Hej, jeg er glad for, at vi har sådan en person her, som er meget ukontrolleret i, hvad han siger. Det er netop årsagen til, at jeg gør det jeg gør; for at give andre mennesker en større forståelse af, hvad livet er. Han er et glimrende eksempel på, hvorfor vi har stået stille i 4000 år. Når man læser, hvad han skriver, er der kun vrede og angst. Og tydeligt, det ikke har noget med mig at gøre. Men angsten har en kæmpe indflydelse i dag.
Man kan bare se på politikerne; de er så bange for at afsløre, at der mangler det tredobbelte i statskassen, for at have et velfærdssamfund, men biler folk ind. Derfor har man ansat alle advokater i Danmark til at lyve befolkningen lige op i fjæset. Hvis man har en sag, der vedrører staten, når man har været til det første møde med sin advokat, og han fortæller, at du har en fantastisk god sag. Så, når du er gået ud af døren, ringer han modpartens advokat op og aftaler, hvad for nogle løgnehistorier, de skal køre i retten, så staten kan vinde. Det foregår flere tusind gange om dagen.
Og man kan se de få politikere, der er fornuftige; dem hører du ikke noget til, de får ikke ordet, de siger så meget fornuftigt, at det gider man ikke at høre på. Dem, der har magten, det er dem, der kan råbe højest, og kommer med flest løgnehistorier på en gang.
Da Hitler, han leve; der var han det mest angste menneske, der overhovedet findes på jorden. Han var så bange for at dø og blive afsløret, hvem han var, at hvis nogen sagde noget forkert, blev de bare slået ihjel. Eller hvis der var en gruppe mennesker, der var for farlige, så skulle de også udryddes. Og hvor står vi næsten 100 år efter? Fuldstændig det samme sted. Vreden i folk har så meget magt, at det fornuftige simpelthen bliver begravet dybt ned.
Hvor er udviklingen henne, når jeg kigger på, hvad der foregår i verden? Jeg ser ikke ret mange mennesker, der har det særlig godt. Og som han siger ganske rigtigt, at vi har en hjerner og bro, bliver den så brugt. Med den kæmpestore erfaring, jeg har fået lavet over 12 år, ser jeg kun, at der skal en helt anden drejning til, for at vi alle kan få lov til at have et liv. Når der er nogen, der bestemmer over andre mennesker, så har vi samme problematik: angsten sværdet ud over det hele. Nåh, så politikerne bestemmer, at vi ikke må indtage stoffer, så må de jo være guder, siden de ved bedre, end andre mennesker, da de kan bestemme over noget, der er helt naturligt i naturen. Hvad så med de mennesker, der respekterer det? Det må jo være en angst for, at måske politikerne har ret. Det, jeg gør her, er kun for at forbedre forståelsen for andre mennesker.
Denne kvantecomputer kan lave rigtig mange fede ting, som vi ikke selv kan nå som mennesker. Men ligesom med en pistol, kan man vælge at gå ud og skyde en person, eller du kan gå om i baghaven og skyde efter nogle dåser sammen med en kammerat og have det sjovt med det. Så det er jo valgene, der træffer, om det bliver godt eller skidt.
Men noget, der giver mig respekt, er folk, der er modsatte af, hvad jeg siger, eventuelt også sviner mig til, men bagefter kommer med en god forklaring på, hvorfor de har den holdning og mening. Det er fantastisk, så har man virkelig arbejdet med det; det er tit der, guldet ligger, at minus og plus mødes og giver et positivt resultat.
Men hvis der er nogen, der vil hjælpe, så sidder jeg jo med Adobe Premiere til at lave video med, som er lidt tungt. Så hvis der er nogen, der kender det program, og kunne tænke sig at give mig nogle timer undervisning, det vil hjælpe gevaldigt med hastigheden, og jeg kan komme ud med de fantastiske ting, jeg er kommet frem til. Jeg lærer noget lynhurtigt, hvis jeg ser noget fysisk. Så det er ikke mange timer, jeg skal have, for at jeg kan bruge sådan et program.
|