Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 nov 2019 20:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2018 12:05
Indlæg: 3
Hej

Jeg er kommet i besiddelse af morfin og benzo i injektionsvæske form. Da jeg ikke skyder vil jeg gerne spørge de kloge hoveder om man kan drikke væsken og opnå samme effekt? Hvis det ikke er muligt, er der da andre måder at indtage det på uden at skyde?

MeRcI

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2019 21:25 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg vil mene, at man godt kan drikke injektionsvæske med de omtalte stoffer, ja. Jeg kan ihvertfald ikke på stående fod komme i tanker om, det skulle være et problem. Husk at måle det af med en sprøjte eller lign og omregn voluminet til, hvor meget stof, der er i. Nu ved jeg ik, hvor koncentreret det er. Men jeg synes ikke, du bør dosere på øjemål. Og så i øvrigt bør du ikke tage benzoer og opiater (som morfin) på samme tid, hvis du ikke allerede vidste det :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2019 13:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
benzo ka man godt, har selv gjort det.. put din afmålte dosis i et glas sodavand/vand da det er ret så bittert i ren form ;)
og bemærk du ska sænke din dosis, da det er flydende.. -og optages derfor hurtigere i forhold til en pille.

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2019 15:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2018 12:05
Indlæg: 3
Imp skrev:
Jeg vil mene, at man godt kan drikke injektionsvæske med de omtalte stoffer, ja. Jeg kan ihvertfald ikke på stående fod komme i tanker om, det skulle være et problem. Husk at måle det af med en sprøjte eller lign og omregn voluminet til, hvor meget stof, der er i. Nu ved jeg ik, hvor koncentreret det er. Men jeg synes ikke, du bør dosere på øjemål. Og så i øvrigt bør du ikke tage benzoer og opiater (som morfin) på samme tid, hvis du ikke allerede vidste det :)


Da de er i små flasker hvor man knækker hovedet (det er benzoen) så er det pænt afmålt. morfinen er også afmålet i såen plastik dims.

Ved du om det vil have samme virkning som hvis man tog en pille med samme miligram i? fx vil det at drikke 1ml Midazolam have samme virkning som 1 stk 5 mg Midazolam i pilleform? Eller 1ml mofin (svarene til 20mil morfin dak) i forhold til 1 pille på 20mg morfin dak?

mange tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2019 19:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
1mg er vel 1mg - har selv drukket diazepamopløsninger til rektal administration en del gange - syntes at det kommer ud på et om det er flydende eller i tabletform.. Det er dog en anden snak, hvis det ryger i rumpetten :P

Bare lige for at være sikker - så er du med på, at midazolam er et super kraftigt hypnotika og bør ikke benyttes af uerfarne, hvis du spørger mig =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2019 02:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
guber skrev:
Ved du om det vil have samme virkning som hvis man tog en pille med samme miligram i? fx vil det at drikke 1ml Midazolam have samme virkning som 1 stk 5 mg Midazolam i pilleform? Eller 1ml mofin (svarene til 20mil morfin dak) i forhold til 1 pille på 20mg morfin dak?

mange tak


Lige inden du går galt i byen med det der; Hvad står der på væsken den indeholder i mg/ml?
Jeg kan se på medicin.dk at der findes beholdere med både 1mg/ml og 5mg/ml, og der er en væsentlig forskel på at tage hvad man tror er 5mg og 25mg, hvis du nu tager 5ml.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2019 13:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hallå guber, jeg siger dig flydende diazepam slog hurtigere og hårdere end pilleform.. sænk dosis! du ka altid tage mere, ikke mindre..
har du tolerance for benzo eller morf.?
be safe!
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team