Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
http://ekstrabladet.dk/112/article319126.ece

EB har en artikel hvor de mener at barer blander noget i drinks så man ikke føler sig fuld. Men hvilket stof er der tale om?

Mit bedste bud er koffein da det er en kendt sag at hvis man drikker en masse red bull er det ingen sag at drikke igennem - og sådan har det altid været på ungdomsdrukferier.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Tjae jeg ved nu ikke rigtig, de eneste stoffer som jeg synes passer til beskrivelsen er stimulanter som amfetamin osv. De har alle sammen en kraftig og bitter medicinsmag som de fleste nok burde bemærke hvis det var i deres drinks. Selvfølgelig hvis det er i små nok koncentrationer, folk er tæske stive i forvejen eller de holder sig til gin and tonic kan det godt gå ubemærket hen, men hele historien lyder mest af alt som: ung person prøver god uncutted østeuropæisk meth, tror han er king of the world, drikker alt for meget og ryger en tur til udpumpning. Da lægen spørger om han har taget noget undskylder han sig med at nogen må have puttet noget i hans drinks.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
eller og¨å putter de noget i fra barens side... hmmm.. for at.. hmm.. hvor er den røde tråd??.. JEG HAR DET!! at SÆLGE mere :shock:

mamma mia. det er sikkert derfor de sælger det så pisse dyrt! for at dække over udgifterne til amf!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
fuck hvor er de til grin de unge fyre... putter noget i isterningerne? :shock:

den er godt nok ny for mit vedkommende... tror jeg vil kræve ekstra isterninger fremover når jeg tager til bal...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
waggafnipsen skrev:
fuck hvor er de til grin de unge fyre... putter noget i isterningerne? :shock:

den er godt nok ny for mit vedkommende... tror jeg vil kræve ekstra isterninger fremover når jeg tager til bal...

I så fald har det ingen effekt på mig, min drink er langt væk i mit svælg før isterningerne når at smelte.... :roll:

Titel: til grin?
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Haaah .. ja det er sku til grin .. ^^ nåååh ja..... isterningerne? det er det jo helt sikkert............ IKKE ! ..

Og som blev sagt før , så tror jeg sku bare de tager en go uncuttet substans som de ikke er vant til :D

Titel: til grin?
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Haaah .. ja det er sku til grin .. ^^ nåååh ja..... isterningerne? det er det jo helt sikkert............ IKKE ! ..

Og som blev sagt før , så tror jeg sku bare de tager en go uncuttet substans som de ikke er vant til :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Well jeg ved ikke hvad de blander i, men det eneste jeg kan komme på, er da amfetamin ?..

PS. det skal lige siges at det var en af mine meget gode venner der døde i bulgarien :'(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
@Sway:
Kondolerer

Jeg synes at Sunny Beach har været rammen om nogle højst ubehagelige episoder på det sidste. Jeg har ellers kun hørt godt om det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Typisk skal der et amfetamin til at slå en alkohol rus ned(skjule). Stoffet vil kunne blive sporet i kroppen, i en 4-5 dage, hvis ikke mere. Så det burde ikke være noget problem at finde ud af.

Titel:
Flueknepper kongen

Det kunne være tusind ting - mesocarb, phenylefrin, etc.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
VandCohol?

opblandet .evt vodka, med vand, så man "føler" man kan drikke mere end normalt. ??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Champost skrev:
VandCohol?

opblandet .evt vodka, med vand, så man "føler" man kan drikke mere end normalt. ??

Så vil man jo ikke ryge til udpumpning.
Jeg tror det er ren placebo effekt skabt af hjernen og adrenalinen. Man kan sagtens føle sig king of the world, kun på sprut. Hvilket let kunne ende ud i udpumpning og dødsfald. Jeg er selv besvimet en enkelt gang pga for meget sprut. Men gud hvor var det fedt indtil det skete.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Sway - Kondolerer. :(

Er der nogle der har fundet ud af om fyren egentlig selv har taget nogle stoffer?

eller ved du, Sway, om han var en som tog nogle stoffer?
- Hvis jeg må tillade mig at spørge sådan.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
MB skrev:
http://ekstrabladet.dk/112/article319126.ece

EB har en artikel hvor de mener at barer blander noget i drinks så man ikke føler sig fuld. Men hvilket stof er der tale om?

Mit bedste bud er koffein da det er en kendt sag at hvis man drikker en masse red bull er det ingen sag at drikke igennem - og sådan har det altid været på ungdomsdrukferier.

Okay, jeg har ellers ikke noget problem med at blive fuld, naar jeg drikker Red Bull, og har da heller aldrig hoert mine venner klage. Saa jeg betvivler at det skulle vaere en kendt sag, at man kan drikke markant mere, hvis bare man indtager lidt koffein. (Meth)amfetamin derimod er en helt anden sag.

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hey kogeren.. Selvfølgelig må du det . Nej, tror virkelig ikke at han (ind)tog stoffer, fordi han er fra min "gode" tid da jeg gik på gymnasiet.. Og ironisk nok var han ikke den der festede mest ^^..

Alkohol er pisse usundt, derfor tager jeg stoffer ^^ / ej ok.. kunne bare ikke lade vær

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, ja kender godt den slags, og så er det rimeligt underligt at det sker for ham, og ikke en af dem så brænder totalt af dernede.. Hvis man kan sige det sådan..

Men det er sørgeligt..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg synes koffein kan give mig en mere "overskuelig" fuldhed, med følelsen af at have mere kontrol over mig selv, men jeg synes absolut ikke, at jeg kan drikke mere.

@ Kogeren & Sway

I mine øjne er det da aldrig dem, der fester mest igennem, som går under. Det er altid den forsigtige, lidt mindre vilde person, der så endelig slår sig løs, som går helt ned med flaget, for de kender ikke deres egne grænser, og kan ikke styre deres brandert.

Titel: ..
Medlem

@Sway - kondolerer . :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Jeg synes koffein kan give mig en mere "overskuelig" fuldhed, med følelsen af at have mere kontrol over mig selv, men jeg synes absolut ikke, at jeg kan drikke mere.

@ Kogeren & Sway

I mine øjne er det da aldrig dem, der fester mest igennem, som går under. Det er altid den forsigtige, lidt mindre vilde person, der så endelig slår sig løs, som går helt ned med flaget, for de kender ikke deres egne grænser, og kan ikke styre deres brandert.

Ja, det har du ret i! PLUS, de der weekendsblæsere, som bare brænder fuldstændig sammen på K3e3eX hver fredag-lørdag.
Og hvis han nu var sådan en, så var det jo meget typisk at det gik galt.
Correct me if i'm wrong.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]