Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Allotria skrev:
lader ik til der er mange herinde fra der var derinde, de ved ik hvad de er gået glip af :P
[/quote]

Jeg havde helt overset denne tråd.
Jeg var også derinde og det var alt for lækkert, totalt hidsigt program.
Var lidt skuffet over Neelix og GMS spillede samtidigt, hvad sker der lige for det?
Løb lidt frem og tilbage, men Neelix trak mest og jeg nåed ihvertfald at få de "vigtigste" numre med derinde fra.
Største og fedeste overraskelse var at se Michele Adamson, det var jeg totalt oppe at køre over, selvom det var ret oplagt at hun kiggede forbi med det lineup.

Jeg kørte mainly på Mdma og Ritalin, hvilket var perfekt til min aften.
Til det skal det lige siges, jeg startede ud på cubensis hvilket fungerede ret godt, men pludseligt ud af ingenting overloadede jeg totalt og blev nød til at LØBE ud og få frisk luft, mødtes med en veninde derude og vi gik ind sammen, den tryghed var åbenbart det der skulle til, derfra skiftede jeg til Mdma og alt var perfekt ;P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
TommyTheBat skrev:
Allotria skrev:
lader ik til der er mange herinde fra der var derinde, de ved ik hvad de er gået glip af :P

Citat:
Jeg havde helt overset denne tråd.
Jeg var også derinde og det var alt for lækkert, totalt hidsigt program.
Var lidt skuffet over Neelix og GMS spillede samtidigt, hvad sker der lige for det?
Løb lidt frem og tilbage, men Neelix trak mest og jeg nåed ihvertfald at få de "vigtigste" numre med derinde fra.
Største og fedeste overraskelse var at se Michele Adamson, det var jeg totalt oppe at køre over, selvom det var ret oplagt at hun kiggede forbi med det lineup.

Jeg kørte mainly på Mdma og Ritalin, hvilket var perfekt til min aften.
Til det skal det lige siges, jeg startede ud på cubensis hvilket fungerede ret godt, men pludseligt ud af ingenting overloadede jeg totalt og blev nød til at LØBE ud og få frisk luft, mødtes med en veninde derude og vi gik ind sammen, den tryghed var åbenbart det der skulle til, derfra skiftede jeg til Mdma og alt var perfekt ;P

ja det var lidt fucked de putter de bedste på samtidig når der var så mange dj's kunne godt have været bedre :P

det var meningen jeg skulle have haft noget julemix, men efter jeg fik 350+ mg krystal inden for 20 min var comeup ved at slå mig ud, måtte os bare løbe udenfor, min kammerat sagde jeg sad og kamp svedte og mumlede i 10 min i -2 grader xD ligepludselig kigger jeg på ham og siger WTF er du her osse, og så gik vi indenfor på main stage og fyrede den af, kan ik huske noget som helst af de næste 3 timer der gik

glæder mig satme til 20 april :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve
Hahah fed video.. Nu glæder jeg mig bare endnu mere til den 20 :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Nogle der ved hvordan de er med aldersgrænse om de bare er helt fuckt eller de ligeglad ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mig og mine venner blev ikke tjekket - var 17 dengang - men man kan jo ikke love noget. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Nej , men alle siger bare , ' Jae , men Det rockerne der holde Det og de pisse ligeglade'.
Og nu har jeg forstaet af dine tidligere postes at du er af hun køn , hvilket gør alt med aldersgrænser lidt mere overkommelig (;

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hvis du bare ligner en der er 18 så kommer du ind - ikke at jeg skal opfordre mindreårige til at tage til psytrance-arrangementer.
Jeg har (endnu) aldrig nogensinde, på noget tidspunkt fået tjekket ID til en psytrancefest, og jeg har immervæk været til en slat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]