Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 07:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Hey Psychedelia,

For et par uger siden købte jeg lidt forskelligt narko, i små mængder på nettet.
Da jeg modtog pakken, havde den tydeligvis været åbnet af tolden. Den var lukket igen med gul told-tape.

Der var ikke fjernet noget fra pakken, og jeg har ikke hørt noget fra told/politi.

Uden at afsløre for meget, kan jeg fortælle, at narkoen var gemt i en sort forseglet/smell proof baggie, og derefter gemt i en dagligdagsting.
Det var dog meget tydeligt, at der var fiflet med denne ting, men umiddelbart har tolderne ikke fattet mistanke, hvilket jeg synes meget mærkeligt, men selvfølgelig heldigt for mig.

Det jeg så er lidt nervøs for nu, er, om mit navn og adresse kan være registreret på en eller anden måde, så fremtidige forsendelser til mig, vil blive inspiceret mere grundigt.
Jeg har nemlig læst på nettet, at folk fra andre lande skriver, at deres adresse er "flagged" på denne måde.

Så mit spørgsmål er, om der er nogen der ved hvordan tolderne opererer i DK, eller har oplevet noget lignende.

Medlem

Geografisk sted: Søen
Jeg tror ikke du skal være så bekymret. De gange hvor tolden har åbnet nogle af mine pakker, har jeg altid fået en skriftlig besked, om at de har åbnet min pakke osv.
Er ret sikker på at de er pålagt at gøre det.

Medlem
Brugeravatar

Husk at der er extremt forskel på om du får noget sendt fra USA (da tjekker Tolden ALT) el. fra EU hvor de kun tager en lille mængde pga. det åbne markede
(men det er kun hvis du får sendt inden for DK og afsender ikke er en spade at du er tæt på 100% sikker)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Jeg tror ikke du skal være så bekymret. De gange hvor tolden har åbnet nogle af mine pakker, har jeg altid fået en skriftlig besked, om at de har åbnet min pakke osv.
Er ret sikker på at de er pålagt at gøre det.

Nej, du har sikkert ret. Jeg synes bare at det er mærkeligt, at de hverken skriver noget til mig, eller beslaglægger pakken.

Medlem
Brugeravatar

Har selv oplevet at både LSD og Salvia blade er blevet tilsendt min adresse samt åbnet af tolden, har intet hørt fra det, til trods for at det er et halvt års tid siden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]