Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ey folks.
Har lige skrevet en tankestrøm ned jeg synes jeg vil dele med jer. I kan bare komme med jeres meninger, men husk det er en tankestrøm og ikke noget jeg har bearbejdet eller rettet. Der er lidt personligt med i det også, men jeg håber i også kan bruge det til noget, som jeg kan.
X er istedet for et navn.

X lukker tingene ude, hvis der er noget han ikke synes om.. Hvis der er noget der er noget pis, eller et problem for ham. Det er det samme som mange unge, eller faktisk bare mange mennesker, gør i dag.
Jeg tager I MOD problemerne, og jeg gør mig klar på de kommer. Jeg tager dem ind til mig, og bearbejder dem. Det giver mig følelsesmæssige problemer, og det kan til tider være et helvede, men jeg kommer SÅ klog ud på den anden side.
Jeg forstår mange mange flere situationer end andre folk gør, og jeg kan sætte mig ind i mange flere menneskers problemer, fordi jeg selv har bearbejdet en helvedes masse indtryk, problemer osv.

Lige nu her, sad jeg og tænkte på at jeg skal være klar til at se min far, og min farmor lide, da hun har kræft, og tiden snart er inde for hende.. Jeg skal gøre mig klar på at se nogle ting jeg bestemt ikke bryder mig om. Og jeg har tænkt mig at tage i mod dem, og bearbejde dem. DET er hårdt. men det gør mig satans stærk på den anden side, og det gør mig satans klog på den anden side.

Fuck det der med at lukke problemerne ude og lade dem flyde væk i underbevidstheden. Ja, seriøst, FUCK DET.
De folk der gør det .. I er hjernedøde.. Men det er ikke mit problem.

En anden ting. Når man bare lader lortet blive lagt væk i underbevidstheden, alle de små ting. Så hober det sig bare op gennem tiden, og på et tidspunkt brister det, for der vil ikke være mere plads.

Som at feje skidtet væk under gulvtæppet. Du kan ikke feje store ting ind under gulvtæppet, uden at du kan se dem. Hvis der til sidst er for meget skidt og møg under gulvtæppet, så falder vi over det..

Tak fordi i læste

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Gode tanker!

Jeg har det i store træk på samme måde som dig. Jeg ser mig selv som en følelsesmæssig skraldespand som folk kan henvende sig til hvis de har problemer. Det hjælper at få snakket ud om det og samtidig kan jeg overføre de fleste tanker/problemer til mit eget liv og derved "vokse" psykisk. Føler mig enorm stærk psykisk og jeg føler mig reddet til hvad der nu end måtte vente rundt om hjørnet.

Dedikeret medlem

Citat:
Jeg forstår mange mange flere situationer end andre folk gør, og jeg kan sætte mig ind i mange flere menneskers problemer

...
Citat:
Fuck det der med at lukke problemerne ude og lade dem flyde væk i underbevidstheden. Ja, seriøst, FUCK DET.
De folk der gør det .. I er hjernedøde.. Men det er ikke mit problem.

Medlem
Brugeravatar

haha fuldstændig åndssvagt skrevet, jeg er lidt splittet omkring jeg skal tage andres pis til mig. hvis du forstår?
Skal jeg lade andre være som de er, eller skal jeg gå og brokke mig over det konstant.. Ja, jeg kender godt svaret, men jeg har svært ved det.

Husk nu også det var en tanke strøm som jeg skrev :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]