Jeg kan godt se at det ud fra et eller andet akademisk eller esoterisk synspunkt kan være interessant hvorvidt mennesket er "skabt til at spise kød", men i forhold til hele vegetardiskussionen synes jeg det er irrelevant. Et argument som "det er ikke naturligt for mennesker at spise kød" er jo tydeligvis helt ugyldigt, da vi i mange år har spist kød, og nydt godt af det.
Jeg er selv vegetar, men jeg synes i den sammenhæng at det er fuldstændig underordnet hvorvidt mine forfædre spiste kød. Beslutningen om at spise kød eller ej tager man da ud fra personlige - eventuelt samvittighedsmæssige - overvejelser og præferencer.
Jeg ville personligt aldrig bruge det argument, at man "går imod sin natur" ved at spise kød.
I øvrigt synes jeg at BeyondVeg lugter langt væk, af at nogle tidligere vegetarer/veganere forsøger at retfærdiggøre overfor sig selv at de nu spiser kød. Det lugter sgu af dårlig samvittighed

.
Det er dog meget fint, at de påpeger hvor elendige mange af argumenterne for vegetarianisme og "new age"-helsemad (i mange på en bedre betegnelse) egentlig er.