Indtil videre ja - der er self en hage ved det nemlig at det stjæler lidt evnen til at nyde nuet når jeg fx har røget et par dage og gerne vil blive ved, men ikke giver mig selv lov til det.
Så bruger jeg en del tanke energi på at tænke lysten ihjel, hvilket gør at jeg ikke er så meget til stede i den oplevelse som øjeblikket rummer.
Godt nok, så forstod jeg det rigtigt.
Det lyder desuden rigtig bekendt. Jeg har det på præcis samme måde med hash.
Jeg mindes at kunne huske fra andre af dine posts, at du tidligere har givet den ret meget gas med nogle af de hårdere dråågs, og det var egentlig det der fik mig til at spørge. Altså, at det ville komme ret meget bag på mig hvis man som tidligere misbruger af nogle af de mere afhængighedsskabene stoffer, godt ville kunne tage en smule i ny og næ, uden at ende i misbrug igen.
For at tage et random eksempel, ville jeg ikke kunne forstå hvis en tidligere misbruger af kokain godt kunne tage et par baner i ny og næ, uden at det ville ende galt, hvorimod at det ville give langt mere mening hvis det kun er hash der er snak om.
Hvis jeg må have lov at være temmelig personlig, vil jeg gerne høre dig, om du godt kan nyde nogle af de hårde substanser du tidligere har misbrugt(jeg mindes at have læst at du tidligere har været ret glad for nogle af de lidt mere æfhængighedsskabene stimulanser, jeg undskylder meget hvis jeg husker forkert!!!!!) uden at det hiver op i en masse abstinenser igen?
Du er selvfølgelig i din gode ret til ikke at svare, det ville være fuldt forståeligt... Jeg er bare nysgerrig!