Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psy folket, har ikke postet herinde alt for længe, men nu poppede et spørgsmål op i mit hovede :D

Sidder i en ordentlig study-session, hvor jeg har taget en 20mg Adderall XR for 2 timer siden, og har allerede fået indhentet en masse, det fungerer strålende. Har det også fantastisk rent fysisk og psykisk.
Jeg ligger også inde med en enkelt Nootroplus, hvilket er en blanding af aniracetam, noopept, phenylpiracetam og DMAE.

Mit spørgsmål er så, om der skulle være nogle komplikation eller uheldige virkninger ved at blande de to?

Mange tak på forhånd! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Fik nogle stykker af en engelsk ven, som har fået recept på dem, så de skal bruges fornuftigt, da det ikke er til at sige hvornår han kommer til landet igen :shock:

Medlem
Brugeravatar

Luksus, vidste ikke man kunne få det herhjemme, men "desværre" er jeg ikke diagnosticeret med ADD/ADHD (endnu i hvert fald) :eyes:

Og tak for linket, tjekker det lige ud!

Medlem

Pas på med Phenylpiracetam. Det er en ret så kraftig stimulans, kom selv til at tage 150mg med to kopper kaffer her forleden, det resulterede i vejrtræknings problemer og paniske anfald. Nok noget af det værste jeg nogensinde har oplevet efter indtag af en stimulant. Jeg fandt i det mindste ud af, at jeg aldrig nogensinde vil eksperimenterer med nootropics igen, det er fuldstændig useless IMO (Det skal selvfølgelig lige siges at det ikke var mit eneste eksperiment) Jeg ved ikke om der er nogle risici med Adderal, men pas på med koffein. De andre ved jeg ikke noget om :)

Medlem
Brugeravatar

Tak for svaret! Har ikke taget mine nootropics, gemmer den ene pille jeg har tilbage til en af de kommende dage, hvor jeg ikke har taget adderall :cheers:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]