forstår nu godt hvad i alle sammen mener....
men hey jeg er i live, og den mesk var sgu hyggelig nok

vi blev sgu gode venner!
oversigt.første gang.Mig og min ven som jeg tripped med. Vi lå i køen til indgangen og havde siddet og røget et par joint´s og drukket lidt øl og bar slappet af og nydt det gode vejr. Vi havde slået vores telt halvt op så vi havde lidt læ og så vi kunne være sån lidt alene. Skal lige siges at på det tidspunkt var der ik så mange mennesker der lå i kø. Vi blev enige om at vi ville tage en lille dosis mesk, og jah, det gjorde vi så imens vi lå inde under teltet, 1-2 timer efter vi havde ligget der inde og indtaget mesken, kigged vi op og så var der mennesker over ALT! lidt skræmmende til at starte med indtil der var 4 røvstive svenske tøser som råbte
HEJ! og begyndte at spørge om vi var bøsser

og så flækked vi begge af grin, og de næste 4-5 timer hvor vi vented på at vi kunne stille os ind i køen sad vi bar og snakkede med en masse folk og røg et par joint´s og hygged med at kigge op i himmelen og se lys over alt, min ven sagde at han så ildfluer over alt, hvorimod jeg kigged op på himmelen og så på stjernene og lagde specielt mærke til nordstjeren som ver rigtig flot og rundt om den var der små eksplotioner som om at der var små stjerner der sprang.
efter et stykke tid kunne vi så pakke vores ting og stille os op i kø hvilket nok var det værste af hele mesk trippet. vi stod som sild i en tønne med vores røvtunge tasker og telt osv, og folk skubbed at pressed til alle sider, og man følte sig utrolig klæmt! men det var alligevel super fedt, da vi havde set det hele som en mission hvor vi skulle overleve og komme ind på pladsen, og hvor hver skridt vi kom tættere på vores bånd jo bedre fik vi det. Da vi så kom hen og fik vores bånd var vores smil størrer end noget andet! og vi kom ind i en lille indhegning hvor vi skulle være til kl. 8 om morgen.
vi satte ingen vores telt halvt op, og lå og røg et par joints, og snakked med en masse folk som vi mødte. Senere var der en gut der kom hen til os og spurgte om vi var friske på at vælte hegnet kl. 4 så vi kunne komme tidligere ind. og da vi fortalte at vi var friske på det men måske ikke istand til det eftersom at vi var på mesk, så sagde han at det var forståeligt, og begyndte at fortælle os en masse om da han havde prøvet mesk. super fedt!
kl. 4! var vi begge faldet halvt i søvn og blev pludseligt vækket af en svensker der skreg
"VI VÆLTER HEGNET NUUUU!" og vi fik et kæmpe shock og rejste os op og begyndte at pakke vores ting sammen, det eneste problem var bare at der hvor de havde væltet hegnet var lige der hvor vi lå, FUCK! så imens vi prøvede at pakke vores ting blev vi løbet ned af en mil. mennesker. men hey! vi overlevede og kom op og begyndte at løbe! det eneste problem der var bar at, sigtbarheden var ca. 3-4 meter og vi havde INGEN ide om hvor vi skulle hen og hvor vi var, men vi kom frem til et spot og begyndte at sætte vores telt op. og lagde os til at sove...
De andre tripResten af vores trip tog vi forskudt over ugen, og passed godt på hinanden, vi kom dog isnak med vores naboer som godt nok fra fra aarhuuuuussss og så et par tøser fra odense..
men de trippps jeg havde, der så jeg graf i skyerne, altså sån at de skyer der var blev formet til graf, og svævede rundt! super fedt... og jeg så også graf glide op og ned af mine bukser rigtig fedt at se...
min ven derimod så ingen skyer, han sagde at hele himmelen blev til en stor blå farve, så alt fadede ind i hinanden, og vi så begge en masse ildfluer...
KONKLUSIONalt i alt var vi ikke blevet skræmt af mesken, men havde derimod fået en god og positiv oplevelse ud af det... men om vi skal prøve det igen... det må tiden jo vise.. men so far, holder vi os til joint´s!

(skal lige siges, at dagene op til roskilde var jeg ved at sige fra over for mesken, men efter vi begge havde læst en masse om det, og vi havde fået 5 TÆTTE venner til at passe på os følte jeg at det skulle prøves)