Hvilke drugs foretrækker i at iv/im? Dette er ikke en opfordring på nogen måde, men folk gør det jo alligevel - nogle drugs er nærmest fremstillet til injektion.
Jeg er ikke fan af injektioner, med undtagelse af ketamin det er blevet kogt først, derefter nedkølet og filtreret igennem hjulfilter. Uden tolerence på jeg indrømme at 60-80mg i skulderen virker formidabbelt! Hurtigt opset, intet nasty drib, og så virker det bare langt bedre ift. nasalt. så længe man kan styre det, og ikke tager flere gram om dagen/ugen men holder sig til max et par gram om måneden, og holder injektions stedet rent, samt bruger sterilt udstyr hver gang kan jeg ikke se problemet, udover den social stigma!
Jeg har aldrig haft komplikationer på denne måde.
Igen det er IKKE en opfordring!

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.