Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Legalbuds?
Junior medlem

Hey.

jeg faldt over denne hjemmeside hvor de sælger lovlige urter/cannabis relaterede produkter. jeg kan jo ikke ligge et link, men overskriften giver ihvertfald et hint(hvis det også er brud på jeres regel, så slet.) jeg har kigget på et af deres produkter der hedder orange kush. alt fra lugt, udseende, og smag er beskrevet men der står intet om virkningen. andet end at det er super potent. men på hvilken måde? som tjald? hvis nogle har prøvet noget derinde fra vil jeg sku være glad for lidt viden om hvordan det virker inden jeg smider en masse penge efter det.
alt viden om siden, også om de er gode med deres forsendelser vil være rigtig hjælpsomt !

håber i ved noget, cause i wanna smoke that shit ! :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
På denne youtube video står det at det er en scam:
INGEN LINKS TIL FORHANDLERE ELLER STEDER HVOR FORHANDLERE BLIVER NÆVNT, rbp.
Og der er også mange andre videoer på youtube der handler om samme emne. De fleste siger at det er snyd, og nogle enkelt er reklamer.

Men jeg ved det ikke.

Junior medlem

If it walks like a duck and quacks like a duck. It most likely is a duck!

Det er sgu nok snyd når det er, at der er så mange som siger det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Gå ikke efter herbal buds med kommercielle navne som orange kush og den slags.

Der findes forskellige mixture af urter der giver en behagelig rus, dog aldrig lignende cannabis rusen som er unik. Disse går også under kommercielle navne som "smoke" "Chill Blend" eller "OPM" (OPM kunne jeg selv tænke mig at prøve) - vigtigst af alt er dog, at du undersøger hvilke urter mixturen indeholder og deres egenskaber.

Nogle holder, andre gør ikke. Du kan også anskaffe dig lidt forskellige urter og forsøge at kombinere dem, men ved køb af herbal smokes slipper du for al besværet, men du betaler til gengæld ekstra for det, nogle gange meget mere, det er selvfølgelig afhængig af udbyder.

Hvis du finder en forhandler, så søg eventuelt efter om andre har haft held med deres produkter. Det er en simpel proces og du slipper for at blive skuffet. Husk også at nogle føler disse lovlige alternativer mere end andre. Good luck.

Junior medlem

Tak for svaret det hjalp. Jeg fandt en side som jeg lige vil prøve lidt fra.
Skal nok lige smide en tråd ud, og fortælle lidt om produktet når mig og mine venner har prøvet det.

God ryger :joint:

Dedikeret medlem

Køb den ægte vare i stedet. Lovlige urteblandinger indeholder enten syntetiske cannabinoider, som kan give uhyggelige badtrips, eller også virker de slet ikke. De syntetiske cannabinoider og deres bivirkninger er slet ikke undersøgt nok til, at man burde indtage dem.

Det naturlige produkt derimod, - det, der bliver høstet fra Cannabis Sativa og Indica - det holder. ;) Hash og pot er blevet brugt så længe, at bivirkningerne er blotlagte, og du derfor nemt kan tage stilling til, om det er noget du vil indtage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lovligt urteblandinger behøver jo ikke nødvendigvis indeholde syntetiske cannabinoider, der findes en del legale urte-blends med udmærket virkning, tricket er blot at undersøge det produkt man udvælger sig nøje.

Spice-produkterne har vist indeholdt syntetiske cannabinoider, hvis de ikke stadig gør det. Men flere blends er med tiden blevet ændret fordi de syntetiske ingredienser er blevet bandlyst.

Men vil ikke anbefale dig at købe noget hvis du er i tvivl om indholdet. Søg søg SØG - and you shall find.

Dedikeret medlem

SunshineJunkie skrev:
Lovligt urteblandinger behøver jo ikke nødvendigvis indeholde syntetiske cannabinoider, der findes en del legale urte-blends med udmærket virkning, tricket er blot at undersøge det produkt man udvælger sig nøje.

Men om disse urteblandinger virker, kan så diskuteres.

Min holdning er at de intet gør, og at du er ramt af placeboeffekten hvis du føler noget efter at have røget dem. Derfor skrev jeg "Lovlige urteblandinger indeholder enten syntetiske cannabinoider, [...], eller også virker de slet ikke". At du mener de gør 'noget' er jo så din opfattelse.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland. Kalundborg
Hvis du hentyder til den hjemmeside jeg tror du gør så er der overhoved ikke noget scam ved det, Bestilte noget Island Smoke Blend derinde ved en fejl...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vinkelsliber skrev:
SunshineJunkie skrev:

Men om disse urteblandinger virker, kan så diskuteres.

Min holdning er at de intet gør, og at du er ramt af placeboeffekten hvis du føler noget efter at have røget dem. Derfor skrev jeg "Lovlige urteblandinger indeholder enten syntetiske cannabinoider, [...], eller også virker de slet ikke". At du mener de gør 'noget' er jo så din opfattelse.

Du har ret til din holdning, men det er jo ikke din holdning der bestemmer om forskellige urter virker efter hensigten.

Jeg har afprøvet et utal af forskellige urter, nogle er overvurderet og andre har virket efter hensigten, men når de nu bliver beskrevet som "urter med mild effekt", kan du jo overhovedet ikke sammenligne det med hverken cannabis eller hårdere substanser.

Mine anbefalinger til at finde legale highs;

Find en seriøs kilde du kan stole på med høj standart.
Information om hvordan produktet er fremstillet eller hvor det er impoteret fra er altid godt,
Opsøg flere individers godkendelse af effekt og udbyders produkt.
- nogle sites har tilknyttede forums, benyt dem.
reviews er altid gode, men nogle sites har fake reviews, så vær kritisk.

Brug almen logik og køb aldrig det første og det billigste.

Jeg er sjældent blevet skuffet, men vi har alle forskellige biokemi og er derfor i forskellig grad påvirkelige af substanser.

Desuden er der nogler urter der har omvendt tolerance og andre du ikke føler noget til hvis du er storforbruger af tjalle.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]