Lovedruggie skrev:
Halløj ja jeg ville nok have godt af at tage em lang pause men vis jeg væger at tage en pause som jeg gør en gang imellem oplever jeg på 1 dag ingenting og har det fint nok men dagene efter bliver jeg vild trær og mit hovede føles som en Stor betonklods jeg er tung i hovedet så det er helt ubeskriveligt

Og jeg synes at mdma har en ret trættende effekt så kan megeh godt lige at tage amf også så jeg stadig er kørende

Jeg tror du ville have godt af, at udskyde den 18 års fødselsdag og så tage noget kontakt til noget hjælp med dit brug af stimulanser, læs misbrug. Det er ret hårdt at køre kroppen med amfetamin hver dag, at du så oveni det tager andre stimulanser (+måske andre ting også?) og er 17 år, så lyser alle de røde alarmer og du burde gøre noget ved det. Umiddelbart synes jeg også, ja, det er ikke noget jeg kan være helt sikker på, at det virker mere som en undskyldning, at tage amfetamin hver dag som slankemiddel. Oven i det er det en super dårlig idé at bruge amfetamin som slankemiddel.
Og ja, det tunge hoved og de andre symptomer medregnet, så burde du endda selv kunne indse, at det nok ikke er særlig godt for hverken krop eller sind, det du har gang i.
For at svare på dit spørgsmål, så er det heller ikke så smart at blande stimulanser, f.eks. amfetamin og MDMA.