Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 06:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: På toppen af verden
Godmorgen allesammen. Jeg har et par spørgsmål omkring heroin, som jeg håber, at i kan hjælpe mig med.
Hvis man enten, ryger heroin, sniffer det, eller sprøjter det. Hvad er så værst? Og hvad er mildest? Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det er værst at sprøjte det, da det går direkte i blodet. Men jeg bliver alligevel også lidt i tvivl, fordi det er jo vel det samme, om du sniffer, ryger, eller sprøjter det? Eller er der forskel? Jeg ved ikke helt, om mit spørgsmål giver nogen mening, men jeg håber alligevel, at i måske kan give mig en forklaring.
Btw. Så er det ikke fordi jeg selv vil eksperimentere med noget, kom bare ind på emnet med en ven, her den anden dag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godmorgen allesammen. Jeg har et par spørgsmål omkring heroin, som jeg håber, at i kan hjælpe mig med.
Hvis man enten, ryger heroin, sniffer det, eller sprøjter det. Hvad er så værst? Og hvad er mildest? Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det er værst at sprøjte det, da det går direkte i blodet. Men jeg bliver alligevel også lidt i tvivl, fordi det er jo vel det samme, om du sniffer, ryger, eller sprøjter det? Eller er der forskel? Jeg ved ikke helt, om mit spørgsmål giver nogen mening, men jeg håber alligevel, at i måske kan give mig en forklaring.
Btw. Så er det ikke fordi jeg selv vil eksperimentere med noget, kom bare ind på emnet med en ven, her den anden dag.

Administrationsruten har ofte alt at sige. Eksempelvis med kokain, er det nærmest to forskellige stoffer, hvis sprøjtet contra sniffet. Det har noget at gøre med hvor hurtigt det bliver optaget, da det skaber forskellige effekter.

Heroin IV er ret kendt for at give et sus, og er (ligesom med coke IV) laaangt mere afhængighedskabende end hvis sniffet.

Medlem
Brugeravatar

At ryge og sniffe kan være mere sikkert, da man hurtigt mærker virkningen og bare "redoserer" indtil man har nået den ønskede effekt. Hvis du derimod injicerer et stof er der ingen vej tilbage; du tager det hele på en gang og gør derfor risikoen for en overdosis markant større. Oveni det kommer selvfølgelig renheden af produktet; den ene dag kan man have købt noget svagt heroin og skal derfor tage meget, og den næste dag kan man købe noget renere heroin, og hvis man så tager samme mængde som dagen før, risikerer man at få for meget af det gode.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
er det muligt at sniffe heroin? er det ikke ligsom med kodein og metadon f.x. at det skal igennem leveren for at blive optaget rigtigt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er muligt at sniffe heroin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Men ikke brun heroin som er det mest udbredte i danmark.

Dedikeret medlem

Okay jeg har ellers sniffet brun heroin hverdag i 5-6 mdr.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A

Er det ikke ubehageligt i næsen Fso? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Er der ikke meget lille effekt, jeg troeðe ðen var ikke eksisterende. Har ikke selv kunnet mærke noget de tre gange jeg har prøvet med brun af høj kvalitet. I stand korrektet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn

Hver dag i 5-6 måneder :shock: Gør du stadig det?

Dedikeret medlem

Smager ikke ligefrem godt nej.
Men det virkede fint.
Når jeg sniffede lidt for meget fik jeg velværes opkast.
Da jeg stoppede kostede det en lille uge på skjoldet - aldrig før eller siden har jeg haft det så skidt ;(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Smager ikke ligefrem godt nej.
Men det virkede fint.
Når jeg sniffede lidt for meget fik jeg velværes opkast.
Da jeg stoppede kostede det en lille uge på skjoldet - aldrig før eller siden har jeg haft det så skidt ;(

Hvad er det velvære opkast der for noget?

Har kastet op måske en fem gange på heroin. Ingen af gangene har det været med velvære. Det hat været hvis jeg har overdoseret, og så har jeg typisk lagt og brækket mig hele natten. Yderst ubehageligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ved ikke om det er det samme, men på MDMA kan jeg godt få det, lige ved comeup og før peak, der vender min mave sig og jeg skal knække mig og så er det full on kropslig orgasme derfra.

Dedikeret medlem

Når man får lige rigeligt - får det kvalmt og skal kaste op hvilket føles ret så godt i og med det tager kvalmen og man er for lam til at føle ubehag fra selve opkastet.

Sådan ca

Medlem
Brugeravatar

Man kan sagtens sniffe brun heroin

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]