Vær hilset psychedelia folket.
Nu da dette er min første post vil jeg da lige udnytte lejligheden til at præsentere mig selv.
Jeg hedder [INDSÆT NAVN HER] og er fra det mørke jylland.
Jeg har lurket her inde fra tid til anden i et godt stykke tid efterhånden og nu synes jeg det var på tide at lave en bruger og blive en del af herligheden

Og nu til mine spørgsmål:
Hvad har været jeres bedste trip oplevelse med musik?
Hvilke stoffer spiller mest på opfattelsen af musik?
Hvad kan man ellers gøre for at opleve musik bedre under et trip?
Jeg tror min fedeste musik/triprelaterede oplevelse var da jeg trippede LSD i et sommerhus med en flok venner.
Hele huset var simpelthen FYLDT med alverdens eksotiske musikinstrumenter. Trommer, klokker, kalimbaer, sære strenginstrumenter, percussion-gøgler-objekter og ja - you name it! Jeg mindes at sidde foran en dejlig varm pejs og trippe helt ud med en kalimba. Jeg følte simpelthen at de lyde jeg lavede på den var ligesom ord og at jeg kunne forstå alt hvad den sagde klart og tydeligt - meget svært at forklare, men en skide lækker følelse.
Ellers er da også fedt at sætte noget spændende elektronisk musik på og ligge og kigge op i loftet, det var bare fedt fordi det var sådan en anderledes ting at foretage sig. Det var noget "ægte" over det, hvis i forstår?
Jeg glæder mig til at læse jeres svar

(Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste, men denne kategori virkede mest egnet)
Edit: Jeg opdager nu at Generel diskussion nok ville have været mere passende? Det må være op til mods'ne at afgøre