Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
bindegal skrev:
I har måske ret, men kunne det være at benzoerne har virket fordi i har Røget først? For så slår de hårdt!
Men fare for komme til at lyde som gammel, så var det ikke uhørt at give benzoer til unge (HF, Gym) med eksamens skræk, da jeg gik i skole.
Med alderen Ryger jeg meget mindre, end da jeg gik i skole. Det var ikke fremmet for mig at ryge et par hoveder, inden jeg skulle i skole, sikker lige som mange her gør. Men når man ikke ryger daglig mere så mærker man hvor hæmmet ens korttidshukommelse bliver af tjald, men når man ryger dagligt lægger man ikke mærke til det. Tolerance har selvfølgelig noget at sige men, det er virkelig ikke så meget som man skulle tro, vi må nok se i øjnene at man ikke bliver klog af tjald, med så har det så mange andre andre gode sider.
Det er sandt at opiater/opioder nok er det stof der har den mindste virkning på ens intellektuelle kunnen, men jeg har et noget multivalent forhold til at foreslå det til andre, det hænger måske sammen med mit 15 års brug af den gruppe stoffer, og jeg komme let til at lyde som et reklame spot, hvis jeg begynder at skrive om dem + folk læser kun det de selv vil, så selv om jeg starter med en halv side med advarsler så husker folk kun de to liner hvor jeg forklare de gode ting ved O's.
Men hvis du Ryger og tager benzoer så komme både tjalden og benzoen til at virke dobbelt så stærkt, i forhold hvis du tager den hver for sig, så det er forståelig hvis men bliver lam selv af en smule benzo hvis man bare har røget et enkelt hoved, man glemmer tit hvor stærkt ens DOC er når man tager det dagligt.

Jeg syndes nu ikke de to stoffer direkte forstærker hinanden, effekten er bare lidt mere sløvene... selvføgelig :D ? man tar jo to sløvene stoffer, så selvføgelig blir man mere basket... meenæh...jeg har røget tjald i så lang tid... hvis jeg nogensinde taget downers uden tjald, er det netop fordi jeg ikke har noget tjald, af en eller anden meget sær grund ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hash og benzoer inden eksamen... Ja nervøs tror jeg hvertfald ikke jeg ville være, men tror dælme heller ikke jeg ville få synderligt høje karakterer for min "præstation" ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uha... Jeg kan svagt huske en "blækregning" exame, har ingen ide hvad det svare til nu! Hvor jeg løb ind i nogle af Ungerne som skulle op og indvige en ny merskum chillum i Søndermarken. Det var kun tjald og tro mig min karakter var lige så lav som risten i det horn.
roche Lad mig gætte på at du ikke er gået særlig lang tid uden røg før du tyet til benzo, så en dag eller to? Så gælder det ikke :) for du har stadigvæk så meget i kroppen at det vil forstærke virkningen af benzo betydeligt.

Her til sidst!!!

I har ret , jeg tog fejl Beta-blokkere vil sikkert være det bedste, hvis man kan få fingerne i det.
Jeg vil så til mit egen forsvar (hvor ynkeligt) at det er en rimelig nyt at bruge den type medicin (beta-blokkere var for mig hjertemedicin) mod nerver, det undskylder selvfølgelig ikke at jeg ikke lige tjekke det op da jeg læste om det første gang her i tråden.
Men tak for at holde mig up to date!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Beta-blokkere kan man som regel godt få sin læge til at udskrive, hvis man siger man har eksamensangst og gerne vil have lidt medicinsk hjælp...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har prøvet at bruge heroin før en mundtlig eksamen i "Videnskabsteori", og det fungerede helt fint, da jeg fik 12 for eksamenen, og fik at vide, at det var "perfekt".

Jeg var godtnok også rigtig godt forberedt, men stadig - det tyder ihvertfald på, at lidt heo-deo før eksamen absolut ikke behøver at være præstations-forringende.

Jeg har også oplevet, at heroin gør, at jeg bedre kan fokusere og koncenterere mig om "skriftlige opgaver" som f.ex. komplicerede matematiske beviser...

Jeg har diskuteret det med Halifaxx, og det lader til at han har nogenlunde samme erfaringer...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Zarathustra skrev:
Jeg har prøvet at bruge heroin før en mundtlig eksamen i "Videnskabsteori", og det fungerede helt fint, da jeg fik 12 for eksamenen, og fik at vide, at det var "perfekt".

Jeg var godtnok også rigtig godt forberedt, men stadig - det tyder ihvertfald på, at lidt heo-deo før eksamen absolut ikke behøver at være præstations-forringende.

Jeg har også oplevet, at heroin gør, at jeg bedre kan fokusere og koncenterere mig om "skriftlige opgaver" som f.ex. komplicerede matematiske beviser...

Jeg har diskuteret det med Halifaxx, og det lader til at han har nogenlunde samme erfaringer...

Jamen det er da også kun en " hardcore " der kan det tror du ikke ?
Jeg har aldrig før taget heroin ( så hvidt jeg ved ) i hele mit liv, så hvis jeg tog det før eksamen, ville jeg nok dingle noget, evt krølle mig sammen i fosterstilling over i et hjørne og lave stønnelyde... ?
Det kommer vel også lidt and på hvordan du tog det...
Må man spørge ( uden at gøre nogen fornærmet ) hvordan du intog det ?
Der er vel forskæld på at tage kanylen inden, eller en pille eller en bane af det ? hva ved jeg ?
Jeg kunne forstille mig det var røget ? men ved som sagt indtet om det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
dd skrev:
Måske en snert GHB ved hjælpe til eksamen? Nerverne kommer lidt i skyggen og man bliver glad, frisk og udadvendt.. Men tag for gudsskyld kun en lille dosis! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Nej, nej, nej... Det er vel ikke dit alvor?
Er det overhovedet muligt at ta' så lidt at man KUN bliver glad og udadvendt? My God, da jeg tog det skulle jeg koncentrerer mig om ikke at falde over mine egne ben eller tisse i bukserne :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Zarathustra skrev:

Jeg synes dette emne er rigtig interessant. Jeg har selv haft god erfaring med Meth. Det optimerer virkelig min evne til at fokuserer, som du selv siger.
Jeg diskuterede dette med min bror. Han kan slet ikke koncentrerer sig på uppers. Han er også stor tilhænger af Hash -hvilket jeg ikke er.
Tror du det har en betydning i forhold til hvad der virker best på ens hjerne? Jeg ved personer med ADHA også får det bedre på stimulanser. Er der en sammenhæng tror du?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hvis jeg havde snakket lige så meget til mine terminsprøver og eksamner - som jeg gør på mine byture på alkohol og amf, havde jeg fået 12+++ i det hele.

- Abraham Lincoln

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Har du erfaringer med LSD? 1/4 af et mærke (20-40ug) efter morgenmaden kunne også være en mulighed :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
dengulesaks skrev:
Har du erfaringer med LSD? 1/4 af et mærke (20-40ug) efter morgenmaden kunne også være en mulighed :)

Tror måske at et trip dagen før ville kunne rense ud i nervøsiteten - men ligefrem at være på et mildt trip under en eksamnen tror jeg ikke ville være så godt.. Ender jo bare med at stå i sine egne tanker og være fraværende :P

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
jeg har gode erfaringer med 5-htp om aftenen før eksamen, det fjerner nervøsiteten, men påvirker ikke din præstation negativt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]