Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

hey folkens.

Hver gang jeg har haft taget Ecstasy har det hver gang været sådan at jeg har følt at nogle har prøvet og ødelægge mit trip. Det ender så altid med jeg går hen og og fortæller dem de ikke skal fucke med mig eller dem jeg blæser med. Det sindsyge er de ikke har gjort noget.

F.eks. Jeg blæser med 3 venner, vi beslutter os at gå ned på tanken og købe noget at drikke, på vejen mod tanken møder vi nogle fyrer, De går så på den anden side af vejen.
Jeg er godt blæst og inde i mit hoved kommer jeg frem til de prøver og ødelægge mit trip. Ved ikke hvorfor, de går bare forbi på den anden side af gaden, gør intet siger intet, jeg vælger så at gå hen til dem og de er 5, jeg går så op i hoved på den ene af dem, og fortæller ham han ikke skal spille smart. Jeg begynder og skubbe ham og slå ud efter ham, mine venner stopper det så, og de drenge løber.

Er der nogle af jer der har prøvet hvor i føler nogle ødelægger jeres trip? eller hver gang ligesom mig? for det føles som om man bare må gøre noget ved det.

Det er begynd og blive lidt neder for det hver gang.
Kan det have noget og gøre med pillerne ( har kun haft taget gule damer og blå damer ) eller er min hjerne bare fucket på det?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hold dig fra MDMA/ecstasy af en eller anden sær grund bliver du åbenbart et røvhul på det. Alle jeg kender der tager MDMA bliver altid kærlige og omsorgsfulde så det virker underligt.

Men når det nu er sådan at du ved du bliver sådan så der jo ikke andet at gøre end at lade vær at tage det

Titel:
Dedikeret medlem

jeg har prøvet begge de piller du omtaler og jeg tror ik det er pillerne der fejler noget, undskyld sproget. tror bare du skal holde dig fra det måske

Titel:
Medlem

ttja, altså det skal lige siges jeg for det måske sådan 1 gang på 1 aften, resten af aftenen er lykke, og trip. og jeg bliver også totalt kærlig overfor mine venner, det er slet ikke det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Og? Når nu du VED du bliver sådan så er det da både svinsk og uansvarligt over for dine medmennekser at gøre det alligevel IMO

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det kaldes paranoia min ven... Har også engang prøvet at være i byen på ukendt kiks hvor jeg troede at der var en gruppe folk der sad og bagtalte mig på det groveste, det endte også med at jeg, dog meget høfligt, spurgte dem hvorfor de sad og snakkede om mig og selv da de forklarede at de intet havde sagt om mig troede jeg at de løj for mig...

Det var først dagen efter at jeg kunne se at det var noget jeg selv havde skruet sammen oppe i min psykotiske skal...

Hvis jeg kunne ville gerne levere en undskyldning til dem, for det må da være rimelig ubehageligt at blive antastet af en sådan psykose med pupiller så store som møllehjul...

Har efter det spist flere kiks uden at få lignende tanker, men man skal sgu passe på med de kiks, tror ikke at det kunne ske på ren MDMA!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
STOP STOP STOP!

Andet kan man vist ik sige til det.. Det er jo aldrig til at vide hvad der pludselig kan ske en dag!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor tit tager du piller bass-34?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg er ret sikker på, at jeg i en tidligere tråd har frarådt dig yderligere eksperimenter med stoffer.. Det vil jeg så gøre igen. Det er simpelthen for dumt du bliver ved...

Min vurdering i sidste tråd var, at det kun var dig selv det gik udover, Men nu er der jo så kommet en ny variable med ind i regnestykket.

Efter min mening er det uansvarligt og direkte frastødende, at du velvidende effekten, bliver ved med at rende rundt påvirket af noget der gør dig voldelig og er grund til, at du overfalder andre - eller forsøger.

Jeg håber virkelig du stopper nu, hvis ikke du gør, så håber jeg for guds skyld, at den næste du går amok på sender dig en tur på hospitalet med, forhåbentlig ikke varige mén, men så ekstreme smerter, at de kan få dig til at åbne dine øjne. (Du må meget undskylde den grove tone, men jeg kan virkelig ikke fordrage folk der ikke tænker det mindste på, hvad der kan henne andre mennesker i sådanne situationer)

Jeg har samme holdning til folk der opfører sig sådan når de drikker.

STOP NU FORHELVEDE! Det virker på mig, virkelig som om du er ved at ødelægge dit liv. Det kan jeg virkelig ikke se der er nogen grund til! Livet er en stor gave, og du burde behandle det sådan! Du pisser vel heller ikke på dine julegaver første og anden juledag?

held og lykke, og igen undskyld den hårde tone, jeg er sikker på du er en meget cool fyr når du ikke er på E :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bass-34 skrev:
Hver gang jeg har haft taget Ecstasy har det hver gang været sådan at jeg har følt at nogle har prøvet og ødelægge mit trip. Det ender så altid med jeg går hen og og fortæller dem de ikke skal fucke med mig eller dem jeg blæser med. Det sindsyge er de ikke har gjort noget.

Nu siger du "hver gang". Tænkte bare om du også blander din ecstasy med andre rusmidler hver gang?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis du ikke kan kontrollere din aggression og dine egne handlinger når du indtager MDMA (som der højst sandsynligt har været i dine ecstasy-tabletter) så synes jeg slet ikke at du skal indtage det medmindre du er i dit eget hjem og der ikke er nogen uskyldige mennesker tilstede som du kan komme til at gøre skade på.
Du skal være mere end velkommen til at smadre din egen krop, men grænsen går (_meget_ skarpt) der hvor du begynder at ødelægge andre folks aften og evt. deres helbred.

Må jeg spørge om hvilke andre stoffer du normalt indtager, i hvor store mængder og om du blander det med dine ecstasy-tabletter?

Tager du forresten stereoider? Det ville muligvis forklare nogen af dine problemer med hidsigheden.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Yes, det lyder som paranoia, og måske en smule Methamfetamin ud over MDMA i dine kex.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Dextrose skrev:
Yes, det lyder som paranoia, og måske en smule Methamfetamin ud over MDMA i dine kex.

Jeg har aldrig oplevet at blive sådan på de knapper han nævner i starten.. Tværtimod, bliver bare glad og får lyst til at danse.. Når jeg så ik er alt for ramt, hehe..
Sååh tror mere det er noget med hans psyke/Ikke kan tåle at indtage stoffer!

STOP STOP STOP!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Dansk Elg skrev:
Dextrose skrev:

Jeg har aldrig oplevet at blive sådan på de knapper han nævner i starten.. Tværtimod, bliver bare glad og får lyst til at danse.. Når jeg så ik er alt for ramt, hehe..
Sååh tror mere det er noget med hans psyke/Ikke kan tåle at indtage stoffer!

STOP STOP STOP!

Jeg tror ikke du får ham til at stoppe på den måde, lidt ligesom forældre med en kynisk tro på ingen-tolerance opdragelse som ikke hjælper...

Bass-34 stopper sgu nok ikke med at tage stoffer foreløbigt da han udover tilfælde som dette nyder det i fulde drag!

Bass-34: Hvis du tager kiks igen så prøv lige huske på at der som regel ikke er nogen der direkte prøver at ødelægge dit trip og får du endelig følelsen af det så prøv da at ignorere det.. Snak med dine venner om noget helt andet / fokuser på de lækre varmebølger du får i din krop eller hvad der ellers forekommer af symptomer i din lammert...
En ting er sikkert, vold løser ikke dine problemer så tag en slapper med det, ik?
Og istedet for at rende blæst rundt ude på gaden hvor du kan rende ind i alverdens skumle typer (som kan forårsage din paranoia) så køb alt hva dig og dine venner får brug for og find et nice sted, ka være en hyggelig lejlighed eller et uforstyrret naturområde og bliv der (overnat hvis i har mulighed for det)

Håber du får styr på det! :wink:

Titel:
Medlem

Tak for alle svarende :D

Men altså jeg har prøvet det 4 gange nu tror jeg, fik det ikke den ene gang faktisk, der var jeg bare trip og love og ingen gjorder mig noget, men det var nok fordi jeg var til venne fest og kender mange af dem.

Men jeg har samsagt taget det 4 gange, inden for de sidste 3-4 måneder, første gang var på 3, og de andre gange har det været 5-6 stykker.
Jeg har ikke blandet det med andre rus midler.
Og jeg ryger fed ca hver 3-4 dag, men har ikke prøvet mens jeg blæste.

Det er somsagt de gule og blå damer jeg har prøvet og ingen andre..

Og det er helt okay det med tonen :D

og tak for rådene jeg sku tænke på.

Men jeg har kun haft prøver hash og E-Piller også squnk og sådan noget

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Husk for din egen (og andres skyld) at holde minimum en måneds pause mellem hver gang du tager Ecstasy.

Titel:
Medlem

ja har heller ikke taget det 2 måneder nu

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Shit mand... Bass-34.
Hold kæft hvor jeg hader folk som dig. Det som du ikke fatter i din egen lille egocentriske fantasiverden, er at du højst sandsynligt ødelægger hele aftenen og måske mer til, for dem du opfører dig sådan der overfor. Hvis jeg tog noget som helst som gav mig den virkning, så ville jeg ALDRIG røre det igen.
De mest ubehagelige oplevelser jeg har haft i mit liv, har været med stive eller påvirkede volds idioter. Hva fanden foregår der oppe i mænds hoveder, når de begynder at ty til vold? Jeg fatter det simpelthen ikke..

Undskyld mit sure opstød, og du er garanteret en flink nok fyr når du er ædru og upåvirket.. Men hva fanden sker der for dig mand? Styr dog lige pikkemanden...

Titel:
Dedikeret medlem

Arh, come on MethylOle... Han skriver jo netop herinde, fordi det er et problem for ham. Han ville da først være usympatisk, hvis det IKKE gik ham på, at han blev paranoid og aggressiv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige på grænsen og så altid lidt mere (SYRE)
Det lyder da uansvarligt at du fortsætter når du allerede kender konsekvensen. Det var noget andet hvis det kun er dig selv det går ud over, men her er det jo folk omkring dig!!!
Find da et andet stof der passer dig og dine omgivelser bedre :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]