Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: men hvorfor?
Junior medlem

var til fest engang hvor jeg fik fat på mdma var lidt urenheder i det men dengang vidste jeg ikke det var urenheder. nå men haved taget moderate doser over hele aftnen måske 0,3g i alt over hele aftnen/natten men tilsidst skete der noget mærkeligt en god veninde ber mig om at få de andre med ud til bilen for så at køre hjem men jeg høre hende sige bare kæmp imod det med det ment mdmaen vildt nøja og oplevet få episoder derefter hvor det var somom mdma trippet var skummelt at det blev alt alt for meget. har taget helt rent mdma helt op i 0.5g uden samme nøja. er det måske fordi det er urent mdma? skal lige tilføje at jeg næsten aldrig tager mdma eller andre stimulanser.

Medlem

Ingen ved det. Samme substans og dose kan sagtens give forskellige oplevelser.

Junior medlem

syns bare det er pudsigt at få paranoia på mdma med mindre man sniffer ofte eller tager ekstreme mængder. får aldrig nøja eller angst på stimulanser eller psykedeliske kun schrooms er det sket aldrig lsd eller 2cb.

glemte at nævne at jeg lider af add og dengang var afhængig af hash hvis det skulle have betydning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alle de ting du nævner er enten mildt eller stærkt psykedeliske. Det vil sige at virkningen til en vis grad afspejler din sindstilstand i indtagelsesøjeblikket(med sindstilstand menes både dit aktuelle humør, men også den dybere personlighedsstruktur, uforløste traumatiske hændelser etc.). Desuden vil omgivelserne have indflydelse på hvad du oplever. Derudover kan urenhederne som du nævner måske også spile ind, det er ikke til at sige. Men det er vigtigt at forstå at disse stoffer spiller sammen med din bevidsthed på en meget kompleks måde, så du kan ikke bare regne med at det samme stof i samme mængde giver nogenlunde samme virkning hver gang, sådan som man kan med eksempelvis opioider og rene stimulanser.

Junior medlem

var godt nok i meget godt humør den dag men der kan self spille mange ting ind da det var en fest jeg var til med mange mennesker og larm. syns ikke selv jeg oplever det vilde psykedelisk på mdma men det gør jeg også sjældent på hash og skunk men det henner at jeg får det på kraftig skunk. så det kan være mdmaen har givet mig en psykedelisk oplevelse som blev ubehalig pga settings eller andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]