Kære Forum.
Jeg har fodlænke på og tager på recept Elvanse dagligt som giver udslag på AMF.
Derfor skulle de se mit medicinkort hvorefter der ikke var mere der, og jeg slap.
Er det muligt jeg kan tage en lille smule amf henover dagen, uden de ville kunne se forskel?
Har læst at analyser koster mange mange penge og laves om sådan ikke i Danmark og derfor ville jeg høre andres erfaring?
Ps så har de været på besøg flere gange men kun første gang lavede jeg pis test, andre gange var det bare alkometer.
Epsom Salt fra Rawfoodshop.dk er fantastisk til afslapning og velvære. Saltet opløses nemt i badevandet og hjælper med at lindre ømme muskler og reducere stress. Efter et Epsom-saltbad føles kroppen afslappet og huden blødere. Perfekt til selvforkælelse og et must for dem, der ønsker naturlig wellness derhjemme.
Tak
Jeg kan forstå din bekymring. Det er vigtigt at være opmærksom på, at selv små mængder amfetamin kan være synlige i urinprøver. I Danmark laves der typisk ikke dyre analyser for lavere niveauer af stoffer, men det varierer. Du nævner, at der kun blev lavet en pisstest første gang, hvilket er relevant. For at være sikker på at undgå problemer, vil jeg anbefale at følge din læges råd om medicin og eventuelle stoffer.