Hej Psy!
Vil bare lige fortælle jer om en oplevelse jeg havde i går..
Min far lånte min computer, og han så "Psychedelia" i bogmærke-sektionen på min browser.. Han gik ind på siden, og læste sig lidt omkring, og da jeg så han sad på siden, tænkte jeg "FUCK!".. Jeg har før talt med ham om nogle oplevelser jeg har haft med kokain, og han har den indstilling, at "hvis han har styr på det, vil jeg ikke fordømme ham.." - og det er jo et eller andet sted meget rart. Jeg vil her bringe et lille citat, fra en 46-årig mand der aldrig i sit liv har prøvet hårde stoffer:
"Jamen for satan [mit navn].. Hvis bare alle kendte den hjemmeside! Hvis bare alle vidste hvor de kunne søge hjælp, så de kunne gøre det hele lidt sikrere! Men nej, det er sådan noget her regeringen vil stoppe.. For fanden! Man kan jo tydeligt se, at de folk her.. De lever i virkeligheden! De ser de her ting hver dag, og de ved hvordan man kan gøre det sikkert! Hvorfor stoppe dem?! Hvorfor ikke lade dem rådgive?! Hvorfor ikke gøre sådan nogle hjemmesider statsstøttede, beskyttede!? For fanden, de hjælper befolkningen mere end licensen i hvert fald!"
Nu skal det lige siges, at min far er anti-narkotika.. Men han har efter at se siden, indset at det er nødvendigt!
Så jeg har lavet dette topic, for at nogle af jer kunne fortælle, og dele nogle af de oplevelser i har haft, ved at vise denne side til andre

(ikke nødvendigvis forældre)