Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
har anskaffet mig 25 g Peruvian Torch ... men har hørt af mange folk at det smager ultra hæsligt!??

så inden jeg indtager det og kaster det op igen og derved intet indtager..

hvad kan jeg så gøre for at lindre smagen?? nogle gode råd (det skal dog kunne være brugbart på roskilde, altså inde i et telt.)

-Wist

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... Lad nu vær med at prøve nye rusmidler på festivaller, meskalin er lige så kraftigt som LSD - med mindre du har gode erfaringer med den slags, så tænk grundigt over det..

Og det eneste du kan gøre for at få det lettere ned, er at bruge ali's kogeopskrift, hvor du skal koge det mange gange om og om igen.. - du må godt låne min trangia hvis det er - men kan du ikke gøre i et telt.

Men, tænk dig nu om... psychedelika+fulde mennesker er ikke altid en god kombo.. ryg en pibe tobak og drik en varm dåsebajer..

her er link: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... i+meskalin

Men wist.. tænk dig nu godt og grundigt om.. - lyder somom du fucker lidt for meget med tingene

erhm, skal ydermere siges at næsten alle knækker sig af meskalin.. - og et festival er ikke det lækreste sted at skulle gøre dette...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

forstår skam godt hvad du mener.. men mig og min vens plan er at starte inde i et telt.. hvor vi har en ven (ædro og upåvirket) som holder øje med os.
det blir ik sån at vi tager alle 25 g. og så drøner ned til den første koncert! nej nej slet ik!

men har hørt det om at koge det, men er det sån at man bar kan bixe det sammen der hjemme, evt. smide det i en dunk, flaske etc. og så fryse det ned, og når tid er så hive det med på festival og indtage det der???

Titel:
Flueknepper kongen

Meskalin er ikke aktivt i små doser, man skal ligesom nå til en tærskelsdosis inden der sker noget.

Drop det på festival, ryg en pind hvis bølgerne går højt, især nu du ikke har prøvet det før.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

wist skrev:
forstår skam godt hvad du mener.. men mig og min vens plan er at starte inde i et telt.. hvor vi har en ven (ædro og upåvirket) som holder øje med os.
det blir ik sån at vi tager alle 25 g. og så drøner ned til den første koncert! nej nej slet ik!

først og fremmest, så held og lykke med at gå til koncert på meskalin.. folk foretrækker af en eller anden sjov grund at ligge ned. - gæt selv hvorfor?

- desuden er meskalin slet ikke aktiv i små dosiser, så det er endten eller...

må jeg høre hvilke andre psychedelika du har prøvet siden du føler dig parat til meskalin på et festival?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Spiffeh said it. Det er ikke værd at prøve et nyt stof på et festival, og så endda et psykedelia. Meskalin er kraftigt, og det smager forfærdeligt. Mine venner drak noget afkog jeg havde lavet, og en af dem fik en kraftig hvid farve i ansigtet, hvilket virkelig signalerer kvalme.

Men bort set fra det, så er en festival et støjende miljø, dvs. dumme, fulde svenskere som råber og skaver sig, hvilket i sig selv kan virke som en katalysator for et bad trip, men du har ingen reel mulighed for at komme væk, og det i sig selv kan virke irriterende.

Gem meskalin til en smuk sommerdag, hvor dig og dine venner har masser af overskud og har hele haven for jer selv ;)

Og en anden ting. Jeg er selv ret rutineret med svampe, og til trods for det, så er jeg i tvivl om, hvorvidt det er værd at tage et svampe-trip på festivallen. Overvejer at gemme dem til de kommende uger efter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:

Og en anden ting. Jeg er selv ret rutineret med svampe, og til trods for det, så er jeg i tvivl om, hvorvidt det er værd at tage et svampe-trip på festivallen. Overvejer at gemme dem til de kommende uger efter.

jeg overvejer også stadig svampene... - men det er altså heller ikke det samme.. :)

tror dog, hvis man abselut vil trippe på et festival at noet i stil af 2c-b ville passe bedst.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

damn.... følte mig nu ellers lidt klar på det... men efter den her lille omgang.... føler jeg sgu at jeg bør trække mig tilbage :(

men spiffeh... har dog kun holdt mig til THC'en so far.... og self alcohol...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

wist skrev:
damn.... følte mig nu ellers lidt klar på det... men efter den her lille omgang.... føler jeg sgu at jeg bør trække mig tilbage :(

men spiffeh... har dog kun holdt mig til THC'en so far.... og self alcohol...

så er meskalin nok ikke det du søger lige nu.. - 2c-b eller psilocybinsvampe er nok en god start :)

-

Titel:
Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
2c-b eller psilocybinsvampe er nok en god start

hmm lyder nu mere tiltrækkende, eftersom at jeg er helt ny på market hva angår alle psy. stoffer! har kun min viden inden for THC'ens verden.

har du evt. andre stoffer som kan være en "god" :P start for nybegyndere???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

wist skrev:

Ketamin - det er en virkelig god start synes jeg -

Jørgen lumbye siger dog at ecstasy/mdma og 2c-b er det mildeste - men vil gå ud fra at du ikke kan få fat i nogen af de her ting..

Ellers er der dxm- men jeg synes det lyder halvklamt..

om ikke andet er der psyller til efteråret ;)

Titel:
Medlem

DXM er lidt kvalmende og nogle siger de får kløe af det... men prøv det.. virker som en underlig nikotin/alkoholrus i starten..... men pludselig bevæger gulvet sig :D

Så fra et HR-synspunkt kan jeg anbefale det i stedet for at lede efter ulovlige stoffer ;) ;) ;) ;) ...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
spiffeh skrev:
wist skrev:

Der vil jeg så sige, at jeg ikke synes ketamin egner sig til en førstegangstripper. For mig var ketamin en fed og meget anderledes oplevelse, men det kan samtidig også være meget intenst og mærkeligt.
Tror nu mere, at svampe er egnet til en der ikke har trippet før. Det er i hvertfald hvad min personlige erfaring siger mig.

Titel:
Flueknepper kongen

Elektra skrev:
spiffeh skrev:
wist skrev:

Der vil jeg så sige, at jeg ikke synes ketamin egner sig til en førstegangstripper. For mig var ketamin en fed og meget anderledes oplevelse, men det kan samtidig også være meget intenst og mærkeligt.
Tror nu mere, at svampe er egnet til en der ikke har trippet før. Det er i hvertfald hvad min personlige erfaring siger mig.

På ingen måde nej.

Ketamin er for mig noget, hvor at man bliver skudt af sted. Hurtigt. Svampe har man stadig følelser af frygt, osv. som man kan få det dårligt af. Det er der IMO ikke plads til på Ketamin.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Levose skrev:
Elektra skrev:
spiffeh skrev:
wist skrev:

På ingen måde nej.

Ketamin er for mig noget, hvor at man bliver skudt af sted. Hurtigt. Svampe har man stadig følelser af frygt, osv. som man kan få det dårligt af. Det er der IMO ikke plads til på Ketamin.

True that! Men ketamin er/kan være en meget voldsom oplevelse. Men ja, det er 2 forskellige substanser og 2 forskellige virkninger. Det afhænger nok af hvilken rus man søger, og hvordan man er som person mht. hvilket stof der er det bedste "begynder-stof" :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

well - jeg har taget en liidt ketamin igennem tiden.. og har aldrig prøvet at badtrippe - har oplevet frygt.. jeg husker de mest frygtsomme(rettere sagt underlige) 15-20 sekunder, hvor jeg står og har glemt hvor, hvad og hvem jeg er... men du glemmer det så hurtigt igen, fordi du er for disorienteret til at holde tråden..
- derfor kan det godt være dårlig HR at redosere på ketamin.. hvis jeg dog bare lærte det.

desuden, hvis at han virkelig synes at trippe er noget dårligt noget, så vare ketakatten sq ikke lige så lang tid som svampene... og laangt fra lige så lang tid som meskalinen :)

men ja, wist - gå efter de ulovlige... de sundere for dig, så længe du ikke bliver nuppet med dem... ironisk nok.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

så... kom der sgu lidt peruvian torch i lommen :twisted:

smider lige en rapport/status når jeg kommer hjem fra roskilde

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
wist skrev:
så... kom der sgu lidt peruvian torch i lommen :twisted:

Knæk og bræk.

Du lyttede ikke, så må vi se hvordan det går. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:

Knæk og bræk.

Du lyttede ikke, så må vi se hvordan det går. :)[/quote]

rigtig nok =) men hey... skal prøves...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stadig vildt dumt at gøre det til Roskilde.
Wist, det er jo kun for din egen skyld.
Vent til efter Roskilde?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]