Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Prag
Medlem

Hej,

Jeg skal til prag her snart, og har 2 spørgsmål:

1. Hvor mange cigaretter må man have med hjem i flyet?

2. Er det muligt at få våben fra det gule marked med hjem i flyet? Jeg er ikke voldelig på nogen måde, og har ikke tænkt mig at bruge våbene, mere fordi man kan få nogle ret spændene ting dernede synes jeg :)

På forhånd tak

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg kender ikke noget til cigaretter, men lad være med at tage våben med i flyet. Osse selvom det bare er dummy våben, eller fusere.

Du kan forvente mange timers ubehageligt forhør skulle du alligevel prøve at tage det med i flyet.

EDIT, våben markedet i prag er iøvrigt ganske overvældende.
Check overskudslagre ud, de er fyldt med gamle AK-47'ere og fucking rocket launchers.

Min storebror havde en blandt andet sådan en rocket launcher og en masse røg granater fra anden verdenskrig med derfra engang.

Det var iøvrigt i bil, så der var det lidt nemmere at få med.

Tolderne ved grænsen er iøvrigt heller ikke rare, man skal passe lidt på, ellers tilbageholder de dig.

Jeg blev engang tilbage holdt ved grænsen fordi de ikke troede på jeg hed Rasmus. Det gik nogenlunde sådan her:

Tolder: Name?
Mig: Rasmus.
Tolder. NAME?
Tolder: NAME? FFS!

Og så blev jeg slæbt til afhøring.

Du finder iøvrigt ikke nogen våben der virker ret nemt i Prag. Men det er vel heller ikke det man er ude efter?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

random skrev:
Jeg kender ikke noget til cigaretter, men lad være med at tage våben med i flyet. Osse selvom det bare er dummy våben, eller fusere.

Du kan forvente mange timers ubehageligt forhør skulle du alligevel prøve at tage det med i flyet.

Check overskudslagre ud, de er fyldt med gamle AK-47'ere og fucking rocket launchers.

Min storebror havde en blandt andet sådan en rocket launcher og en masse røg granater fra anden verdenskrig med derfra engang.

Tolderne ved grænsen er iøvrigt heller ikke rare, man skal passe lidt på, ellers tilbageholder de dig.

Jeg blev engang tilbage holdt ved grænsen fordi de ikke troede på jeg hed Rasmus. Det gik nogenlunde sådan her:

Tolder. NAME?

Du finder iøvrigt ikke nogen våben der virker ret nemt i Prag. Men det er vel heller ikke det man er ude efter?

Lol en retarderet tolder. Hvad foregik der så til afhøringen? :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
random skrev:

Tolder. NAME?

Fucking Rocket Launcher ligefrem? Altså en rocket launcher der samtidigt boller én? Tja.. Hvorfor ikke? Vi kunne kalde det en FRL!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
random skrev:

Det er da netop det man finder, en masse våben der virker.. knive, køller og den slags virker vel fint nok, også der.. men deruover har man så ik noget at bruge skidtet til jo.. tasers kan man garanteret og finde i læssevis på markedet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Du kan finde de vilde slangebøsser på det gule marked - og vaskeægte Absinth!

Billede
Billede

De to varer komplimenterer btw hinanden bedre end du umiddelbart ku forestille dig i din vildeste fantasi!

Titel:
Medlem

okay, så tror jeg at jeg dropper de våben der. øv..

Men er der slet ingen der ved noget om cigaretterne? Vil gerne vide hvor mange jeg må smide ned i min kuffert ^^

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Spørg en tolder...
- eller arto

Dette er et psykedelia.dk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
banisteriopsis skrev:
Spørg en tolder...
- eller arto

Dette er et psykedelia.dk

nej. det er psychedelia.dk

ud over det, det her er generel forum?!.. hvad fanden skal vi ellers snakke om, ende alle mulige ligegyldige ting der sker i folks liv?.. giver nogen gode diskussioner, samt information om div. ligegyldige ting man så kan vide senere i livet ? og eventuelt bruge? hvis man er yderst heldig..

- ud over det skal det siges, det meste af den absinth de har i prag, ikke indeholder malurt/thujoin.. men bare er sprut med mange procenter.. hvilket også gør dig ret fucked!

og våben?.. er det det værd?.. ikke noget du kan bruge, vil bruge, har grund til at bruge? og du udsætter dig selv for bødefare der er ret store.. men du kan da sagtens hive dem med hjem.. - ud over det, nu leger du med narko?.. så er der en relativ sandsynlighed for at politiet en dag banker på din dør og siger "LUK OP!".. hvis de finder våbene der, gir de også bøde... og er ikke behagelige på straffeattesten.. - såeh.. hvorfor?

og cigaretter?.. dnu, jeg blev ikke checked, men hev da lidt med hjem... hold dig fra sårn nogen sorte pakker med dødningehoveder på.. pakkerne ser totalt hardcore ud, og smøgerne smager af komøg :roll: :roll: :roll:

Random: det var da også en flabet ting af dig at sige!.. tsk tsk tsk.. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hvis du endelig vil ha våben med hjem så tag ikke flyruten, men tog :)
smøger, der er der nogen std eu-regler du kan googel dig til

Titel:
BryGs skrev:
okay, så tror jeg at jeg dropper de våben der. øv..

Men er der slet ingen der ved noget om cigaretterne? Vil gerne vide hvor mange jeg må smide ned i min kuffert ^^

Det kan du sagtens få at vide i lufthavnen :) Men vil sige at min bror fik en kastestjerne med hjem fra tyrkiet og jeg har fået cs-gas med hjem fra paris. Dog tror jeg der er meget med kontrol efter våben når man kommer fra prag så synes ikke du skal tage chancen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Prag ligger i EU hvis jeg ikke er helt galt på den, så du kan ikke købe smøger tax-free i lufthavnen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan ikke få Tax frie smøger, blev helt overrasket over at jeg ikke kunne få blot 2 katoner smøger hjem fra athen fordi jeg boede i EU :cry:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
det her er generel forum?!.. hvad fanden skal vi ellers snakke om, ende alle mulige ligegyldige ting der sker i folks liv?.. giver nogen gode diskussioner, samt information om div. ligegyldige ting man så kan vide senere i livet ? og eventuelt bruge? hvis man er yderst heldig..

Ja præcis, dette er - Generel diskussion:
Dette forum bruges til alt andet, der ikke har noget med de andre forums at gøre, ligefra planlægning af ture til musik.

Er det dette forum I savner???: Fuck, hvor er jeg blæst:
Har du gakkede indfald, sjove idéer, underlige tanker, eller mangler du bare et sted at skrive noget i din lammert, så er dette stedet!

Hvis ikke, som du skriver, at du ved hvad I ellers kan snakke om (udover "ligegyldige ting")
så ku´I måske bruge tiden herinde til at surfe lidt rundt og LÆSE og LÆRE?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
banisteriopsis skrev:
spiffeh skrev:
det her er generel forum?!.. hvad fanden skal vi ellers snakke om, ende alle mulige ligegyldige ting der sker i folks liv?.. giver nogen gode diskussioner, samt information om div. ligegyldige ting man så kan vide senere i livet ? og eventuelt bruge? hvis man er yderst heldig..

Dette forum bruges til alt andet, der ikke har noget med de andre forums at gøre, ligefra planlægning af ture til musik.

Har du gakkede indfald, sjove idéer, underlige tanker, eller mangler du bare et sted at skrive noget i din lammert, så er dette stedet!

Hvis ikke, som du skriver, at du ved hvad I ellers kan snakke om (udover "ligegyldige ting")

hvad skal dette forum så indholde?.. og vil du kalde spørgsmål vedrørende europas grænse/importlove som "gakkede indfald, sjove ideer, underlige tanker, noget du skriver i din lammert" ?

ud over det, har der været spørgsmål ala det her oppe et utal af gange, uden folk har brokket sig.. så.. clap ya hands and get ya self togææther!

- kunne man få en mod til at slette mine og banasitis posts i dette indlæg? det er meget offtopixxx

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
banisteriopsis skrev:

slap dog af . der bliver stillet nogle spørgsmål i generelt forum. værre er det vel heller ikke?

Titel:
Medlem

banisteropsis, jeg er ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne med min tråd.. :|

Anyway, fandt det her link: http://www.novair.net/dk/channel2/chann ... -lande.htm

Er det fra EU-land til EU-land? Altså vil det sige at jeg kan hive 800 cigaretter med tilbage til danmark?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

ja

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

hvis du vil have et våben med hjem, så tag bus eller tog.
jeg fik et knojern med hjem fra prag i bus, har dog ikke tænkt mig at bruge det, det er bare til pynt

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Proletar skrev:
hvis du vil have et våben med hjem, så tag bus eller tog.
jeg fik et knojern med hjem fra prag i bus, har dog ikke tænkt mig at bruge det, det er bare til pynt

Det er IMO ret latterligt at tage våben med hjem. Det koster 3-5000 spir at blive knaldet for ulovlig våbenbesiddelse første gang, så hvis man ikke skal bruge sit våben til noget, så er det en ret stor risiko at tage.

Desuden er det ret plat at synes at det er fedt at have våben derhjemme. Hvor gammel er man så? 12 år?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]