Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa allesammen.

Jeg røg ned med en depression for godt og vel 2 måneder siden, og har siden fået noget Citalopram hvoraf jeg tager 40mg om dagen.

Nu til spørgsmålet, jeg har to fester som jeg vildt gerne vil med til, vil jeg kunne tage MDMA & Ketamin uden at der sker det store?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA vil ikke være værd at tage

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Det er i det hele taget en rigtig dum ide at tage stoffer når du har en depression.
Pas på dig selv, der kommer altid flere fester.

Junior medlem

Luftkaptajnen skrev:
MDMA vil ikke være værd at tage

Hvorfor om jeg må spørge? Julemix plejer nu altid at virke ganske fint for mig.

Atna skrev:
Det er i det hele taget en rigtig dum ide at tage stoffer når du har en depression.
Pas på dig selv, der kommer altid flere fester.

Jeg ved udemærket godt at det ikke er der smarteste, men leder mere efter et svar på om det kan have noget at sige mht. medicin jeg tager :)

Junior medlem

jeg fik også konstateret en depresion af min læge for godt & vel to måneder siden. Jeg får nogle piller; mirtazapin 45 milligram, hver aften før senge tid. har ikke kunne mærke den store forskel siden jeg begyndte at tage den og har røget en del og taget div. drugz pga den manglende efekt af pillerne. men kender selvfølgelig ikke til den type medicin du får. men jeg har ikke fået det værre på hverken Coke, amf, E og hash. men vil dog også mene du burde holde lidt igen med mdma. hvis du først er psysisk svag kan det kun blive værre derfra.. det er hvad jeg har lært..

Space is just an illousion of what the human being would never know!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
SyntetiskGlæde skrev:
Jeg ved udemærket godt at det ikke er der smarteste, men leder mere efter et svar på om det kan have noget at sige mht. medicin jeg tager :)

Du Kan læse lidt om det her: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info9.shtml

Junior medlem

rocketfuel skrev:
jeg fik også konstateret en depresion af min læge for godt & vel to måneder siden. Jeg får nogle piller; mirtazapin 45 milligram, hver aften før senge tid. har ikke kunne mærke den store forskel siden jeg begyndte at tage den og har røget en del og taget div. drugz pga den manglende efekt af pillerne. men kender selvfølgelig ikke til den type medicin du får. men jeg har ikke fået det værre på hverken Coke, amf, E og hash. men vil dog også mene du burde holde lidt igen med mdma. hvis du først er psysisk svag kan det kun blive værre derfra.. det er hvad jeg har lært..

Jeg takker for svaret! Lyder meget til at det er noget af den samme slags medicin, jeg skal også tage mit før senge tid.. Men ja, nu må vi se.. Håber selvfølgelig ikke at det vil forværre min depression synderligt meget, det er jo heller ikke fordi at jeg skal lammes helt og aldeles til de fester.

Junior medlem

Nej selvfølgelig ikke. Alt med måde.. ;) men håber du får en fed oplevelse ud af det. du kunne evt lige poste en comment i denne tråd dagen efter festen for at fortælle hvordan det gik. Men det er selvf helt op til dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Pas på dig selv, og kom oven på før du giver dig i kast med diverse substanser igen. Der er ingen grund til at lege med ilden, når du nu både selv føler dig nede, og samtidigt har fået det konstateret.

Du vil takke dig selv for det i sidste ende.

Held og lykke med det, nyd sommeren og brug den til at komme oven på igen.

Junior medlem

rocketfuel skrev:
Nej selvfølgelig ikke. Alt med måde.. ;) men håber du får en fed oplevelse ud af det. du kunne evt lige poste en comment i denne tråd dagen efter festen for at fortælle hvordan det gik. Men det er selvf helt op til dig.

Har jeg haft alle tidligere gange, så mon ikke! Kan oplyse at den først står på Budda's Birthday i Ridehuset her d. 8 maj, og derefter til et brag af en fest med Tïesto den 29 i Parken, det skal nok blive super.. Og jo, vil da klart lige smide en comment om hvordan det hel gik :)

Junior medlem

uh.. lyder sgu ikke helt dårligt! bare det var mig der stadig fyrede den max af til sådan nogle 'fester'. men er faldet til ro med en dame, men nu må vi se. hvis det ikke holder mødes vi squ all nok til en masse fede events i fremtiden!!
without gettin to personal, må jeg spørge hvad din depresion kom af??

Junior medlem

rocketfuel skrev:
uh.. lyder sgu ikke helt dårligt! bare det var mig der stadig fyrede den max af til sådan nogle 'fester'. men er faldet til ro med en dame, men nu må vi se. hvis det ikke holder mødes vi squ all nok til en masse fede events i fremtiden!!
without gettin to personal, må jeg spørge hvad din depresion kom af??

Hehe, nej man kan jo ikke helt feste som da man var singel når der lige pludselig er en dame med indenover ;)..

Jamen tror det er noget som har hobet sig op over længere tid, økonomiske problemer bl.a samt stress vil jeg gætte på.

Junior medlem

Lig præcis.. ;)
Man kan have det sjovt, men man må squ også lige stramme sig an til tider!
okay. Sounds familiar to me. Hope you'll get better. And look forward to se what you have to say about your trip.
Dont dissapoint me..

Junior medlem
Brugeravatar

SyntetiskGlæde skrev:

Jeg takker for svaret! Lyder meget til at det er noget af den samme slags medicin, jeg skal også tage mit før senge tid.. Men ja, nu må vi se.. Håber selvfølgelig ikke at det vil forværre min depression synderligt meget, det er jo heller ikke fordi at jeg skal lammes helt og aldeles til de fester.

Jeg håber du baserer din sammenligning på andet end indtagelsestidspunktet, for min kæreste tager sin p-pille før hun går i seng men den virker ikke synderligt som et antidepressiv ligesom Citalopram nok ikke er vildt fantastisk den anden vej rundt.
Grundlæggende så har du en depression, så jeg vil gå med på koret om at du bør holde dig helt fra at tage stoffer på nuværende tidspunkt og vente til du er kommet ud af den for prisen kan være alt for høj i forhold til en god fest.
Som en anden sagde, så kommer der andre fester, det er virkelig ikke værd at spille hasard med sit mentale helbred over.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]