Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej drenge!
Jeg tog HBWR i fredags med nogle kammerater, men det failede lidt da vi faldte i søvn før det rigtig fik lov til at sparke ind. Jeg var på vej til et bad trip tror jeg, men kunne heldigvis sove mig fra det!
Problemet er at, både igår og idag har jeg det af helvedes til! Føler mig sløv i kroppn og hovedet. Har hovedpine og når jeg kigger til siderne gør det ondt i mit øje. SKriver øje fordi jeg har glasøje i mit venstre øje. Jeg havde også en ordenlig svede tur i nat. Er det bare fordi jeg er ved at blive syg, eller kan det være at de frø ? Måske fordi vi faldt i søvn ?

Håber i kan hjælpe !! :joint:

Medlem

I faldt i søvn? Shit en fail! :D
Jeg var utrolig sløv dagen efter mit trip, men det gik væk hen af eftermiddagen, efterhånden som jeg begyndte at bælle øl.
Hvor mange frø endte I med at tage?

Medlem

Nvm, så lige din første tråd, 5 frø.
Hvornår på dagen tog I frøene? Lyder i mine ører mega ærgerligt at de andre faldt i søvn - tænker at det måske kan have været grunden til, at du begyndte at bad trippe? Jeg ville have fået dårlige tanker, hvis min kammi bare var rullet om på siden ..

Anywho, prøv at komme ud og være lidt aktiv, få noget frisk luft, spis noget god mad og drik masser af væske og få en ordentlig nats søvn. Min makker og jeg tog 8 frø, og kan ikke genkende meget af det du skriver, men vi var begge to også tvunget til at komme op og i gang dagen efter, da vi begge havde aftaler.

Medlem

Vi tog dem kl 22.00 cirka. Ja, det gjorde mig vel nok lidt nervøs at de andre faldte i søvn.
Jeg er nu et godt sted, hvor der er trygge rammer. Får godt mad, væske, men forholder mig indendøre :P Tror jeg er syg. Har ihvertfald taget fri fra arbejde imorgen. Så må jeg bare håbe på det bedste. :) Tak for hjælpen !
Skriver du ikke en triprapport ? :)

Medlem

Sorry jeg river op i tråden igen, men jo, jeg har skrevet en rapport: LSA for første gang

;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]