved at jeg dansede i laaaang tid, og igår var jeg bare oppe og køre over at min net virkede igen, så blev jeg lidt naturlig serotonin høj, hammer fedt, hæ!

Gonzo-- tak for rettelsen, jeg har aldrig set pakken/glasset så jeg aner ikke hvordan det staves, men det gør jeg nu, lækkert!

Og de er skægge,

Og ja stener stoffer/ ryg noget coke, det er den vildeste stener!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@EGO> Bliver du stenet af at ryge coke? Jeg har aldrig prøvet det, men at sniffe coke gør mig i hvert fald ikke stenet. Freebaser du det før du ryger det?
Kodein giver en behagelig, varm, stenet følelse i hele kroppen, men det er en af de ting jeg anser for at være pænt vanedannende.
GHB virker afslappende og opstemmende. Jeg synes ikke at det minder specielt meget om alkohol. Mere som jeg forestiller mig at en stor dosis Valium ville være. Meget behageligt. Men hvis man har meget af det, kan det også nemt blive en vane...

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
du kunne sku da også bare sætte en flim på det virker sku da og det er bare lidt dyret det koster 25 kr for en flim der varer i 2 timer he he he

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dopestar: Når jeg ryger coke er det som om at min hjerne forlader dette "realm" og befinder sig et helt andet sted, min krop bliver helt numb og jeg får det så kanon stenet afslappet, ikke sådan ligge og stene, men gå rundt og være stenet, syntes squ at det er fedt nok. Nej jeg freebaser det ikke først, jeg ryger det bare, i en J eller oveni et bonghoved.

Men korrekt Coke virker totalt smækpå når man sniffer det, og det kan jo ikke sammenlignes med amf, idet at coke bedøver din krop temmelig meget, men giver et ufatteligt psyksisk smæk på, ikke som amf der giver fysisk smæk på og en glad fornemmelse i kraniet, coke bliver man ond af, ond på en god måde!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du leder efter et af de der,ahhhh hvor har jeg det bare godt,er der mange i opiat gruppen.Du skal så bare huske,at lang tids brug,gør at din krop vænner sig til stoffet,så du bliver dårlig,hvis du ikke får det.
Men når det er sagt,vil jeg gerne tilføje,at blive afhængig af opiater(hvis vi lige ser bort fra Heroin),er faktisk ikke så let.
Et par rigtig gode er Ketogan, (ta 2-3 tableter),eller Codeinfosfat,(der er en fed extraktions teknik på Erowid),for at komme paracetamol og Aspirin til livs,men selfølgelig ren Morfin er altid godt,men sværere at finde.
Bare husk,det er stærke sager,og man kan få et latent problem,hen af vejen,men jeg må tilstå,at jeg har et blødt punkt med opioider. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Et OK alternativ er: 50 G skullcap som the med sukker (det smager sgu ligefrem godt!!!)
drik det og chilllll foran fjerneren eller....!
Dr-D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]