Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløj all sammen skal fejre min 18 års her på fredag og skal i byen og feste igennem og fyre den max af nu har jeg prøvet at tage Mdma en del gange tror 25 - 35 gange så har styr på det og har blandet de to stimulanser sammen en del gange før men har bare nogen spørgsmål som jeg håber i ville svare på :) ?

1. Er der noget man skal være opmærksom på vis man mixet amf og mdma sammen :) ?

2. Hvad er bedst at tage først mdma eller amf :) ?

3. Hvor meget plejer i at tage jeg tager gerne 2 g fx fra kl 20 - 12 synes ikke rigtig jeg kan mærke det ligesom meget som jeg fx kunne i sommer sidste sommer da jeg var til kæmpe psytrance party men nu skal det så også sige at je taget amfetamin hverdag da jeg bruger det som slanke middel så kan afetaminen have noget med at gøre at jeg ikke for samme effekt på mdma som jeg plejer :) ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Kort sagt, ja det kan godt have noget med dit daglige forbrug af amfetamin at gøre.

Du trænger til og holde en god lang pause fra stimulanser. Det vil både du og din krop have rigtig godt af.

Noget helt andet er, at det ikke er ret sundt for din krop at blande disse to ting.
Må jeg spørge hvorfor du overhovedet gider og blande dem? Får du ikke nok effekt ud af mdma'en i sig selv?

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Junior medlem

Narkopolo skrev:
Kort sagt, ja det kan godt have noget med dit daglige forbrug af amfetamin at gøre.

Du trænger til og holde en god lang pause fra stimulanser. Det vil både du og din krop have rigtig godt af.

Noget helt andet er, at det ikke er ret sundt for din krop at blande disse to ting.
Må jeg spørge hvorfor du overhovedet gider og blande dem? Får du ikke nok effekt ud af mdma'en i sig selv?

Halløj ja jeg ville nok have godt af at tage em lang pause men vis jeg væger at tage en pause som jeg gør en gang imellem oplever jeg på 1 dag ingenting og har det fint nok men dagene efter bliver jeg vild trær og mit hovede føles som en Stor betonklods jeg er tung i hovedet så det er helt ubeskriveligt :(

Og jeg synes at mdma har en ret trættende effekt så kan megeh godt lige at tage amf også så jeg stadig er kørende :)

Dedikeret medlem

Kom du nogensinde op til lægen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Lovedruggie skrev:
Halløj ja jeg ville nok have godt af at tage em lang pause men vis jeg væger at tage en pause som jeg gør en gang imellem oplever jeg på 1 dag ingenting og har det fint nok men dagene efter bliver jeg vild trær og mit hovede føles som en Stor betonklods jeg er tung i hovedet så det er helt ubeskriveligt :(

Og jeg synes at mdma har en ret trættende effekt så kan megeh godt lige at tage amf også så jeg stadig er kørende :)

Jeg tror du ville have godt af, at udskyde den 18 års fødselsdag og så tage noget kontakt til noget hjælp med dit brug af stimulanser, læs misbrug. Det er ret hårdt at køre kroppen med amfetamin hver dag, at du så oveni det tager andre stimulanser (+måske andre ting også?) og er 17 år, så lyser alle de røde alarmer og du burde gøre noget ved det. Umiddelbart synes jeg også, ja, det er ikke noget jeg kan være helt sikker på, at det virker mere som en undskyldning, at tage amfetamin hver dag som slankemiddel. Oven i det er det en super dårlig idé at bruge amfetamin som slankemiddel.

Og ja, det tunge hoved og de andre symptomer medregnet, så burde du endda selv kunne indse, at det nok ikke er særlig godt for hverken krop eller sind, det du har gang i.

For at svare på dit spørgsmål, så er det heller ikke så smart at blande stimulanser, f.eks. amfetamin og MDMA.

Junior medlem

Fritzie skrev:
Kom du nogensinde op til lægen?

Nej glemte min tid desværre men ringer imorgen og for en tid :)

Junior medlem

Leah skrev:
Lovedruggie skrev:

Jeg tror du ville have godt af, at udskyde den 18 års fødselsdag og så tage noget kontakt til noget hjælp med dit brug af stimulanser, læs misbrug. Det er ret hårdt at køre kroppen med amfetamin hver dag, at du så oveni det tager andre stimulanser (+måske andre ting også?) og er 17 år, så lyser alle de røde alarmer og du burde gøre noget ved det. Umiddelbart synes jeg også, ja, det er ikke noget jeg kan være helt sikker på, at det virker mere som en undskyldning, at tage amfetamin hver dag som slankemiddel. Oven i det er det en super dårlig idé at bruge amfetamin som slankemiddel.

Og ja, det tunge hoved og de andre symptomer medregnet, så burde du endda selv kunne indse, at det nok ikke er særlig godt for hverken krop eller sind, det du har gang i.

For at svare på dit spørgsmål, så er det heller ikke så smart at blande stimulanser, f.eks. amfetamin og MDMA.

Halløj har ikke tænkt mig at udskyde min fødselsdag og jeg har ikke noget misbrug overhovedet for jeg tager det ikke som det første når jeg vågner fx og suger et halv gram om dagen så har ikke et kæmpe forbrug og jeg tager andre stimulanser og har prøvet en del - hash, skunk, pot, kokain, amfetamin, Methamfetamin, extercy, medma, ketamin, svampe. Og drugs har bare altid været en del af mig har taget det siden jeg var 13 og har ret godt styr på det synes jeg selv :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Jeg synes stadig du burde prøve at lægge stofferne på hylden, daglig brug af stimulanser ville jeg i hvert fald kalde et misbrug. Også selvom det ikke er det første du gør når du vågner.
Men det lader ikke til, at vi kan få ændret på dit forbrug, og du har fået svar på, om det er smart at blande MDMA og amfetamin og om MDMA'en har nedsat effekt pga. amfetamin forbruget. Så der er vel ikke mere at komme efter her, udover, at 2gr. MDMA også er en for høj dose. Folk plejer vidst at anbefale ca. 120mg som start dose og så kan man evt. redosere med 70mg senere på aftenen. Men det bør stadig ikke blandes med amfetamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Mr. Gone skrev:
Stop med at tage stimulanser i en periode, det er fucking hårdt for din krop, og du kan få alvorlige skader af det.

På både krop og sind.

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Lovedruggie skrev:
jeg har ikke noget misbrug overhovedet for jeg tager det ikke som det første når jeg vågner fx og suger et halv gram om dagen så har ikke et kæmpe forbrug og jeg tager andre stimulanser og har prøvet en del - hash, skunk, pot, kokain, amfetamin, Methamfetamin, extercy, medma, ketamin, svampe. Og drugs har bare altid været en del af mig har taget det siden jeg var 13 og har ret godt styr på det synes jeg selv :)

Det kan stadig være et misbrug, selvom det ikke er det første du gør, og selvom det ikke er store doser. Det giver altså ingen mening det du siger. Ikke for at angribe dig helt vildt men du lyder som om du er helt brændt af. Og sådan bliver man af for mange stimulanser.

Stop med at tage stimulanser i en periode, det er fucking hårdt for din krop, og du kan få alvorlige skader af det.

Hvad mener du med at det ikke giver nogen mening :) ?

Dedikeret medlem

Først, vil jeg sige at jeg slet ikke er uenig med det de andre siger. Jeg synes virkelig du burde stoppe. Men hvis du alligevel insistere, så kom op til den læge og få forhørt om dine følelsesløse tæer og ændringer i huden, og sæt dig ind i hvordan du kan have et forbrug af den kaliber, uden at skade dig selv mere end højst nødvendigt. Du skal have din krop i måske 80 år endnu (nok ikke hvis du forstsætter sådan), hvis du straffer den hårdt nu, så kommer du til at fortryde det så bettert om et par år, når det begynder at gå op for dig. Pas på dig selv!

Fik du bestilt den tid idag? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For lige at pigtybacke på ovenstående svar, vil jeg også sige du skal passe gevaldig godt på dig selv og få noget professionel hjælp, om ikke andet for i det mindste st kunne fortsætte dit forbrug på en mere ansvarlig måde.

Du må forstå st du stadig er ung og din hjerne stadig udvikler sig. Vi vil dig egentlig bare det bedste, men tag de råd du kan bruge til noget og pas ellers godt på dig selv. Jeg kan anbefale fiskeolie og multivitami er som et supplement til din diæt, men jeg ville nok skære bare en smuuuuul ned på forbruget. Nogle gange kræver det bare 1-3 dage sober, for at se hvor langt ude st skide ens krop og sind er, uden dens daglige "medicin".

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]